راهنمای جعبه فیوز و رله های نیسان زامیاد بنزینی،دوگانه و دیزل +عکس
جعبه فیوز نیسان وانت کاربراتوری ، فیوز پمپ بنزین نیسان زامیاد کجاست ، نقشه جعبه فیوز نیسان دوگانه سوز ، جعبه فیوز نیسان دیزل ، فیوز بوق نیسان کجاست
نیسان جونیور (به انگلیسی: Nissan Junior)، که با نامهای زامیاد و نیسان آبی شناخته میشود، یک خودروی وانت است که برای اولین بار در سال ۱۳۴۹ در ایران خودروسازی زامیاد آن را تولید کرد، در سال ۱۳۶۵ با تغییر نام با عنوان «سایپا۲۴» تولید و عرضه گشت.
نسخه فعلی نیسان در سال ۱۳۷۷ مجدداً با نام «زامیاد۲۴» تولید شد. وانت نیسان زامیاد از سال ۱۳۷۷ تا نیمه اول سال ۱۳۸۵ کاربراتور بود و از نیمه دوم ۱۳۸۵ به انژکتور تبدیل شد از سال ۱۳۸۸ مدلهای جدیدی مانند ۲۴NI و ۲۴NIB تولید شد. از اواخر سال ۱۳۸۸ نوع دیزلی آن با عنوان زامیاد ND_28 برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تبریز به نمایش درآمد.همچنین رانندگان خودرو زامیاد۲۴هایی که از سال ۱۳۷۷ به بعد تولید میشود به دلیل استفاده نکردن از موتور ژاپنی اصل که در سریهای قبل استفاده میشد از این خودرو رضایت چندانی ندارند. بر اساس قوانین، خودرو زامیاد۲۴ مجاز به حمل ۲۱۰۰ کیلوگرم بار میباشد ولی این وانت ، به صورت غیر استاندارد ، قابلیت حمل ۳ تن بارخالص را دارد.
توضیحات جعبه فیوز نیسان بنزینی یورو ۴ رو می تونید تو این عکس ببینید.
این جعبه فیوزی هست که تو کاتالوگ شرکت برای نیسان یورو ۴ درج شده و بسته به سال ساخت ماشین ممکنه تغییرات جزئی داشته باشد.
جعبه فیوز داخل کابین و موتور نیسان زامیاد بنزینی
جعبه فیوز نیسان زامیاد دوگانه سوز
جعبه فیوز نیسان زامیاد دیزلی
کارستان