مسابقه درگ لامبورگینی اوروس با مرسدس بنز G CLASS، رنجرور اسپرت و تسلا X

0

دست اندرکاران سایت Carwow که علاقه زیادی به ترتیب دادن مسابقات درگ بین مدل های مختلف دارند، در آخرین اقدام خود به سراغ ۴ شاسی بلند قدرتمند و سریع رفته و آنها را به جان هم انداخته اند. در این مسابقه بسیار جذاب چهار شاسی بلند تسلا مدل X، لامبورگینی اوروس، مرسدس AMG G63 و رنجرور اسپرت SVR در کنار هم قرار گرفته و با هم رقابت می کنند.

برترین مسابقات درگ مسابقه بهترین شاسی بلند قیمت مرسدس AMG G63 مشخصات مرسدس AMG G63 مسابقه لامبورگینی با تسلا دنیای خودرو مجله ماشین قیمت لامبورگینی اوروس مشخصات لامبورگینی اروس مشخصات لامبورگینی اوروس قیمت تسلا P100D بنز جی کلاس

قبل از تماشای ویدیوی این رقابت دیدنی به معرفی مشخصات مدل های حاضر می پردازیم. از مرسدس AMG G63 شروع می کنیم، شاسی بلند جان سختی که بالاخره پس از چندین دهه در نمایشگاه خودروی دیترویت امسال وارد نسل دوم خود شد.

در زیر کاپوت این نسخه از شاسی بلند محبوب، همان موتور ۴ لیتری V8 معروف ژرمن ها قرار دارد. این موتور توربوشارژ توانایی تولید ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور را داشته و هر چهار چرخ را به حرکت در میاورد.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2018/01/2019-mercedes-benz-g-class-1-600x337.jpg

شاسی بلند جدید و پر سر و صدای ایتالیایی ها یعنی لامبورگینی اوروس نیز نیروی خود را از یک موتور ۴ لیتری V8 توربوشارژ دریافت می کند. موتور این شاسی بلند سریع توانایی تولید ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. به گفته لامبورگینی، اوروس در عرض ۳.۲ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رساند.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2017/12/973af452-0582-4dc1-a2bd-6f3e6861cd1e-800x450.jpg

نماینده انگلیسی ها در این رقابت، به یک موتور ۵ لیتری سوپرشارژ V8 که با جگوار F-Type SVR مشترک است، مجهز شده؛ موتور مذکور می تواند ۵۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور برای رنجرور اسپرت SVR تولید کند. انگلیسی ها معتقدند این شاسی بلند تقریبا ۲.۳ تنی در عرض ۴ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت دست می یابد.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2018/11/range-rover-sport-svr-1.jpg

همانطور که می دانید، بر خلاف سه مدل قبلی تسلا مدل X از پیشرانه ای الکتریکی بهره می برد. مدل X حاضر در این مسابقه به خانواده P100D تعلق دارد، به عبارتی این خودرو قوی ترین نسخه به شمار می رود.

پیشرانه تسلا مدل X P100D در مجموع ۷۷۲ اسب بخار قدرت و بیش از ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. به لطف این پیشرانه توانمند مدل X برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت تنها به ۲.۹ ثانیه نیازمند است.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2017/06/photo_2017-06-14_12-46-41.jpg

نگاهی گذرا به مشخصات این چهار شاسی بلند موجود نشان می دهد که نماینده آمریکایی ها باید بتواند به راحتی بر بقیه غلبه کند، به خصوص اینکه این خودرو توانسته در سایر مسابقات درگ مدل های اسپرت قدرتمند را شکست دهد.

مثل تمامی ویدیوهای ساخته شده توسط Carwow، ویدیوی این مسابقه نیز خوش ساخت و جذاب است. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم شما مخاطبین گرامی دیجیاتو، با تماشای آن از نتیجه مسابقه مطلع شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.