معرفی شاسی بلند برقی کادیلاک Vistiq +عکس

0

کادیلاک اولین اطلاعات کوچکتر Optiq ، به تازگی فاش کرده است. Vistiq بین دو ردیف Lyriq و Escalade IQ در خط تولید این برند قرار خواهد گرفت و ما انتظار داریم که یک خودروی سایز متوسط ​​باشد و رده سایز کامل را به IQ واگذار کند. اگرچه هیچ اطلاعات فنی منتشر نشده است، اما می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که Vistiq خروجی‌های برقی را به اشتراک می‌گذارد که حداقل با Lyriq قابل مقایسه هستند، همراه با آخرین فناوری‌های کمک راننده و اطلاعات سرگرمی این برند. این یکی از معدود شاسی بلندهای سه ردیفه برقی برای فروش در ایالات متحده خواهد بود.

 محصولات جدید کادیلاک  شاسی بلند برقی  معرفی شاسی بلند  بهترین خودرو برقی  معرفی خودرو  مجله ماشین  مجله خودرو  قیمت کادیلاک اسکلاید V  cadillac vistiq

کادیلاک ویستیک چه زمانی عرضه می شود؟

تاریخ عرضه کادیلاک ویستیک تایید نشده است، اما به عنوان یک مدل 2026، ما انتظار داریم که در نیمه دوم سال 2025 عرضه شود. کادیلاک تایید کرد که جزئیات بیشتری از Vistiq در سال 2024 به اشتراک گذاشته خواهد شد.

قیمت کادیلاک ویستیک 2026 چقدر است؟

هیچ قیمتی برای کادیلاک ویستیک 2026 اعلام نشده است، اما ما انتظار داریم که به Lyriq نزدیکتر از Escalade IQ باشد. Lyriq 2024 از MSRP از 57195 دلار شروع می شود و تا حدود 70000 دلار می رسد، بنابراین قیمت اولیه 60 هزار دلاری برای Vistiq پایه 2026 درست به نظر می رسد.

هیچ یک از رقبای سایز متوسط ​​Lyriq دارای سه ردیف نیستند، بنابراین شاسی بلند جدید کادیلاک ویستیک زمانی که وارد بازار شود یک پیشنهاد کاملا منحصر به فرد خواهد بود. کیا EV9 یکی دیگر از شاسی بلندهای سه ردیفه الکتریکی با رنج قیمتی مشابه است، اما در رده لوکس ویستیک قرار نمی گیرد.

کادیلاک ویستیک جدید و رنگهای خارجی

به وضوح یکی از بستگان Lyriq، طراحی بیرونی کادیلاک Vistiq همان زبان طراحی تیز و سطح بالا را نشان می دهد. این خودرو با نورپردازی عمودی قوی در جلو و عقب، چرخ‌های آلیاژی بزرگ و جلوپنجره مشبک کریستال مشکی Lyriq با جزئیات حکاکی شده لیزری آن مشخص می‌شود. دستگیره‌های درب هموار به زیبایی تمیز و با تکنولوژی بالا کمک می‌کنند.

خط سقف تفاوت اصلی بین Lyriq و Vistiq است. از آنجایی که مدل اول فقط باید دو ردیف صندلی را در خود جای دهد، خط سقف شیب‌دار شیک‌تری دارد، در حالی که ویستیک دارای خط سقف مستقیم‌تر و جعبه‌ای است که می‌تواند عملکرد را بهبود بخشد.

Vistiq در تصویر در اینجا از آلیاژهای 22 اینچی پیچیده شده در لاستیک میشلین پایلوت اسپورت تمام فصل استفاده می کند، اما سایز چرخ های دیگر باید در دسترس باشد. ما نمی‌دانیم کادیلاک ویستیک در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود، اما رنگ‌هایی که می‌تواند از Lyriq بگیرد شامل مشکی ستاره‌ای و آبی مجلل است.

 محصولات جدید کادیلاک  شاسی بلند برقی  معرفی شاسی بلند  بهترین خودرو برقی  معرفی خودرو  مجله ماشین  مجله خودرو  قیمت کادیلاک اسکلاید V  cadillac vistiq

ابعاد کادیلاک ویستیک

سبک بدنه سه ردیفه کادیلاک ویستیک احتمالاً بر ابعاد آن تأثیر می گذارد، اما این مشخصات هنوز توسط این خودروساز تأیید نشده است. طول می تواند بیش از 200 اینچ باشد زیرا Lyriq چندان دور از آن نیست، اما عرض و ارتفاع احتمالاً مشابه Lyriq است.

وزن محدودی ذکر نشده است، اما یک SUV برقی سه ردیفه می تواند به راحتی از 6000 پوند در سنگین ترین حالت خود عبور کند.

پیشرانه و عملکرد کادیلاک ویستیک

ما نمی‌دانیم چه گزینه‌های پیشرانه‌ای برای کادیلاک ویستیک در دسترس خواهد بود، اما نشان روی درب عقب می‌تواند سرنخی ارائه دهد. مدل تصویر شده در اینجا به عنوان “600 e4” تعیین شده است، یک کد الفبایی عددی غیرمعمول که ما همچنین در Escalade IQ (1000 e4) دیدیم. بر اساس گزارش ها، این نشان، گشتاور خودرو را از پوند فوت به نیوتن متر تبدیل می کند، سپس به نزدیکترین 100 می رسد. اگر تا به حال چنین چیزی را شنیده باشیم، سیستم مزخرفی است، اما استفاده از 600 e4 به عنوان نقطه شروع نشان می دهد که این مدل Vistiq حدود 440 پوند خواهد داشت. – فوت گشتاور این به خوبی با 450 پوند فوت قدرتمندترین Lyriq که 500 اسب بخار قدرت نیز دارد، مطابقت دارد.

با موتورهای الکتریکی دوگانه و چهار چرخ متحرک، Vistiq با این قدرت باید بتواند در کمتر از پنج ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. مشخص نیست که نسخه دیفرانسیل عقب با قدرت 340 اسب بخار در دسترس خواهد بود، همانطور که در مورد Lyriq وجود دارد.

سواری نرم و بی‌صدا پیش‌بینی می‌شود، اما ویستیک سنگین احتمالاً دوست ندارد که بیش از حد از پیچ‌ها عبور کند. انتظار داشته باشید که رانندگی بدون هندز در بزرگراه با سوپر کروز یک نسیم باشد.

برد، شارژ و عمر باتری

هیچ چیز رسمی در مورد شارژ و برد اعلام نشده است، اما Vistiq سنگین تر ممکن است با برد 312 مایلی و 89 MPGe ترکیبی Lyriq دو ردیفه مطابقت نداشته باشد. سپس، اگر باتری بزرگ‌تری نسبت به آیتم 102 کیلووات ساعتی Lyriq داشته باشد، این امکان وجود دارد.

Lyriq با استفاده از شارژ سریع DC تنها در 10 دقیقه می تواند 77 مایل برد را اضافه کند، بنابراین Vistiq باید به همان اندازه قابلیت شارژ مجدد سریع را داشته باشد.

کادیلاک ویستیک داخلی و باربری

هنوز حتی یک تصویر از فضای داخلی کادیلاک ویستیک به اشتراک گذاشته نشده است. کابین زیبای Lyriq در تصویر زیر مشاهده می شود و نشان می دهد که ما چیزهای زیادی برای انتظار داریم. دارای صفحه نمایش منحنی ال ای دی 33 اینچی، روکش های سوراخ دار جذاب و ویژگی هایی مانند ماساژور صندلی ها است.

صندلی‌های کادیلاک ویستیک باید به همان اندازه مجلل باشند، اما باید دید این شرکت چقدر فضایی را در ردیف سوم آزاد کرده است. همانطور که برای شاسی‌بلندهای سه ردیفه معمول است، صندلی‌های هفت نفره باید به‌طور اختیاری جایگزین یک طرح شش نفره راحت‌تر با صندلی‌های کاپیتان ردیف دوم شوند.

فضای بار در کادیلاک ویستیک باید از 28 فوت مکعب پشت ردیف دوم Lyriq بیشتر شود، اما تنها در صورتی که ردیف سوم Vistiq تا شده باشد. به عنوان یک وسیله نقلیه لوکس، ما مطمئن هستیم که دسترسی هندزفری به قسمت بار، همراه با ردیف سوم تاشو برقی، در دسترس خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.