بررسی کامیون کشنده P9 560 کامل دیزل

0

کامل دیزل، کشنده P9 560 را با قوی‌ترین پیشرانه ارائه شده برای آن مونتاژ می‌کند. پیشرانه 13 لیتری شش سیلندر خطی آن ساخت ویچای بوده و به سیستم توربوشارژ و اینترکولر مجهز شده است. علاوه بر آن، استاندارد آلایندگی یورو5+EEV و سیستم کاهنده آلایندگی SCR را نیز دارد.

 مشخصات کشنده P9  مجله ماشین سنگین  انواع کشنده  انواع کامیون در ایران  قیمت کشنده P9  قیمت انواع کشنده  شرکت کامل دیزل

اولین رونمایی کامیون کشنده P9

شرکت کامل دیزل، فعالیت خود را در حوزه خودروهای سنگین، از زمستان سال گذشته آغاز کرده است. اکنون این شرکت اولین محصول خود را به نمایشگاه خودرو مشهد 1402 آورده و رونمایی کرده است.

محصول کامل دیزل، یک کشنده چینی 44 تن بوده که نام اصلی آن HANVAN P9 و از شرکت XCMG است. این شرکت، بزرگ‌ترین سازنده ماشین‌آلات ساختمانی در چین بوده و در جهان نیز رتبه سوم را در اختیار دارد.

 مشخصات کشنده P9  مجله ماشین سنگین  انواع کشنده  انواع کامیون در ایران  قیمت کشنده P9  قیمت انواع کشنده  شرکت کامل دیزل

امکانات کشنده P9

فضای داخلی و داشبورد آن، کیفیت بالاتری نسبت به سایر محصولات چینی در بازار ایران دارد و برای طراحی داشبورد آن از نسل چهارم مرسدس بنز آکتروس الهام گرفته شده است.

امکانات و تجهیزات P9 عبارتند از کولر و بخاری درجا، رادار خط خوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، سردکن و گرمکن صندلی راننده، صندلی چرخشی شاگرد، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، سنسور نور، سنسور باران، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دو تخت، یخچال، ریتادر ۵ حالته، استارت دکمه ای کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، شارژر وایرلس، هشدار انحراف از مسیر، آب‌سردکن و آب جوش، قفل دیفرانسیل و …

مشخصات فنی کشنده P9

کامل دیزل، کشنده P9 560 را با قوی‌ترین پیشرانه ارائه شده برای آن مونتاژ می‌کند. پیشرانه 13 لیتری شش سیلندر خطی آن ساخت ویچای بوده و به سیستم توربوشارژ و اینترکولر مجهز شده است. این پیشرانه توانایی تولید 560 اسب‌بخار قدرت و 2500 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. بنابراین می‌توان گفت که محصول کامل دیزل، قوی‌ترین کامیون بازار کشور خواهد بود. پیشرانه 13 لیتری آن به گیربکس F16JZ26A اتوماتیک با 16 دنده جلو و دو دنده عقب متصل شده که ساخته شرکت FAST است. در تعلیق عقب و تعلیق کابین آن از بالن های بادی استفاده شده است.

ابعاد این کامیون پرقدرت به 6425/2550/3970 میلی‌متر می‌رسد و فاصله محوری 3900 دارد. وزن خالص P9 کامل دیزل 7.4 تن و ظرفیت بار ناخالص ترکیبی آن 45 تن است. این کشنده به ریتاردر پنج مرحله‌ای و ترمز موتور مجهز است و مجموعاً ظرفیت 1050 لیتر سوخت دارد.

قیمت کشنده P9

شرکت کامل دیزل اعلام کرده که این محصول در نیمه دوم سال 1402 و با قیمت 5 میلیارد و 250 میلیون تومان به بازار ایران عرضه می‌شود.

منبع:باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.