دریافت نوبت دهی مجازی از ایران خودرو برای استفاده از گارانتی

0

اپلیکیشن نوبت دهی ایران خودرو ،نوبت دهی تعمیرگاه مرکزی ایران خودرو شماره 1 ،نوبت دهی ایساکو ،نوبت دهی گارانتی ایران خودرو ،نوبت دهی سرویس اولیه ایران خودرو ،کد نمایندگی مرکزی ایران خودرو ،نوبت دهی نمایندگی 1067 ایران خودرو ،نوبت دهی ایران خودرو تهران

نحوه نوبت‌دهی ایران‌خودرو/ مراحل مراجعه به تعمیرگاه‌های مجاز

 نوبت دهی نمایندگی ایران خودرو  نوبت دهی تعمیرگاه ایران خودرو  نمایندگی مرکزی ایران خودرو  تعمیرگاه ایران خودرو  نوبت دهی سرویس اولیه ایران خودرو  سایت ایران خودرو  شرکت ایساکو  خدمات پس از فروش ایران خودرو  تعمیرگاه مرکزی ایران خودرو

اگر محصولات ایران خودرو، دچار نقص فنی شوند و نیاز به تعمیرات داشته باشند، می‌توان با مراجعه به یکی از مراکز امداد خودرو از گارانتی تعمیرات این شرکت استفاده کرد. برای این کار باید به سیستم نوبت‌دهی ایران خودرو مراجعه کرد.

اگر خودرو دچار نقص فنی شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد، می‌توان از تعمیرات گارانتی امداد خودرو با مراجعه به یکی از مراکز این شرکت استفاده کرد.

ایران‌خودرو در سایت خود اعلام کرد: تعمیرات کلیه خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو در طی دوره گارانتی مشمول ضوابط گارانتی بوده و کلیه نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو موظف به پذیرش و تعمیر خودروها هستند.

راه‌های دریافت نوبت مراجعه به نمایندگی برای استفاده از گارانتی ایران خودرو

برای دریافت نوبت و استفاده از گارانتی ایران خودرو، می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام کنید.

۱. مراجعه به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو

در این روش، با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو، می‌توانید درخواست خود را برای دریافت نوبت اعلام کنید. در نمایندگی، به شما یک فرم نوبت‌دهی داده می‌شود که باید اطلاعات لازم مانند نام، نام خانوادگی، شماره تماس، شماره شاسی خودرو و نوع مشکل را در آن وارد کنید. سپس، نوبت شما برای یک تاریخ و ساعت مشخص در همان نمایندگی ثبت می‌شود.

۲. تماس تلفنی با مرکز تماس ایساکو

از طریق تماس تلفنی با مرکز تماس ایساکو، می‌توانید نوبت خود را دریافت کنید. برای این کار، با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس بگیرید و اطلاعات لازم مانند نام، نام خانوادگی، شماره تماس، شماره شاسی و نوع مشکل خودرو را به کارشناسان ارائه دهید تا نوبت‌تان را برای یک تاریخ و ساعت مشخص در یکی از نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو ثبت کنند.

۳. از طریق سامانه نوبت‌دهی آنلاین ایساکو

با مراجعه به سامانه نوبت‌دهی آنلاین ایساکو، می‌توانید در بازه زمانی دلخواه خود، نوبت دریافت کنید. برای این کار، به وب‌سایت یا اپلیکیشن ایساکو مراجعه کنید و با وارد کردن شماره شاسی و شماره تماس، نوبت خود را دریافت کنید.

 

نحوه نوبت‌دهی

 نوبت دهی نمایندگی ایران خودرو  نوبت دهی تعمیرگاه ایران خودرو  نمایندگی مرکزی ایران خودرو  تعمیرگاه ایران خودرو  نوبت دهی سرویس اولیه ایران خودرو  سایت ایران خودرو  شرکت ایساکو  خدمات پس از فروش ایران خودرو  تعمیرگاه مرکزی ایران خودرو

اما متقاضیان از چه روشی می‌توانند از این نوبت‌دهی استفاده کنند؟

۱-ابتدا وارد سایت ایران خودرو به آدرس ikco.ir شده، سپس بخش خدمات و نوبت دهی اینترنتی را انتخاب می‌کنیم.

۲-سپس رو گزینه زرد رنگ سامانه نوبت دهی کلیک میکنیم .

۳- حال باید شماره تلفن خود را وارد کرده تا ایران‌خودرو کد فعالسازی را پیامک کند.

۴- پس از وارد کردن کد فعالسازی، بر گزینه افزودن خودروی جدید کلیک می‌کنیم.

۵- سپس شماره شاسی و شماره پلاک را وارد می‌کنیم.

۶- بعد از وارد کردن شماره شاسی و پلاک، خودروی ما نمایش داده می‌شود و ما باید خودروی‌مان را انتخاب کنیم .

۷- سپس صفحه مپ باز می‌شود (سیستم لوکیشن حتما باید فعال باشد) و تاریخ روز را نشان می‌دهد. هر آرم ایران خودرو نشان دهنده یک نمایندگی در آن منطقه است. اگر آرم‌های ایران‌خودرو به رنگ خاکستری باشد، یعنی وقت آن نمایندگی در آن تاریخ پر است .

۸- روی آرم نمایندگی کلیک کرده و همچین صفحه‌ای باز می‌‌شود که مشخصات نمایندگی را نمایش می‌دهد.

به یاد داشته باشید که قبل از نوبت گرفتن حتما با نمایندگی مورد نظر تماس گرفته و بپرسید که سرویس خودروی شمارا انجام می‌دهند یا خیر.

۹- پس از انتخاب رزرو نمایندگی، نام و نام خانوادگی را وارد می‌کنیم.

۱۰- پس از ثبت نام و نام خانوادگی، ایرادات خودرو را ثبت می‌کنیم.

۱۱- در بخش نهایی نیز باید اطلاعات را مطابقت داده و در نهایت، گزینه ثبت نهایی را کلیک می‌کنیم.

نکاتی درباره دریافت نوبت گارانتی ایران خودرو

  • برای دریافت نوبت، باید شماره شاسی و شماره پلاک خودروی خود را بدانید.
  • نمایندگی‌های ایران خودرو در روزهای مختلف، شیفت کاری متفاوتی دارند.
  • برای اطمینان از اینکه نمایندگی موردنظرتان خدمات موردنظر شما را ارائه می‌دهد، قبل از دریافت نوبت با آن تماس بگیرید.
  • در صورت بروز مشکل در هر مرحله از فرایند نوبت‌دهی، می‌توانید به مرحله قبل برگردید و اطلاعات را اصلاح کنید.

تعمیرات خودرو

اخد نوبت جهت مراجعه به نمایندگی برای تعمیر خودرو. نوبت دهی در این خدمت بصورت زمان بندی شده بوده و اولویت با کسانی است که زودتر نوبت خود را دریافت کرده باشند.

صافکاری و نقاشی

دریافت خدمات صافکاری و نقاشی جهت تعمیر خودرو میباشد و در این خدمت نوبت دهی بصورت آنی بوده و در تمامی ساعت های کاری قابل دسترس میباشد.

کارشناسی رنگ و بدنه

ارائه گواهی سلامت رنگ و بدنه خودرو از شرکت ایساکو جهت ارائه به خریدار خودرو در هنگام فروش خودرو. این خدمت آنی بوده و در تمام بازه های زمانی کاری قابل دریافت میباشد.

فنی خودرو

ارائه گواهی سلامت فنی خودرو از شرکت ایساکو جهت ارائه به خریدار خودرو در هنگام فروش خودرو، اطمینان از سلامت خودرو قبل از سفر و مسافت های طولانی. این خدمت آنی بوده و در تمام بازه های زمانی کاری قابل دریافت میباشد.

سرویس دوره ای

سرویس دوره ای شامل مجموعه ای از خدمات استاندارد تعریف شده در بازه های کارکرد خودرو میباشد که شامل تعویض شمع، تسمه ها و … میباشد. این خدمت آنی بوده و میتوان در بازه زمانی مورد نظر نوبت خود را ثبت نموده و بی درنگ از خدمات شرکت ایساکو استفاده نمائید.

سریع

سرویس سریع شامل تعویض روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا و بازدیدهای ادواری میباشد. نوبت دهی در این خدمت آنی بوده و میتوان در بازه زمانی مورد نظر نوبت خود را ثبت نمائید و به آسودگی از سرویس های شرکت ایساکو استفاده نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.