دفترچه راهنمای استفاده از هایما S7 Plus

0

ضن تشكر از شما براي خريد محصول شركت ايران خودرو، تبريك ما را به جهت اين انتخاب پذيرا باشيد. اميدواريم خودروي جديد بتواند در لحظات شاد زندگي شما سهمي داشته باشد.
شركت ايران خودرو در تلاش است تا همزمان با ارتقاء كيفيت محصولات خود، با ارائه خدمات بهتر رضايت شما را جلب نمايد و اعتقاد داريم كه اين رضايتمندي، كليد طلايي در موفقيت ما خواهد بود.

معرفی کوتاه از هایما S7 PLUS

هایما S7 در ابتدا با مدل 2 لیتری تنفس طبیعی عرضه شد که توانایی پایین موتور در مقابل رقبا باعث شد تا ایران خودرو به سرعت نسخه هایما S7 توربوشارژ را جایگزین کند. هایما S7 توربوشارژ به موتور 1.8 لیتری مجهز شده بود که توانایی حرکتی بهتری داشت و از نظر ظاهر کمی فیس لیفت شده بود.

 آپشن های هایما S7 پلاس  برق پمپ بنزین هایما  تعمیر و نگهداری هایما  تقه زدن گیربکس هایما  دفترچه راهنمای هایما S7 پلاس  دفترچه راهنمای هایما S7  حجم روغن موتور هایما S7  سرویس گیربکس هایما  کاتالوگ هایما s7  مشخصات هایما S7 پلاس  مصرف سوخت هایما  روغن مناسب هایما S7  سیستم کولر هایما S7 Plus

اما در نهایت با بازگشت تحریم ها، تولید هایما برای چند سالی متوقف شد تا اینکه در سال 1400 مجدد ایران خودرو تولید هایما را از سر گرفت اما این بار هایما S7 پلاس به بازار عرضه شد. خودرویی که از نظر پیشرانه کاملاً مشابه هایما S7 توربوشارژ است و به همان موتور 1.8 لیتری توربوشارژ مجهز است و تنها تفاوت آن چند آپشن در داخل خودرو است.

فقط بنزین سوپر (RON 92) یا بنزین های بدون سرب و باکیفیت بالاتر برای این خودرو قابل قبول بوده و بنزین های سرب دار غیرقابل قبول می باشد.

فایل:PDF

حجم:5MB

زبان:فارسی

دفترچه راهنمای haima s7 plus 1400

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.