رونمایی از شاسی‌ بلند عجیب هاوال (عکس)

0

اسم این شاسی‌بلند زرد رنگ Cool Dog است. قبلاً آن را با نام X-Dog می‌شناختیم. یکی از خاص‌ترین محصولات هاوال که پیش‌تر در قالب یک کانسپت در نمایشگاه شانگهان رونمایی شده بود.

هاوال کول‌داگ مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ است که 184 اسب‌بخار قدرت دارد.

بعد از مراسم معرفی، هاوال به منظور بازدید مشتریان تعدادی از این خودرو را در نمایندگی‌های فروش قرار داد. نسخه تولیدی که اکنون به اسم کول‌داگ شناخته می‌شود از نظر کلیت طراحی تفاوت خاصی با نسخه اولیه یعنی ایکس داگ ندارد، اما در بسیاری از جزئیات دستخوش تغییر شده است. این تغییرات شامل، سپرهای جدید، گلگیرها، چراغ‌های جلو، جلوپنجره، کاپوت و زوایای روی بدنه هستند. هم‌چنین به نظر می‌رسد که آینه‌ها نیز کمی فرق کرده‌اند و با قابلیت جابجایی در نظر گرفته شده‌اند.

هاوال کول‌داگ بدنه‌ای جعبه‌ای شکل با پنجره‌هایی کوچک و باریک دارد که سومین پنجره باریک‌تر هم شده است، برخی از عناصر هم کمی به جسارت و خشونت آن افزوده است.

رینگ‌های 18 اینچی آن در مقایسه با خودروهای هم‌کلاس کوچک‌تر به نظر می‌آیند، البته هاوال رینگ‌های 19 اینچی را به‌عنوان یک آپشن در دسترس قرار داده است.

هاوال کول‌داگ
یکی از جزئیات جالب در طراحی این خودرو محفظه چراغ سوم است که در یک غلاف کشویی دوبل بالای شیشه عقب قرار گرفته است. درواقع شیشه عقب عجیب‌ترین بخش گرافیک بصری کول داگ به حساب می‌آید. البته سایر قسمت‌های عقب نیز به همین اندازه عجیب هستند، از در گرفته تا چراغ‌ها.

هاوال کول‌داگ مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ است که 184 اسب‌بخار قدرت دارد. سرعت نهایی آن 175 کیلومتر برساعت خواهد بود. این عدد برای خودرویی با فاصله محوری 2710 میلی‌متر و وزن 1710 کیلوگرم عالی است.

منبع : carnewschina.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.