رونمایی از شاسی بلند جک اس ۷ در نمایشگاه شانگهای +عکس و مشخصات

0

شرکت خودروسازی جک از مدل جدید کراس اوور S7 در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کرد. جک اصلی‌ترین مشخصه‌های این مدل را ایمنی بالا، فضای جادار و قدرت موتور بالا عنوان کرده است به طوری که حتی این خودرو را سلطان ایمنی در بین رقبای خود می‌داند.

 JAC S7  قیمت جک S7  مشخصات جک S7  محصولات جدید جک  خودروهای جدید 2019  شاسی بلند جدید  مجله خودرو  تولید خودرو چینی در ایران  نمایندگی جک و لیفان  تازه های خودرو در ایران  اخبار کرمان موتور
این خودرو به ایربگ، کمربندهای ایمنی پیش کشنده و سیستم اضطراری تایر مجهز است. مورد آخر سیستمی است که می تواند تشخیص دهد آیا خودرو با تایر کم باد یا پنچر توانایی حرکت دارد یا نه. جک S7 به سیستم ترمز اضطراری خودکار نیز مجهز است که با یک رادار موانع پیش روی خودرو را تشخیص می دهد. سیستم AEB در ابتدا با پخش یک آلارم به راننده هشدار می دهد و در صورتی که راننده واکنشی نشان ندهد به صورت اتوماتیک ترمز می گیرد.

جک S7

جک S7

جک S7 به رادار بین خطوط نیز مجهز است و در صورتی که حین رانندگی روی خطوط حرکت کنید به شما هشدار خواهد داد. این خودرو به یک سیستم کنترل پایداری ساخت شرکت آمریکایی TRW مجهز است همچنین برای ایمنی بیشتر ۷۴ درصد از بدنه‌ی آن از فولاد با مقاومت بالا ساخته شده است تا بتواند در تصادف ها حفاظت بهتری از سرنشینان خود کند.
در خصوص ابعاد خارجی جک S7 باید به طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۷۹۰، ۱۹۰۰ و ۱۷۶۰ میلیمتری اشاره کنیم. فاصله ی محوری این خودرو نیز ۲۷۵۰ میلیمتر است.

جک S7

فضای صندوق بار این خودرو نیز تا ۱۳۵۸ لیتر می تواند افزایش پیدا کند. جک S7 خودرویی جادار و مناسب برای سفر است چون در اتاق آن ۲۲ فضای مختلف برای قرار دادن اشیا پیش بینی شده است.
در بخش فنی این خودرو شاهد استفاده از یک پیشرانه ی ۱.۵T-GDI به همراه یک گیربکس ۶ دنده ی دوبل کلاچ هستی

جک S7

این موتور توربوی ۱.۵ لیتری می تواند ۱۷۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتون متر گشتاور تولید کند و از اینم نظر یکی از بهترین موتورهای در بین هم حجمی های خود است. گیربکس ۶ دنده ی دوبل کلاچ نیز از نوع کلاچ تر بوده و راندمان ۹۴ درصدی دارد که در نوع خود بسیار عالیست.

جک S7

از دیگر امکانات جک S7 می توان به سیستم هداپ دیسپلی، سنسورهای پارک جلو و عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه مطبوع دوگانه، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم گردش چراغ در پیچ و کروز کنترل هوشمند مجهز است.
در انتها باید اشاره کنیم که سال گذشته قرار بود در پاییز، کرمان موتور از این خودرو رونمایی کند و آن را روی خط تولید ببرد. نمونه مورد نظر این شرکت همین مدل ۱.۵ لیتری توربوشارژ است اما متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی بوجود آمده، پروژه عرضه جک S7 نیز به تعویق افتاد و اگرچه هنوز پرونده آن مختومه نشده و احتمال عرضه آن وجود دارد، اما مشخص نیست با شرایط کنونی چه زمانی شاهد عرضه جک S7 از سوی کرمان موتور به بازار خواهیم بود. در صورت عرضه این خودرو به بازار، باید شاهد عرضه خودرویی در سگمنت بالاتری از جک S5 باشیم و احتمالاً قیمت این خودرو نیز از جک S5 گران تر خواهد بود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.