معرفی فیس لیفت جدید شورولت کامارو مدل ۲۰۲۰ + عکس

0

کمپانی شورولت برای سال ۲۰۲۰ کامارو SS را با چهره متفاوتی نسبت به مدل ۲۰۱۹ راهی بازار کرده که افرادی که نسبت به چهره ب‌هروزرسانی شده این خودرو شکایت داشتند را راضی نماید. ضمن اینکه یک مدل LT1 جدید هم به نسخه‌های این خودرو اضافه شده است تا یک نسخه دیگر علاوه بر SS هم به پیشرانه هشت سیلندر تجهیز شده باشد. نسخه‌های جدید کامارو فیس لیفت قرار است که از پاییز به بازارهای جهانی عرضه شوند.
به‌روزرسانی ظاهری در خصوص نسخه SS، در جلوپنجره تا حد زیادی نمایان است. در نسخه ۲۰۱۹ این خودرو، شاهد یک قسمت مشکی رنگ در میان جلوپنجره بودیم که لوگوی شورولت نیز روی آن نصب شده بود، اما در مدل ۲۰۲۰، این قسمت همرنگ بدنه انتخاب شده و لوگوی شورولت روی بخش گریل مانند پوزه نصب شده است.

 قیمت شورلت کامارو 2020 بهترین شورولت کامارو شورولت کامارو SS 2018 شورولت کامارو شورولت کامارو در ایران بهترین خودروهای 2020 بهترین خودروهای آمریکا مجله خودرو مشخصات شورولت کامارو SS Chevrolet Camaro 2020 Chevrolet Camaro SS 1LE

مدل LT1 این خودرو به یک پیشرانه ۶.۲ لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی تجهیز شده که قادر به تولید بیشینه قدرت ۴۵۵ اسب‌بخار است. کیت‌های نصب شده روی بدنه این نسخه دقیقا مشابه نسخه‌های LT بوده، اما کاپوت آن از SS قرض گرفته شده است. شورولت در این لحظه برچسب قیمت تمام مدل‌های ۲۰۲۰ را اعلام نکرده، اما بیان کرده که مدل LT1 قیمت پایه‌ای معادل ۳۵ هزار دارد. برای مقایسه بیان می‌کنیم که کامارو SS مدل ۲۰۱۹ قیمت پایه‌ای معادل ۳۸ هزار دلار داشت. ضمن اینکه شورولت این خودرو را در دو مدل کوپه و کانورتیبل و با یک جعبه دنده دستی شش سرعته و یا خودکار ۱۰ سرعته راهی بازار می‌کند.

نسخه‌های LT کامارو هم همچنان به یک پیشرانه ۳.۶ لیتری شش سیلندر مجهز هستند، اما حال برای آنها یک جعبه دنده ۱۰ سرعته خودکار طراحی و تولید شده است. شورولت علاوه بر اعمال فیس لیفت روی کامارو ۲۰۲۰ برای جلب رضایت مشتریان، رنگ سبز جدیدی را نیز برای این خودرو به لیست رنگ‌های خود اضافه کرده است. ضمن اینکه رینگ با طرح‌های جدید و کالیپرهای ترمز قرمز و نارنجی رنگی برای این خودرو قابل سفارش هستند. درون کابین هم مشتری قادر است محل استراحت زانوی قرمز رنگی را برای کامارو به عنوان آپشن سفارش دهد.

قیمت شورلت کامارو 2020 بهترین شورولت کامارو شورولت کامارو SS 2018 شورولت کامارو شورولت کامارو در ایران بهترین خودروهای 2020 بهترین خودروهای آمریکا مجله خودرو مشخصات شورولت کامارو SS Chevrolet Camaro 2020 Chevrolet Camaro SS 1LE

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.