تولید نسخه جدیدی از ایربگ و ECU توسط کروز

0

شرکت کروز با نمایش انواع بوردهای طراحی شده در مرکز تحقیق و توسعه این شرکت از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۳، ورژن جدیدی از بوردهای ECU ،ACU (ایربگ)، کلاستر، رادیو و کنترل بادی ماژول را در معرض دید بازدیدکنندگان هجدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران قرار داده است.

 آدرس نمایشگاه تهران
 تصاویر نمایشگاه خودرو تهران
 قطعات خودرو
 شرکت کروز
 مدیرعامل شرکت کروز
 محصولات شرکت کروز
 ecu خودرو
 دانش و فناوری
 پیشرفت تکنولوژی در ایران

هجدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران در حال برگزاری است و شرکت کروز به عنوان یکی از قطعه سازان بزرگ کشور، توانمندی‌های خود در زمینه داخلی سازی را به نمایش گذاشت که از جمله آن‌ها می‌توان به کنترلر ایربگ و کامپیوتر خودرو اشاره کرد.

شرکت کروز در سال‌های اخیر با تکیه ‌بر دانش بومی و به‌کارگیری مهندسان ایرانی توانسته در زمینه داخلی‌سازی قطعات الکترونیکی نظیرECU  ACU و… به خودکفایی برسد و در چند سال اخیر نیازهای خودروسازان داخلی را در زمینه تامین قطعات الکترونیکی استراتژیک مرتفع سازد.

هم‌زمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران، شرکت کروز ضمن نمایش نمونه‌ای از بوردهای ECU ،ACU ( ایربگ)، کلاستر، رادیو و کنترل بادی ماژول از تولیدات مرکز تحقیق و توسعه شرکت کروز، ورژن جدیدی از بوردهای طراحی شده را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شرکت کروز تولید ACU (ایربگ) است که طی دو سال اخیر ۲ ورژن نهایی از این محصول در مرکز تحقیق و توسعه این شرکت تولید و در محصولات روز خودروسازان داخلی از جمله پژو ۲۰۷ و دنا پلاس و تارا نصب و مورد تست و ارزیابی قرار گرفته است.

تولید ECU از دیگر پروژه‌های شرکت کروز است که ورژن نهایی آن با برخی تغییرات در کالیبریشن، توسط متخصصان مرکز تحقیق و نوآوری خودرو (R&I) شرکت کروز طراحی و تولید شده است و هم‌اکنون در هجدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران به نمایش گذاشته شده است.

یادآور می‌شود هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی درحال برگزاری و شرکت صنایع تولیدی کروز در سالن ۳۵  پذیرای علاقمندان به صنعت قطعه سازی کشور است.

منبع:پرشین خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.