بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر + عکس های جدید

0

نیلوفر رجایی فر متولد ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است .فارغ التحصیل لیسانس رشته فیریک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لندن انگلستان می باشد که بیشتر با عروس داعشی [الیزابت] در سریال پایتخت به شهرت رسید.

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر همسر نیلوفر رجایی فر اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران زندگینامه بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران مصاحبه با بازیگران

شروع با تئاتر دانشجویی

با اینکه در ایران به دنیا آمدم اما از کودکی در انگلستان بزرگ شده و آنجا درس خواندم .فعالیت ام را از ۱۸ سالگی با تئاتر دانشجویی در لندن شروع کردم و همیشه پیگیر بازیگری بودم و در دانشگاه محل تحصیلم هم چند نقش کوتاه بازی کرده بودم در ایران هم چندباری تست بازیگری داده بودم اما به خاطر مدت کوتاه اقامتم در ایران نمی توانستم در آنها حضور داشته باشم.

بازی در سریال پایتخت

از طریق یکی از دوستان به آقای «حسن مصطفی» معرفی شدم و از طریق ایشان دیداری با آقای «محسن تنابنده» (نویسنده) داشتم. ایشان درباره نقش «الیزابت» با من صحبت هایی کرد و در نهایت بخاطر تسلط ام به زبان انگلیسی به گروه بازیگران پایتخت پنج پیوستم.

من یک روز در لندن برای رفتن به محل کارم سوار مترو شدم ، چند ساعت بعد متوجه شدم داعشی ها ۱۰ دقیقه پس از خارج شدن من از ایستگاه آنجا بمب گذاری کردند. خوشبختانه نیروهای پلیس به موقع بمب را خنثی کرده بودند و آسیبی به کسی نرسید.

 بیوگرافی نیلوفر رجایی فر  همسر نیلوفر رجایی فر  اخبار بازیگران  ازدواج بازیگران  اینستاگرام بازیگران  زندگینامه بازیگران  بیوگرافی بازیگران  عکس جدید بازیگران  مصاحبه با بازیگران

تجربه گرما نداشتم

من در لندن بیشتر در سرما زندگی کرده ام و خیلی گرما را تجربه نکرده بودم. یادم است زمان بازی در سریال پایتخت وقتی هنوز جلوی دوربین رفته بودم ، مدام در سایه آب خنک می نوشیدم و حتی چندباری گرمازده شدم .

احساساتی هستم

من اصلا برعکسی نقشی که با آن دیده شدم خشونت و جدیتی ندارم و اتفاقا خیلی احساساتی هستم و نمی توانم هر اتفاقی خشنی را تحمل کنم.

کمک از تجربه و تخیل

یک بازیگر باید از تجربیاتی که در زندگی اش کسب کرده استفاده کند و یک تخیل قوی داشته باشد تا تجربیات را برای خود بزرگ نمایی کند. من خودم هم ذهن بسیار خیال پردازی دارم اگر مرا پنج دقیقه به حال خو رها کنید پیوسته داستان پردازی می کنم.

بازگشت در نقش پرستار

نیلوفر رجایی فر سال ۱۴۰۰ بعد از سه سال با سریال «موج اول» و در نقش (نگار) یک پرستار بزرگ شده در خانواده متمول به قاب تلویزیون بازگشت.

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر همسر نیلوفر رجایی فر اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران زندگینامه بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران مصاحبه با بازیگران

ازدواج

نیلوفر رجایی فر هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

مجبور شدم شمرده صحبت کنم

من اصولا تند حرف می زنم ولی سر کار سریال «موج اول» مجبور بوددم شمرده صحبت کنم و با متانت رفتار کنم ، حتی گاهی کارگردان تذکر می داد و اذیت می شدند

پیگیر نقدها هستم

من علی رغم اینکه خیلی ارتباط خوبی با فضای مجازی ندارم ولی تمام نظرات را دنبال می کنم و می خوانم و پیگیر نقدهای سازنده هم هستم .مردم ما خیلی مهربان هستند و لطف بسیاری به من و نقش های که بازی کردم داشتند.

منبع:فوتوکده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.