دلایل تعویق تعهدات ایران خودرو چیست ؟

0

مدیر عملیات فروش ایران خودرو، ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه خودرو را اصلی‌ترین دلیل بازگشت تعهدات معوق به این شرکت دانست و گفت: با افزایش تولیدی که در یک ماه گذشته انجام شده است به زودی تحویل خودرو پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و خودروهای هایما از سرگرفته خواهد شد.

 حواله هایما 8S  مشخصات هایما 8S  معایب و مزایای هایما 8S  قیمت هایما 8S  قیمت هایما 8S اتوماتیک  مصرف سوخت هایما 8S  محصولات جدید ایران خودرو  تازه های خودرو در ایران  جدیدترین خودروهای وارداتی
کیوان پناهی، ثبت نام بیش از ظرفیت در سامانه یکپارچه خودرو را عامل اصلی ایجاد تعهدات معوق ایران خودرو و تاخیر در تحویل برخی خودروهای این شرکت عنوان کرد و افزود: با افزایش ظرفیت ۱۰ هزار دستگاهی تولید در ایران خودرو، به زودی تحویل خودروهایی که از زمان تحویل آن گذشته است، از سر گرفته خواهد شد.

وی حداکثر زمان تعهدات معوق محصولات ایران خودرو را ۳۰ روز اعلام و تصریح کرد: آمار تولید ماهانه ایران خودرو حدود ۵۵ هزار دستگاه در ماه است و حدود ۶۰ هزار دستگاه هم تعهد معوق ایجاد شده است که تلاش می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر روند تحویل این خودروها را از سر بگیریم.

پناهی بروز برخی مشکلات در شماره‌گذاری محصولات دنا را نیز دلیل دیگر در ایجاد تعهدات معوق دانست و گفت: خوشبختانه این مشکل نیز برطرف و شماره‌گذاری و تحویل خانواده دنا آغاز شده است.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو در ادامه مشکلات تخصیص ارز را هم در ایجاد این مشکل دخیل دانست و اظهار داشت: تاخیر در تحویل تارا به دلیل مشکلات تامین ارز واردات قطعات این خودرو بود که با همکاری بانک مرکزی این مشکل در حال مرتفع شدن است.

دلیل تاخیر در تحویل پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دستی نیز به زعم مدیر عملیات فروش ایران خودرو به دلیل ثبت نام بیش از ظرفیت در سامانه فروش خودرو بوده است.

پناهی در پایان با اعلام افزایش تولید خودروهای پژو ۲۰۷ و هایما در ماه گذشته، خاطرنشان کرد: با افزایش تولیدی که در خودروهای هایما و ۲۰۷ انجام شده است، به زودی شاهد تحویل این خودروها به خریداران خواهیم بود.

منبع:پرشین خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.