حجم و زمان تعویض روغن و فیلترهای فونیکس FX پریمیوم

0

درباره فونیکس > فونیکس FX پریمیوم بیشتر بدانید

در این صفحه به تمامی روغن موتور فونیکس FX پریمیوم اتوماتیک و تمامی روغن ها شامل روغن گیربکس، هیدرولیک، ترمز و ضدیخ و فیلتر هایی که برای خودرو فونیکس FX پریمیوم اتوماتیک مناسب است میپردازیم. فونیکس FX پریمیوم جدید در سال 2021 در کشور چین ساخته شده است که در شرکت …

 آپشن های فونیکس FX  تفاوت فونیکس FX اکسلنت با پریمیوم  فونیکس FX  مشخصات فونیکس FX اکسلنت  مشخصات فونیکس FX پریمیوم  مانیتور فونیکس FX  بهترین خودرو چینی  بهترین خودرو چینی در ایران  نمایندگی فونیکس در تهران

در این صفحه به تمامی روغن موتور فونیکس FX پریمیوم اتوماتیک و تمامی روغن ها شامل روغن گیربکس، هیدرولیک، ترمز و ضدیخ و فیلتر هایی که برای خودرو فونیکس FX پریمیوم اتوماتیک مناسب است میپردازیم. فونیکس FX پریمیوم جدید در سال 2021 در کشور چین ساخته شده است که در شرکت مدیران خودرو مونتاژ شده است. این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1597 سی سی توربو شارژ استفاده میکند. این خودرو جهت انتقال نیرو از دیفرانسیل جلو استفاده میکند. حداکثر قدرتی که توسط این پیشرانه تولید میشود 197 اسب بخار در 6000 دور میباشد. همچنین این خودرو توانایی تولید 225 نیوتن متر گشتاور در 4500 دور را دارد. این خودرو از یک گیربکس 7 سرعته DCT استفاده میکند.

با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره شد و تکنولوژی ساخت این خودرو مواردی که برای این خودرو مناسب است را گردآوری کرده و برای سهولت در خرید در یک صفحه به شما نمایش داده میشود.
مواردی که در سرویس دوره ای روغن موتور فونیکس FX پریمیوم باید به آن توجه شود:

  1. روغن گیربکس فونیکس FX پریمیوم اتوماتیک باید هر 55000 کیلومتر تعویض شود. حجم روغن گیربکس این خودرو برابر با 4.5 لیتر و با فرمول DCT میباشد.
  2. روغن موتور فونیکس FX پریمیوم اتوماتیک میباست هر 8000 کیلومتر تعویض شود. حجم روغن موتور این خودرو برابر با 4.5 لیتر میباشد. درجه گرانروی مورد نیاز این خودرو 5w30 میباشد.
  3. فیلتر روغن فونیکس FX پریمیوم اتوماتیک و فیلتر هوا فونیکس FX پریمیوم اتوماتیک میبایست در هر سرویس دوره ای تعویض گردد
  4. فیلتر کابین فونیکس FX پریمیوم اتوماتیک میباست در هر فصل تعویض گردد
  5. صافی بنزین فونیکس FX پریمیوم اتوماتیک میباست زیر نظر مکانیک و با توصیه مکانیک تعویض گردد
  6. روغن ترمز فونیکس FX پریمیوم اتوماتیک فرمول DOT4 میباشد و باید هر 50000 کیلومتر تعویض گردد
  7. ضدیخ فونیکس FX پریمیوم اتوماتیک سبز رنگ و هر دوسال یک بار باید تعویض گردد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.