100 درصد ناوگان مسافربری در اختیار زائران اربعین

0

رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور با بیان اینکه 100 درصد ظرفیت ناوگان مسافری در اختیار زائران اربعین قرار گرفته است،عنوان کرد:.در حال حاضر اولویت حمل و نقل مسافری اعزام زائرین به مرزهای خروجی و برگشت آنها است.

احمدرضا عامری با اشاره به نحوه خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل مسافری به زائران اربعین گفت: در حال حاضر اولویت حمل و نقل مسافری اعزام زائرین به مرزهای خروجی و برگشت آنها است و 100 درصد ظرفیت ناوگان در اختیار زائران قرار دارد.

وی یادآور شد: اعزام بیش از 3.5 میلیون مسافر به شهرهای مرزی موجب شده با کمبود ناوگان در سایر شهرها مواجه شویم و جا دارد از این بابت از هموطنان عزیز عذرخواهی کنیم.

رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور در خصوص نحوه محاسبه قیمت بلیت اتوبوس های اربعین عنوان کرد: با توجه به اینکه اتوبوس‌ها در مسیر رفت، زائران را به مرز می‌برند و برای سرویس‌دهی بدون مسافر برمی‌گردند و این اتفاق در مسیر برگشت هم تکرار می‌شود برای اینکه بخش خصوصی متضرر نشود، بلیت اتوبوس مسیرهای مختلف کشور به شهرهای مرزی(مهران، ایلام و کرمانشاه) هر نرخی که داشته باشد، ۷۵ درصد افزایش می‌یابد و به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان، ۷۵ هزار تومان به قیمت هر مسیر اضافه‌ می‌شود که این به معنای افزایش قیمت بلیت اتوبوس نیست.

عامری در پایان خاطرنشان کرد: این نحوه قیمت گذاری تنها برای تاریخ های ۱۲ تا ۳۰ شهریورماه اعمال شده و پس از آن، قیمت‌ها به روال سابق باز خواهد گشت./خبرخودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.