مشکلات پژو ۲۰۶ sd v8 چیست ؟

0

چرا پژو ۲۰۶ اس دی نخریم؟

قیمت ۲۰۶ اس دی صفر ،پژو اس دی وی ۸ ،مزایا و معایب پژو ۲۰۶ sd ،نظرات درباره ۲۰۶ sd v8 ،مشکلات پژو ۲۰۶ sd v8 مدل ۹۵ ،مشخصات فنی ۲۰۶ اس دی وی ۸ فول اپشن ،پژو ۲۰۶ sd v9 اتومات، کیفیت ۲۰۶ مدل ۹۵

 

دلایل نخریدن پژو ۲۰۶ اس دی

پژو ۲۰۶ در اصل خود یعنی مدل هاچ بک آن ماشین خوبی است. به جهت کم مصرف و کوچک بودن آن. البته قیمت بالایی هم دارد که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در حال حاضر حدود ۳۸ میلیون تومان است.

اما اگر قرار است که نوع پژو ۲۰۶ اس دی بخرید کمی بیشتر باید نسبت به این انتخاب تعمل کنید و برای تهیه این ماشین نباید عجول بود. نگذارید مسائلی مثل: کم مصرف بودن و قیمت مناسب شما را برای این خرید راغب کند.

نخریدن پژو ۲۰۶ اس دی

داشتن جلو بندی ضعیف نسبت به قیمت ۳۷ تا ۴۰ میلیون تومان. و اگر روزی- که خیلی نزدیک است- برای جلو بندی خراب شود، تعمیر آن خیلی گران تمام می شود، چیزی در حدود ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان است.چرا پژو 206 اس دی نخریم؟

دسته راهنمای پژو ۲۰۶ اس دی بیش از اندازه حساس است و اگر مدلی قدیمی باشد که زودتر خراب می شود، در ضمن قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/interior-206.jpg

گیربکس ۲۰۶ اس دی، بسیار پرخرج است و هزینه نگهداری آن بسیار زیاد. باید خیلی با احتیاط با آن رفتار کرد.چرا پژو 206 اس دی نخریم؟

ترمز ۲۰۶ SD – در نظرات مردمی گفته شده که جنس ترمز ان خوب نیست، که این مسئله قابل حل است، چرا که قرار است به زودی قطعات جدید از راه برسند.چرا پژو 206 اس دی نخریم؟

مصرف سوخت بالا نسبت به نوع هاچ بک آن.

در پیچ جاده و هنگام دور زدن با پژو ۲۰۶ SD شما خیلی روی ماشین تسلط ندارید.

تمام این موارد در شرایطی است که پژو ۲۰۶ پر فروش بوده و با استاندارد ۲ ستاره است.

قیمت پژو ۲۰۶ صندوقدار V8 . کد ۲۷۴۳۰ ۳۸,۸۰۰,۰۰۰
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.