شهرک خودرویی اراک آماده بهره ‏برداری است

0

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: مرحله نخست عملیات اجرایی شهرک خودرویی اراک تکمیل ‏شده است و این طرح به ‏زودی بهره‏ برداری می‏شود.<

 مهدی زندیه وکیلی افزود: عملیات اجرایی شهرک خودرویی اراک با مشارکت شهرداری و سرمایه ‏گذاری شرکت آرمان‌ساز از سال ۱۳۹۲ آغاز شد.

http://khodronevis.com/files/fa/news/1397/6/14/53962_717.jpg
جانمایی و استقرار یک‌هزار و ۵۰۰‌واحد در ۱۴۰‌مترمربع برای اصناف خودرویی در این شهرک پیش ‏بینی‏ شده که در گام نخست ۳۶۰‌واحد با سه هزار و ۵۰۰‌مترمربع زیربنا آماده بهره‏برداری است. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: مرحله نخست شهرک خودرویی کلان‏شهر اراک با سرمایه‏ گذاری بیش از ۶۰۰‌میلیارد‌ریال ساخته و تکمیل‏ شده است. وی اظهار داشت: بر اساس قرارداد منعقدشده، ۳۰درصد از مجموع شهرک خودرویی اراک به شهرداری و بقیه نیز به شرکت آرمان، به‏عنوان سرمایه‏گذار واگذار شده است.
 اخبار اراک شهرک خودرو اخبار شهرک خودرو قیمت مغازه در شهرک خودرو فرماندار اراک استاندار اراک شهردار اراک خبرهای گوناگون

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی یادآوری کرد: شهرک خودرویی اراک همه صنوف مربوط به خودرو از قبیل نمایشگاه، تعمیرگاه، صافکاری و نقاشی را دربرمی‏گیرد و با هدف کاهش آلودگی، جلوگیری از سد معبر و همچنین زیباسازی منظر شهری ساخته ‏شده است. عملیات ساخت شهرک خودرویی اراک از سال ۱۳۹۲ در کمربندی شمالی و جنب ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آغازشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.