کرایه تاکسی از تهران تا مرز عراق اعلام شد

0

رحمت الله حاجی محمدعلی، مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری درباره کرایه نهایی شده سواری‌ها و تاکسی ها از پایتخت به سمت مرز عراق گفت: از مبدا کرمانشاه به سمت مرزهای منتهی به کشور عراق نفری ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده و رانندگان تاکسی‌ها بیشتر از ۹ ساعت امکان رانندگی ندارند و معمولاً مسیرهای بیش‌از ۹ ساعت را به علت محدودیت‌ها طی نمی‌کنند.

یک مقام مسئول گفت: افزایش نرخ تاکسی‌های مسافری منتهی به مرزهای عراق در اربعین طبیعی است براین اساس نرخ ماشین خارجی از مبدا تهران به ایلام ۲ میلیون تومان است.

رحمت الله حاجی محمد علی، مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری  اشاره به افزایش طبیعی تاکسی‌های مسافری به مقصد مرزها عراق در ایام اربعین، گفت: افزایش قیمت تاکسی‌ها برای مقصدهای مرزی در ایام اربعین مانند افزایش نرخ اتوبوس‌های طبیعی است زیرا؛ تاکسی‌ها یک سرخالی برمی‌گردند و باید خسارت بازگشت یک طرفه به نحوی برای راننده جبران شود.

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری در ادامه تصریح کرد: نرخ تعیین شده برای تاکسی‌ها از سوی اتحادیه برای ماشین‌خارجی از مبدا ترمینال، تهران حدود یک میلیون تومان که با جبران خسارت ۲ میلیون تومان حساب می‌شود و برای ماشین‌های ایرانی ۸۰۰ هزار تومان که یک میلیون ۶۰۰ تومان برآورد شده است.

وی افزود: از مبدا کرمانشاه به سمت مرزهای منتهی به کشور عراق نفری ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده و رانندگان تاکسی‌ها بیشتر از ۹ ساعت امکان رانندگی ندارند و معمولاً مسیرهای بیش‌از ۹ ساعت را به علت محدودیت‌ها طی نمی‌کنند.

رحمت الله حاجی محمد علی در پایان تاکید کرد: نرخ‌گذاری دقیق قیمت تاکسی‌های اینترنتی را خود شرکت‌های متولی به رانندگان اعلام می‌کنند و قطعاً باید نرخ‌ها بر اساس قیمت تعیین شده باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.