واردات خودروی جدید DS 7 کراس‌ بک به ایران + قیمت

0

اخیرا گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه بین ۱۰ تا ۲۰ دستگاه خودروی جدید DS7 مدل ۲۰۱۸ بتازگی از گمرک ترخیص شده و پلاک ملی دریافت کرده‌اند.

نمایندگی DS درایران قیمت ds7 شاسی بلند DS7 مشخصات دی اس 7 گرانترین شاسی بلند ایران واردات خودروهای لوکس مشخصات کراس اور DS 7 قیمت شاسی بلند DS7 2018 مجله خودرو

دی اس۷ به عنوان گرانقیمت ترین خودروی کمپانی فرانسوی DS در ایران شناخته می‌شود و در بازارهای جهانی رقیب مستقیم خودروهای لکسوس NX و بی ام و X4 می‌باشد.

خودروی DS7 از سیستم هایی همچون سیستم کروز کنترل انطباق پذیر ، سیستم کمکی ماندن در خط ، سیستم هشدار خروج از خط ، سیستم نظارت بر نقاط کور ، سیستم دید در شب ، سیستم روشنایی هوشمند و .. بهره می برد که لذت رانندگی با این خودروی لوکس فرانسوی را دو چندان می کند.

 نمایندگی DS درایران  قیمت ds7  شاسی بلند DS7  مشخصات دی اس 7  گرانترین شاسی بلند ایران  واردات خودروهای لوکس  مشخصات کراس اور DS 7  قیمت شاسی بلند DS7 2018  مجله خودرو

دی اس۷  یک مدل کاملا جدید است که توسط DS طراحی شده است. برای این برند، علاوه بر بکارگیری یک نوآوری ، توجه ویژه ای به ظاهر، راحتی و تکنولوژی بالا شده و یک پاداش الهام بخش برای همه کسانی است که در طراحی و توسعه آن نقش داشته اند. اریک آپد ( مدیر تولید و توسعهDS ) می گوید: در طول سه دهه کار در صنعت خودرو ، که در بسیاری از پروژه های راه اندازی مدل های جدید مشغول به کار بوده ام، می توانم تایید کنم که دی اس۷  متفاوت است و من مشتاقانه منتظر دیدن آن در جاده ها هستم.

این خودرو هم اکنون با قیمتی بین ۱ میلیارد و ۲۰۰ تا ۱میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بازار قابل عرضه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.