بیوگرافی الناز ملک و کارنامه هنری و حقایق زندگی او +عکس

0

الناز ملک اهل کجاست ،الناز ملک و همسرش ،الناز ملک در آکتور ،پدر الناز ملک ،الناز ملک در انتن ،عکس همسر الناز ملک ،الناز ملک در نیسان آبی

الناز ملک متولد 19 آذر سال 1374 است، او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام آغاز کرده و با هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام‌های کافه فراموشی و چاه سرخ توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود که نتیجه آن نقش آفرینی در دو تئاتر به نام‌های مکبث و ایوب‌خان بود.

 elnaaz malek
 بیوگرافی الناز ملک
 همسر الناز ملک
 دختر خوشگل
 دختر خوشگل ایرانی
 بیوگرافی بازیگران
 اخبار بازیگران
 ازدواج بازیگران

الناز ملک elnaazmalek ، بازیگر جوان و خوش آتیه ایرانی است که به خاطر بازی در نقش آیسان در سریال نمایش خانگی “سقوط” شهرت و توجه زیادی به خود جلب کرد. در ادامه، به بیوگرافی الناز ملک می‌پردازیم و جزئیات جالبی درباره زندگی خصوصی الناز ملک و حرفه‌ای او می‌خوانید. الناز ملک بازیگر جوانی است که در ایران متولد شد. او از جوانی علاقه زیادی به هنر و بازیگری داشت و تصمیم گرفت در این حوزه فعالیت کند. الناز ملک با شروع کار در صنعت سینما و تلویزیون، به طور پیوسته در طول سال‌ها تجربه‌های متنوعی در بازی در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف را کسب کرده است.

اما شهرت و شناخت الناز ملک با بازی در سریال نمایش خانگی “سقوط” به او رسید. در این سریال، الناز ملک نقش آیسان را بازی کرد. بازی و عملکرد او در این سریال تحسین و توجه بسیاری را به همراه داشت و او را به یکی از بازیگران محبوب و مورد توجه در فضای مجازی تبدیل کرد.

با توجه به توانایی و استعداد الناز ملک در بازیگری، انتظار می‌رود که در آینده نیز در پروژه‌های مهم و موفق دیگر حضور پیدا کند و مسیر پیشرفت خود را ادامه دهد. برخی از طرفداران این بازیگر زن جذاب ایرانی بدنبال عکسی از همسر الناز ملک هستند. باید بدانید که وضعیت ازدواج الناز ملک در دسترس نیست و در صفحه اینستاگرام خود هیچگونه عکسی را به عنوان همسرش منتشر نکرده است.

اطلاعات شخصی الناز ملک

 elnaaz malek
 بیوگرافی الناز ملک
 همسر الناز ملک
 دختر خوشگل
 دختر خوشگل ایرانی
 بیوگرافی بازیگران
 اخبار بازیگران
 ازدواج بازیگران

در ادامه توجه شما را به اطلاعات شخصی الناز ملک جلب می‌کنیم که می‌توان به یکی از سوالات مهم در ذهن شما مثل الناز ملک چند سال دارد، پاسخ داده شود.

  • نام: الناز ملک
  • تاریخ تولد الناز ملک: 19 آذر سال 1374
  • محل تولد الناز ملک: تهران
  • سن الناز ملک: 28 سال
  • قد الناز ملک: 174
  • وضعیت تاهل الناز ملک: مجرد
  • صفحه اینستاگرام الناز ملک: elnaazmalek

زندگی نامه الناز ملک

 elnaaz malek
 بیوگرافی الناز ملک
 همسر الناز ملک
 دختر خوشگل
 دختر خوشگل ایرانی
 بیوگرافی بازیگران
 اخبار بازیگران
 ازدواج بازیگران

الناز ملک، یکی از جوانان و چهره‌های آینده‌دار سینمای ایران است که همانطور که گفته شد، به تازگی در سریال نمایش خانگی “سقوط” نقش‌آفرینی کرده است. او در دهه هفتاد متولد شده و تاکنون اطلاعات زیادی درباره خانواده‌اش منتشر نشده است.

الناز ملک، بازیگر نقش آیسان در سریال “سقوط”، به زبان ترکی در این سریال نیز صحبت می‌کند. این موضوع برخی افراد را به این نتیجه می‌رساند که او جزو بازیگران آذری زبان ایران است. با این حال، خود الناز ملک هیچ اشاره‌ای به این موضوع نکرده است.

از سوی دیگر، برخی او را به عنوان یک بازیگر تهرانی معرفی کرده‌اند. به دلیل تازه‌کار بودن او و نبود مصاحبه‌های رسمی با او، هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که الناز ملک اهل کجا است. به همین دلیل، ما می‌توانیم تنها بگوییم که او یک بازیگر ایرانی است و در آینده‌ای نزدیک ممکن است خود او این موضوع را روشن و اصالت خود را فاش کند.

زندگی شغلی الناز ملک

 elnaaz malek
 بیوگرافی الناز ملک
 همسر الناز ملک
 دختر خوشگل
 دختر خوشگل ایرانی
 بیوگرافی بازیگران
 اخبار بازیگران
 ازدواج بازیگران

الناز ملک، یکی از هنرجویان و دانش‌آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن است. او یک بازیگر خوش‌آتیه در صنعت سینمای ایران و همچنین در زمینه تئاتر نیز درخشیده است. او در چندین نمایش تئاتر نقش‌آفرینی کرده، به عنوان مثال در نمایش “مکبث” به کارگردانی امیر دژاکام.

الناز ملک، در نمایش “60 دقیقه” نیز بازیگرانی مانند الناز تاریخی، آناهیتا صفی‌خانی، پروا محزون، پریا سلامی، مریم یوسف، شقایق خاکی‌پور، شایان یزدان‌شناس، احمد داوودی، مصطفی غیاثی، محمد آقاعلی‌اکبری، ابوالفضل جمشیدی، حامد پورمحمد، ناصر عزتی، عارف عباسی، طاها عابدی و ماهان عابدی را همراهی کرد.

وی برای اولین بار در سریال “سقوط” به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت. این سریال امنیتی توسط سجاد پهلوان‌زاده کارگردانی شد و پخش آن با تبلیغات فراوان همراه بود.

با پخش اولین قسمت سریال “سقوط”، الناز ملک، یک بازیگر کمتر شناخته شده در عرصه تئاتر، با بازی قابل قبولی که در این سریال ارائه داده بود، به شهرت قابل توجهی دست یافت و شناخته شد. علاوه بر بازیگری، الناز ملک در زمینه نوازندگی نیز فعالیت می‌کند. او در نواختن پیانو و کمانچه مهارت دارد و در صفحه اینستاگرام خود بارها با نواختن قطعات زیبا، هنر نوازندگی خود را به نمایش می‌گذارد.

فیلم های الناز ملک

 elnaaz malek
 بیوگرافی الناز ملک
 همسر الناز ملک
 دختر خوشگل
 دختر خوشگل ایرانی
 بیوگرافی بازیگران
 اخبار بازیگران
 ازدواج بازیگران

در این بخش گزیده‌ای از فیلم های الناز ملک را برای شما لیست کرده‌ایم:

عنوان سال
میل شخصی 1399
کافه فراموشی 1400
چاه سرخ 1400
وهم سرد 1401

سریال های الناز ملک

عنوان سال
زخم کاری 2 1402
سقوط 1402

در این سریال، الناز ملک نقش آیسان را بازی کرد. آیسان دختری است که به پیشنهاد همسرش ژاکان، برای ماه عسل به ترکیه سفر می‌کند. اما واقعیت این سفر متفاوت است و آیسان و ژاکان در طول راه درگیر داعش و سرنوشت تلخ آن‌ها آغاز می‌شود. در ادامه سریال، سرگرد حمید فرخ‌نژاد به همراه دستیارش، ماموریت دارند تا این جوانان را از اسارت داعش نجات دهند.

دلیل انتخاب الناز ملک برای بازی در این سریال، علاوه بر توانایی در بازیگری، مسلط بودن به زبان ترکی است. در این سریال، علاوه بر الناز ملک، بازیگرانی مانند حمید فرخ‌نژاد، عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور نیز در نقش‌های مختلف به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال زخم کاری فصل دوم خود را از جمعه ۱۷ شهریور 1402 آغاز کرد. در فصل اول این سریال، بازیگرانی مانند جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی حضور داشتند. اما در فصل دوم سریال، به این گروه بازیگران، بازیگرانی مانند کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک اضافه شده‌اند.

تئاترهای الناز ملک

در این بخش گزیده‌ای از تئاتر های الناز ملک را برای شما لیست کرده‌ایم:

عنوان سال
مکبث 1397
ایوب خان 1398

جوایز و افتخارات الناز ملک

الناز ملک در اردیبهشت ۱۴۰۲ با نمایش تک پرسوناژ به نام “آنا” به کارگردانی امیر دژاکام، برنده جایزه بهترین بازیگری در جشنواره موندرام تونس در قاره آفریقا شد. در این نمایش، او هر هفت پرسوناژ را به تنهایی اجرا کرد و به عنوان بهترین بازیگر بخش بین‌المللی این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

حواشی الناز ملک

به علت تازه معروف شدن الناز ملک تا به الان وی هیچگونه حاشیه یا شایعه‌ای نداشته و در کمال آرامش در حال فعالیت است.

حقایق پنهان الناز ملک

او رمان‌های مینیمالیستی را بیشتر ترجیح می‌دهد، اما فضای کتاب‌های گابریل گارسیا مارکز را بسیار دوست دارد و با اینکه خیلی جزئی نگر است، ارتباط عمیقی با آن برقرار می‌کند.

در آرزوی او، دنیا به دست زنان تعلق می‌گیرد. زنانی که زاییده‌اند، به این معنا که خلق کرده‌اند و ارزش خود را می‌شناسند، ارزش تحمل، صبر، یکنواختی و عدم توانایی در انجام کارهایی که نتوانسته‌اند را می‌دانند. احتمالا مردان به دلیل اینکه هرگز خالق نبوده‌اند، خود را به آب و آتش می‌زنند تا چیزی خلق کنند. اگر دنیا به دست زنان می‌افتاد، جنگ کجای این جهان بود؟

شاید جالب باشد که الناز ملک در کمپینی که توسط رضا صادقی برای جمع‌آوری کمک‌های هنرمندان و مردم به زلزله‌زدگان خوی برگزار شده بود، حضور داشت.

کلام آخر

در این مقاله با بیوگرافی الناز ملک همراه شما بودیم و همچنین از حواشی و حقایق پنهان او نیز سخن گفتیم. نظر شما درباره این بازیگر زن محبوب ایرانی چیست؟ کدام فیلم یا سریال او را تماشا کرده‌اید و به آن علاقه داشتید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.