رونمایی از نسل جدید ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل +عکس

0

هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک در محل مصلای تهران در حال برگزاری‌ست. در این بین، ایران خودرو دیزل برای نخستین بار از ون وانا پلاس پرده برداشت.

همزمان با هفته حمل و نقل، هفتمین نمایشگاه حمل‌ و نقل و لجستیک کشور از امروز ۲۷ آذر ماه در سالن شبستان مصلای امام خمینی آغاز شد و شرکت های بسیاری در زمینه حمل و نقل در آن شرکت کرده اند، که ایران خودرو دیزل یکی از آن هاست. ایکو دیزل در این نمایشگاه با دو محصول جدید وانا پلاس و اتوبوس بین شهری حضور دارد و محصولات گذشته را نیز به همراه دارد.

شرکت ایران خودرو دیزل، برای اولین بار، ون وانا پلاس را در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک در تهران رونمایی کرد.

 پیش فروش ون وانا  قیمت ون وانا  مشخصات ون وانا  موتور ون وانا چیست  مصرف سوخت ون وانا  بهترین ون های مسافرتی  قیمت مینی بوس  انواع مینی بوس در ایران  نمایشگاه خودرو  ایران خودرو دیزل  محصولات ایران خودرو دیزل

وانا پلاس، نسبت به نسخه قبلی، با تغییرات ظاهری جزئی همراه است. علاوه بر آن، برخی از امکانات نیز اضافه شده است. در بخش جلویی این ون، جلوپنجره جدید یکپارچه با خطوط کرومی افقی و سپرهای بازطراحی شده دیده می‌شود. طراحی قاب مه‌شکن‌ها نیز متفاوت بوده و علامت پلاس نیز به نام وانا اضافه شده است.

وانا پلاس اکنون ویژگی‌های بیش‌تری مانند سیستم هشدار و پیشگیری برخورد از جلو، رادار بین خطوط و اتولایت  دارد. همچنین شیشه سقفی خودرو بزرگ تر شده است و با رنگ دودی، مانع از اذیت شدن سرنشینان داخل خودرو می شود. کیفیت کابین نیز بهبود یافته است.

از جمله دیگر امکانات این محصول می‌توان به سیستم TPMS (نمایش دهنده فشار باد تایرها)، دریچه خروج اضطراری از سقف، کولر و بخاری (جلو و عقب کابین به صورت مستقل) و ترمز دو مدار هیدرولیکی، جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای مجهز به EBD (سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز)، ABS (سیستم ترمز ضد قفل) و ESP (سیستم کنترل الکترونیکی پایداری)، آینه های کناری برقی، دو عدد ایربگ، تاخوگراف و..‌. اشاره کرد.

 پیش فروش ون وانا
 قیمت ون وانا
 مشخصات ون وانا
 موتور ون وانا چیست
 مصرف سوخت ون وانا
 بهترین ون های مسافرتی
 قیمت مینی بوس
 انواع مینی بوس در ایران
 نمایشگاه خودرو
 ایران خودرو دیزل
 محصولات ایران خودرو دیزل

وانا پلاس از همان پیشرانه 2.7 لیتری تنفس طبیعی ۳TZ نیرو می‌گیرد که با گیربکس ۵ سرعته دستی زومکس هماهنگ شده است. این پیشرانه ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. اتاق این ون از نوع سقف بلند با ۱۲+۱ صندلی و دارای سه در است. ون وانا دارای فاصله محوری ۳۱۱۰ میلی متر با ارتفاع اتاق کابین ۱۶۰۰ میلی متر است. ایران خودرو دیزل هنوز قیمت نسخه جدید ون وانا را اعلام نکرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.