خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها؛ از علی دایی تا لیونل مسی +عکس

0

شاید برای شما هم جالب باشد فوتبالیست های مشهور جهان صاحب چه خودروهایی هستند. ما در این مقاله لیستی از فوتبالیست های صاحب گران قیمت ترین اتومبیل های جهان را برای شما تهیه کرده‌ایم.

معمولا فوتبالیست ها به خاطر آنچه که «حفظ پرستیژ» تلقی می‌شود به خرید چند آپارتمان در نقاط مختلف جهان، یک کاخ رویایی برای خود، هواپیمای شخصی، کشتی‌های تفریحی و غیره می‌پردازند. در این بین، خرید اتومبیل های گران قیمت را نیز باید به عنوان یکی از مهم‌ترین این موارد معرفی کرد.شاید افراد کمی در بارسلونا لیونل مسی را همراه خودرو مازراتی خود دیده باشند.

زلاتان ابراهیموویچ نیز در حالی اقدام به جمع آوری کلکسیونی از اتومبیل ها می‌کند که خود حتی پایش را به داخل پارکینگ آن‌ها نیز نگذاشته است. ما همیشه در مورد اتومبیل های گران قیمت ستاره‌های فوتبال جهان شنیده‌ایم. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند مورد از این خودروها و صاحبان فوتبالیستشان بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

علی دایی – مازراتی گرن توریسموقیمت پایه: ۱۲۵ هزار دلار

ماشین ساموئل اتوئو بیوگرافی ساموئل اتوئو بیوگرافی فرانک لمپارد ماشین فوتبالیست های خارجی ماشین فوتبالیست ها خودرو فوتبالیست ها بیوگرافی بازیکنان فوتبال ثروت بازیکنان فوتبال ماشین بازیکنان ماشین علی دایی قیمت فراری لافراری بیوگرافی مسوت اوزیل ماشین مسوت اوزیل بیوگرافی وین رونی ماشین وین رونی بیوگرافی نیمار خودرو نیمار ماسین زلاتان ابراهیموویچ بیوگرافی زلاتان ابراهیموویچ کلکسیون ماشین کریستیانو رونالدو ماشین کریستیانو رونالدو بیوگرافی کریستیانو رونالدو ماشین لیونل مسی همسر لیونل مسی بیوگرافی لیونل مسی

علی دایی، استوره فوتبال ایران و آسیا پس از آنکه از بایرن مونیخ به ایران بازگشت تصمیم گرفت تا کسب و کار خودش را در بخش‌های مختلفی از جمله تولید پوشاک ورزشی برند «دایی» راه اندازی کند. وی حالا یکی از موفق‌ترین فوتبالیست هایی است که وارد تجارت شده است. دایی همراه مازراتی گرن توریسمو خود به تمرینات تیم فوتبال سایپا می‌رود. این خودرو چند سالی می‌شود که زیر پای علی دایی است.

لیونل مسی – مازراتی گرن
توریسموقیمت پایه: ۱۲۵ هزار دلار
https://gadgetnews.net/wp-content/uploads/2018/07/used-2017-maserati-granturismo-msrp141400-6487-16952707-2-1024.jpgستاره آرژانتینی تیم بارسلونا هرچند در بخش خانه صاحب یکی از مجلل‌ترین‌ها نیست، اما فوق‌العاده فوتبالیست ماشین بازی است. وقتی درب پارکینگ خانه او باز شود، ما شاهد یک مازراتی گرن توریسمو ۲.۵ میلیون دلاری همراه دو خودرو فراری ، یک دوج و دو آئودی دیگر خواهیم بود که برآورد ارزش آن‌ها چیزی در حدود ۹ میلیون دلار خواهد بود.
کریستیانو رونالدو
لامبورگینی اونتادورقیمت پایه: ۴۲۲ هزار دلار
 ماشین ساموئل اتوئو بیوگرافی ساموئل اتوئو بیوگرافی فرانک لمپارد ماشین فوتبالیست های خارجی ماشین فوتبالیست ها خودرو فوتبالیست ها بیوگرافی بازیکنان فوتبال ثروت بازیکنان فوتبال ماشین بازیکنان ماشین علی دایی قیمت فراری لافراری بیوگرافی مسوت اوزیل ماشین مسوت اوزیل بیوگرافی وین رونی ماشین وین رونی بیوگرافی نیمار خودرو نیمار ماسین زلاتان ابراهیموویچ بیوگرافی زلاتان ابراهیموویچ کلکسیون ماشین کریستیانو رونالدو ماشین کریستیانو رونالدو بیوگرافی کریستیانو رونالدو ماشین لیونل مسی همسر لیونل مسی بیوگرافی لیونل مسیرونالدو پرتقالی که این روزها صحبت از حضورش در تیم یوونتوس و جدایی از رئال مادرید بر سر زبان‌ها است، همواره یکی از عاشقان زندگی لاکچری است. وقتی به مستند رونالدو می‌نگریم، با باز شدن درب پارکینگ منزل وی چشممان به ۸ خودرو جذاب و لوکس می‌افتد، اما آن زمان که مستند زندگی وی ساخته شد،‌ او هنوز اونتادور افسانه‌ای را خریداری نکرده بود. اگر از طرفداران وی باشید قطعا می‌دانید که وی پس از برد ۶ – ۱ رئال در برابر بتیس بود که از خودرو لامبورگینی اونتادور مشکی رنگ خود پرده برداری کرد.
زلاتان ابراهیموویچ 
پورشه اسپایدر ۹۱۸قیمت پایه: ۸۴۷ هزار دلار
 ماشین ساموئل اتوئو بیوگرافی ساموئل اتوئو بیوگرافی فرانک لمپارد ماشین فوتبالیست های خارجی ماشین فوتبالیست ها خودرو فوتبالیست ها بیوگرافی بازیکنان فوتبال ثروت بازیکنان فوتبال ماشین بازیکنان ماشین علی دایی قیمت فراری لافراری بیوگرافی مسوت اوزیل ماشین مسوت اوزیل بیوگرافی وین رونی ماشین وین رونی بیوگرافی نیمار خودرو نیمار ماسین زلاتان ابراهیموویچ بیوگرافی زلاتان ابراهیموویچ کلکسیون ماشین کریستیانو رونالدو ماشین کریستیانو رونالدو بیوگرافی کریستیانو رونالدو ماشین لیونل مسی همسر لیونل مسی بیوگرافی لیونل مسیشرکت پورشه تنها ۹۱۸ دستگاه پورشه اسپایدر تولید کرد و به همین خاطر این عدد را در جلوی نام خودرو نیز قرار داد. یکی از این ۹۱۸ صاحب پورشه اسپایدر، زلاتان ابراهیموویچ سوئدی است. البته ما تعجب می‌کنیم چطور وی با اندام ورزیده و قد نزدیک به ۲ متر خود در این خودروی اسپورت نه چندان بزرگ جای گرفته است.زلاتان سال ۲۰۱۵ در حالی که مشغول رانندگی در جاده‌های سوئد بود تصادف شدیدی کرد که در آن آسیبی به وی وارد نشد. همین بهانه‌ی خوبی برای او شد تا یک خودرو مدل جدیدتر از برند پورشه،یعنی اسپایدر ۹۱۸ را خریداری کند.
نیمار – آپولو ارو
قیمت پایه: ۸۰۰ هزار دلار
https://gadgetnews.net/wp-content/uploads/2018/07/landscape-1456856483-apollo1.jpgسال ۲۰۰۹ بود که شرکت گامبرت دیگر صاحب سریع ترین خودروهای جهان نبود و جای خودش را به بوگاتی و فراری داد. اما آن‌ها مجددا در سال ۲۰۱۶ با محصولی جدید به بازار خودروهای سریع بازگشتند و از آپولو ارو پرده برداری کردند. Arrow، اتومبیلی است که نیمار با آن پاریس را فتح کرده است و بی‌تردید یکی از خاص‌ترین اتومبیل های جهان نیز شناخته می‌شود. مجموعا ۱۳ دستگاه از این خودرو به تولید رسیده است و همین باعث قیمت ۱.۴ میلیون دلاری آن شده است.
گرت بیل – آئودی آر ۸
قیمت پایه: ۱۵۰ هزار دلار
https://gadgetnews.net/wp-content/uploads/2018/07/xbhu9wnmiozcxmvsuffa.jpgگرت بیل وینگر ولزی تیم رئال مادرید، برخلاف دیگر ستاره‌های مطرح جهان علاقه‌ای به استفاده از چند خودروی گران قیمت نداشته و تنها با یک خودرو آئودی آر ۸ در خیابان‌های مادرید رویت شده است. نکته جالب اینجاست که بیل خودرو آئودیی آر ۸ خود را نیز در سال ۲۰۱۴ از شرکت آلمانی آئودی هدیه گرفته است تا آن را یکی از خسیس‌ترین ستارگان جهان در زمینه‌ی خودرو بدانیم. نکته جالب اینجاست که در این لیست، خودرو وی نیز ارزان‌ترین مدل شناخته می‌شود.
وین رونی – استون مارتین
ونکوئیشقیمت پایه: ۲۹۰ هزار دلار
https://gadgetnews.net/wp-content/uploads/2018/07/2015-Aston-Martin-Vanquish-front-three-quarters2.jpg اسب تک شاخ، موجودی خیالی و افسانه‌ای است که می‌تواند کارهای ناممکن را ممکن سازد. همین بهانه‌ی خوبی بود تا کمپانی استون مارتین نام آخرین مدل خودرو ونکوئیش خود را تک شاخ بنامد.شاید کمتر در بین فوتبالیست ها بتوان خودروی استون مارتین یافت؛ مگر آنکه حس وطن دوستی یکی مثل وین رونی گل کرده و یکی از خودروهای داخلی بریتانیایی را خریداری کند. گران ترین خودرو پارکینگ وین رونی، یک استون مارتین ونکوئیش است که ۳۵۰ هزار دلار قیمت داشته و با حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت جاده‌ها را درمی‌نوردد. به گفته نزدیکان وی، وین رونی فردی بسیار ولخرج بوده و هفته‌ای ۵۰ هزار دلار را خرج موارد غیرضروری می‌کند.
مسوت اوزیل – فراری
۴۵۸قیمت پایه: ۲۴۳ هزار دلار
خودروهای گران قیمت فوتبالیست هامسوت اوزیل در نوک پیکان انتقادات به تیم ملی آلمان قرار دارد و در حالی که آن‌ها با افتضاح جام جهانی را خیلی زود و در همان مرحله گروهی ترک کردند، بزرگ‌ترین دغدغه اوزیل افزایش حقوق ۸ میلیون دلاریش در آرسنال است. در حالی که این بازیکن مسلمان به هرگونه مشروبات الکلی لب نمی‌زند و به استعمال دخانیات نیز روی نیاورده است، تصمیم گرفته تا برای تخلیه هیجان خود به سراغ اتومبیل‌های اسپورت برود. به همین خاطر وی هم اکنون صاحب یک خودرو فراری ۴۵۸ است.فراری ۴۵۸ مدل ۲۰۱۶ اوزیل دارای سرعت حداکثری ۳۲۰ کیلومتر بر ساعتی بوده و در مدت شگفت انگیز ۳ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
رونالدینیو – بوگاتی ویرون
قیمت پایه: ۱.۹ میلیون دلار
 ماشین ساموئل اتوئو بیوگرافی ساموئل اتوئو بیوگرافی فرانک لمپارد ماشین فوتبالیست های خارجی ماشین فوتبالیست ها خودرو فوتبالیست ها بیوگرافی بازیکنان فوتبال ثروت بازیکنان فوتبال ماشین بازیکنان ماشین علی دایی قیمت فراری لافراری بیوگرافی مسوت اوزیل ماشین مسوت اوزیل بیوگرافی وین رونی ماشین وین رونی بیوگرافی نیمار خودرو نیمار ماسین زلاتان ابراهیموویچ بیوگرافی زلاتان ابراهیموویچ کلکسیون ماشین کریستیانو رونالدو ماشین کریستیانو رونالدو بیوگرافی کریستیانو رونالدو ماشین لیونل مسی همسر لیونل مسی بیوگرافی لیونل مسی ماشین گرت بیل بیوگرافی گرت بیلرونالدینیو، جادوگر برزیلی سال‌های نه چندان دور تیم بارسلونا یکی از معدود فوتبالیست هایی است که به صورت جدی به اتومبیلرانی علاقه‌مند بوده و حتی با خودرو بوگاتی ویرون ۱.۷ میلیون دلاری خود به پیست‌های حرفه‌ای در قاره اروپا نظیر لگزامبورگ رفته و با خودرو سوپر اسپورت خود مانور می‌دهد. هرچند وی همانند بسیاری از فوتبالیست های برزیلی نظیر کاکا، دنی آلوز، مارسلو و ویلیان از یک خودرو هامر نیز در پارکینگ منزلش نگهداری می‌کند.
فرانک لمپارد – فراری لافراری
قیمت پایه: ۱.۴ میلیون دلار
https://gadgetnews.net/wp-content/uploads/2018/07/flf-dalspr17465-720x720.png
فرانک لمپارد در زمان بازی در چلسی و حتی وستهام نیز به داشتن زندگی مرفه و به اصطلاح لاکچری مشهور بود. وی پیش از جدایی از چلسی یک قلعه قرن هفدهمی را برای سپری کردن تعطیلات خود در یورکشایر خریداری کرد و صاحب یک آپارتمان ۱۲ میلیون دلاری در لندن بود. زمانی که با تیم نیویورک سیتی آمریکا نیز قرارداد بست، یکی از آخرین مدل‌های فراری را نیز خریداری کرد تا خروج از اروپا برای وی لذتبخش‌تر از ماندن در آن باشد.فراری لافراری یکی از بهترین خودروهای این خودروساز ایتالیایی است که دارای سرعت حداکثری ۳۶۰ کیلومتر بر ساعتی بوده و ارزش آن نیز ۱.۴ میلیون دلار خواهد بود.
ساموئل اتوئو – بوگاتی ویرون
قیمت پایه: ۱.۹ میلیون دلار
https://gadgetnews.net/wp-content/uploads/2018/07/eto_o3.jpg
اتوئو، مهاجم سابق تیم های اینتر میلان و بارسلونا صاحب کلکسیونی از گوشی های هوشمند و اتومبیل های گران قیمت در منزلش است. این فوتبالیست کامرونی در پاسخ به دلیل این هزینه‌های سنگین خود گفته است که به عنوان یک مهاجم،‌ برای آن که بتوانید هواداران تیم خود را شاد کنید، در ابتدا باید خودتان را شاد کنید. این شادی برای وی کلکسیونی از چهار ماشین به ارزش حدودا ۴ میلیون دلار در داخل پارکینگ منزلش آب خورده است.اما بهترین خودروی داخل پارکینگ اتوئو، یک بوگاتی ویرون است. وی همچنین صاحب یک استون مارتین ۱.۲ میلیون دلاری، یک بنز میباخ زناتک ۱ میلیون دلاری و یک استون مارتین وی ۱۲ با قیمت ۵۰۰ هزار دلار است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.