آغاز عملیات اجرایی ساخت کارخانه رینگ آلومینیوم خودرو در اسدآباد

0
کلنگ‌ کارخانه رینگ آلومینیوم خودرو شهرستان اسدآباد به زمین خورد.

 اکبر رنجبرزاده ، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر برای آغاز عملیات اجرایی این کارخانه صنعتی ۲ شرکت تشکیل و تأسیس و یک تیم ۳ نفره برای خرید تجهیزات مورد نیاز و تکنولوژی لازم کارخانه به چین اعزام شده‌اند که با انجام شدن کار عملیات اجرایی پروژه در شهریورماه آغاز خواهد شد.

 نماینده اسدآباد در مجلس  اخبار همدان  ساخت کارخانه رینگ آلومینیم  سوابق اکبر رنجبرزاده  ساخت کارخانه  ایده های کسب درآمد  ایده های پولساز  قیمت رینگ آلومینیومی  قیمت رینگ اسپرت

وی افزود: افتتاح و بهره‌برداری از طرح فوق برای یک هزار نفر به صورت مستقیم و ۳ هزار نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی همچنین در رابطه با وعده خود مبنی بر راه‌اندازی کانال‌های جدید صداوسیما در اسدآباد نیز گفت: متأسفانه این وعده را به علت نبود اعتبار نتوانستیم انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: حاضر بودیم اگر نصف این اعتبار را استان پرداخت کند از طریق منابع شهرستانی پرداخت کنیم اما متأسفانه وضعیت پولی مرکز استان به گونه‌ای نبود که بتواند این هزینه را پرداخت کند.

رنجبرزاده با اشاره به راه‌اندازی مرکز MRI اسدآباد نیز اعلام کرد: معاون وزیر دستور خرید این دستگاه را به یکی از شرکت‌های تابعه وزارتخانه ابلاغ کرده و برای راه‌اندازی آن در شهرستان نیاز به واردشدن بخش خصوصی هستیم.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به نبود این دستگاه در شهرهای همجوار شاهد سود مالی خوبی برای بخش خصوصی خواهیم بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.