معرفی کامل امکانات و آپشن های اضافی چانگان CS35 سایپا +عکس

0

قیمت چانگان،نصب اپشن های چانگان ،تجهیزات جانبی چانگان ،مانیتور چانگان cs35 ،لوازم آپشن چانگان cs35 ،قیمت مولتی مدیا چانگان cs35

لوازم آپشن چانگان قیمت آپشن های چانگان نصب اپشن های چانگان تجهیزات جانبی چانگان قیمت مانیتور چانگان cs35 لوازم آپشن چانگان cs35 قیمت مولتی مدیا چانگان قیمت چانگان CS35 مشخصات چانگان CS35 معایب چانگان CS35 امکانات چانگان فضای کابین چانگان قیمت چانگان SC35اتوماتیک
چانگان CS35 کراس اوور شهری کوچکی به حساب می آید که طی سال های گذشته به صورت محدود در قالبت یک خودرو وارداتی به بازار ایران آمده است. اما بالاخره CS35 در همکاری مشترک سایپا و چانگان به خط تولید کاشان (سایپا سیتروئن یا سایپا کاشان) آمد و از سال ۱۳۹۵ به صورت تولید و مونتاژ داخل به دست مشتریان ایرانی رسید.

چانگان CS35 در آخرین قیمت گذاری رسمی از جانب سایپا بهایی حدود ۷۴,۹۵۲,۰۰۰ میلیون تومان در نسخه اتوماتیک به خود اختصاص داده است. در حال حاضر نسخه صفر مدل ۱۳۹۷ آن در بازار آزاد با بهایی حدود ۱۲۹,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد. تا به امروز بیش از ۱۵ هزار دستگاه چانگان CS35 به صورت مونتاژ به دست مصرف کنندگان ایرانی رسیده است و این کراس اوور چینی توانسته فروش به نسبت خوبی را برای سایپا داشته باشد. همچنین طبق گزارش های کیفی ISQI، چانگان CS35 بعد از فاو بسترن B30 به عنوان یک خودرو سه ستاره در جدول کیفی رده قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان قرار دارد.

 لوازم آپشن چانگان قیمت آپشن های چانگان نصب اپشن های چانگان تجهیزات جانبی چانگان قیمت مانیتور چانگان cs35 لوازم آپشن چانگان cs35 قیمت مولتی مدیا چانگان قیمت چانگان CS35 مشخصات چانگان CS35 معایب چانگان CS35 امکانات چانگان فضای کابین چانگان قیمت چانگان SC35اتوماتیک
با توجه به ذات کراس اوور بودن این خودرو و همچنین کیفیت قابل قبول آن از طرف بخش زیادی از بازار خودرو، استقبال از CS35 ادامه دارد و هر ماه به تیراژ تولید این خودرو افزوده می شود. اما مسئله ای که امروز CS35 با آن دست و پنجه نرم می کند، سطح امکانات رفاهی اشت که به نسبت برخی رقبای چون جک S3 کمتر بوده و برای همین احتمال دارد تا نتواند سهم عمده این بازار را در آینده نزدیک برای خود داشته باشد.
چانگان CS35 مونتاژی در بحث ویژگی ها و امکانات، به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۱۱۳ اسب بخار (که پیش از این عدد ۱۲۳ اسب بخار برای آن از جانب سایپا و چانگان اعلام می شد) و گشتاور ۱۶۰ نیوتون متری مجهز است که توان آن از طریق گیربکس چهار سرعته Aisin به چرخ های جلو منتقل می شود. CS35 به فرمان کمکی برقی، سانروف، دی لایت، سنسور نور، آینه های تاشو برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروزکنترل، کامپیوتر سفر، سیستم تهویه دستی الکترونیک، رینگ های ۱۷ اینچی، ترمز ABS، EBD و BAS، چهار کیسه هوا، سنسور پارک عقب و… مجهز است. اما نبود امکاناتی نظیر مانیتور، دوربین و سیستم تهویه اتوماتیک می تواند تا حد قابل توجهی در شرایط فعلی بازار ارزش این خودرو ۷۰ میلیونی از در پیش چشم مشتریان کم کند.
 لوازم آپشن چانگان قیمت آپشن های چانگان نصب اپشن های چانگان تجهیزات جانبی چانگان قیمت مانیتور چانگان cs35 لوازم آپشن چانگان cs35 قیمت مولتی مدیا چانگان قیمت چانگان CS35 مشخصات چانگان CS35 معایب چانگان CS35 امکانات چانگان فضای کابین چانگان قیمت چانگان SC35اتوماتیک
حال چند ماهی است که برخی از نمایندگی های سایپا تحت نظر این شرکت و کمپانی چانگان در کنار بازار آزاد قطعات خودرو، امکانات جدیدی را برای CS35 ارائه داده اند که با هزینه کمتر از دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می توان آن ها را با ضمانت نامه ۱۸ ماهه خریداری و نصب کرد.
چند شرکت سازنده سیستم صوتی و تصویری خودرو در چین، به تازگی نمایشگرهای عمودی چانگان CS35 را ارائه داده اند. این نمایشگرها به سیستم عامل اندروید مجهز هستند و حافظه داخلی ۸ و ۱۶ گیگ را دارند. همچنین خروجی ساب و بلندگوها برای آن ها به صورت مستقل درنظر گرفته شده و می توانند خروجی تصویر برای نمایشگرهای دیگر مانند مانیتور پشت سری هم بدهند. قاعدتا صفحه نمایش این سیستم لمسی بوده و امکان نصب گیرنده دیجیتال بای فعال کردن تلویزیون برای آن فراهم است. از طرفی می توان GPS و اینترنت را نیز در مانیتور CS35 اضافه نمود. توجه داشته باشید که این سیستم صوتی و تصویری دیگر قابلیت پخش دیسک یا DVD را ندارد و تنها از طریق کابل AUX و USB می توان اطلاعات را به آن منتقل نمود. همچنین امکان اتصال از طریق WiFi و بلوتوث نیز فراهم است و گوشی های اندروید می توانند تمام صفحه خود را بر روی نمایشگر جدید CS35 بیاندازند.
برای نصب نمایشگر عمودی چانگان CS35 نیاز به آن است که کل سیستم صوتی روی داشبورد به علاوه تنظیمات دستی سیستم تهویه حذف شود. به جای آن از این پس چانگان CS35 می تواند به سیستم تهویه اتوماتیک مجهز شود و همچنین با برخی اتصالات امکان ثبت بسیاری از ویژگی های فنی خودرو در نمایشگر وجود دارد.

با نصب مانیتور عمودی و دوربین عقب چانگان CS35 دیگر ضعف نبود نمایشگر و دید عقب و سیستم تهویه اتوماتیک در خودرو احساس نمی شود و دوباره CS35 می تواند با قدرت بیشتری در بازار حضور داشته باشد. البته که بهتر بود این آپشن به صورت رسمی در همان خط تولید به چانگان CS35 اضافه می شد تا رسمیت بیشتری را در شرایط فعلی بازار داشته باشد. قطعا نصب و راه اندازی این آپشن های اضافی برای سایپا در خط تولید هزینه کمتری را خواهد داشت می توان یک مدل CS35 را در نسخه آپشنال و قیمت منطقی تر به بازار عرضه کرد.
امکانات ایمنی و آپشن های خودرو

تیپ چانگان CS35 دنده ای چانگان CS35 اتوماتیک
کیسه های هوای جلو (راننده و سرنشین)
کیسه های هوای جانبی
سانروف
کروز کنترل
مجهز به سیستم ضد سرقت (Immobilizer)
کامپیوتر اطلاعات سفر
صندلی چرمی
قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت
مجهز به سیستمپیشرفته ترمز ABS/EBD/BAS
سنسور پارک دنده عقب
هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی
دکمه های تنظیم بر روی فرمان/ قابلیت تنظیم ارتفاع/فرمان چرمی
چراغهای جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع
شیشه بالابر برقی جلو و عقب
چراغ مه شکن جلو و عقب
دی لایت و اتولایت (Day Light& Auto light)
زیر آرنجی مرکزی جلو
سیستم تهویه مطبوع دستی
آینه های جانبی برقی مجهز به چراغ راهنما
آینه های جانبی با قابلیت تاشو برقی
سیستم صوتی مجهز به: رادیو +CD Player با قابلیت پخش MP۳ و
پورتUSB/ مجهز به ۶ بلندگو
کمربندهای ایمنی مجهز به سیستم پیش کشنده و قابل تنظیم ارتفاع
ریموت کنترل تاشو
قفل مرکزی
گرمکن شیشه عقب
برف پاک کن عقب
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.