بی‌ ام‌ و آی۳۲۰؛ محبوب لاکچری پسندان + تصاویر

0

بی ام و سری ۳ یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین سری خودروهای بی ام و است که از سال ۱۹۷۵ در خط تولید بی ام و قرار دارد.
یکی از این سیاست‌ها که موجب محبوب‌تر شدن بی ام و سری ۳ در سال‌های ۲۰۱۲ به بعد شد، تغییر مدل‌های این سری، از کوپه و کانورتیبل به سدان و استیشن (گرن توریزمو) بود. با این کار این خودرو‌های بی ام و سری ۳ بیشتر به خودرو‌های شهری شبیه بودند. به همین دلیل نیز در سال ۲۰۱۳ میزان خریدوفروش بی ام و سری ۳ به بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه رسید.

از میان تمام مدل‌های بی ام و سری ۳، بی ام و ۳۲۰i به دلیل این‌که عملکردی میانه و مصرف سوختی قابل‌قبول به‌عنوان یک خودرو شهری داشت فروش بالاتری را نصیب خود کرد. اما این تنها مزیت بی ام و ۳۲۰i نبود که آن را مشهور و محبوب می‌کرد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با دلایل محبوبیت این خودرو بیشتر آشنا شویم.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/2/15/9857918_542.png

موتور قدرتمند در ازا قیمت مناسب

به‌طورکلی خودرو‌های بی ام و سری ۳ جزو در بین تمام مدل‌های سدان بی ام و ارزان‌ترین و کوچک‌ترین آن‌ها محسوب می‌شوند. حال اگر بخواهید در کنار این قیمت اقتصادی یک موتور قدرتمند نیز داشته باشید، خرید بی ام و ۳۲۰i بهترین انتخابی است که می‌توانید انجام دهید. این خودرو با موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ خود توانایی تولید ۱۸۳ اسب بخار نیرو و ۲۷۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. این قدرت موتور می‌تواند تجربه رانندگی اسپرت در ابتدایی‌ترین سطح را نیز در اختیار شما قرار دهد.

معرفی خودرو مشخصات بی ام و I320 قیمت بی ام و I320 مجله خودرو بهترین خودرو آلمانی محصولات جدید بی ام و بهترین خودرو بی ام و خودرو جوان پسند قیمت خودرو لاکچری مشخصات بی ام و سری 3 بی ام و سری ۳

هندلینگ خوب

یکی از ویژگی‌هایی که بازهم در کنار قیمت اقتصادی این خودرو را برای رانندگان شهری دوست‌داشتنی می‌کند، هندلینگ بسیار خوب و انطباق پذیر این خودرو است. فرمان این خودرو از مقاومت مناسبی برای حالت‌های مختلف رانندگی برخوردار است به‌طوری‌که چه در هنگام پارک کردن و چه در پیست مسابقه شما به‌راحتی می‌توانید بی ام و ۳۲۰i را تحت کنترل خود داشته باشید.

علاوه بر این شاسی این خودرو طوری طراحی‌شده تا بادی رول‌ها و شعاع چرخش را به حداقل برساند. در تریم‎های گران‌تر این خودرو آپشن‌هایی برای ارتقاء سیستم تعلیق و ترمز‌ها نیز وجود دارد که به تقویت هندلینگ کمک بیشتری می‌کند. ازاین‌رو اگر با مسیر‌های پرپیچ‌وخم شهری و جای پارک محدود دست‌وپنجه نرم می‌کنید با خرید بی ام و ۳۲۰i می‌توانید به‌راحتی در این مسیر‌ها رانندگی کنید.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/2/15/9857919_410.png

سیستم اطلاعات سرگرمی کاربرپسند

در اکثر خودرو‌های لوکس استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی برای سرنشینان خودرو کمی پیچیده و مشکل است، اما بی ام و با به‌کارگیری سیستم iDrive مخصوص خود سادگی و راحتی استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. ترکیب یک پد لمسی در ارتباط با نمایشگر لمسی و نیز سیستم تشخیص صدا کار با این سیستم را بسیار آسان و کاربرپسند کرده است.
ایمنی بسیار بالا

این ویژگی در تمام مدل‌های بی ام و سری ۳ قابل‌مشاهده است. خودرو‌های بی ام و سری ۳ از تمام مؤسسات معتبر ایمنی ازجمله IIHS، NHTS و EURO NCAP بالاترین امتیاز ایمنی را کسب کرده است؛ بنابراین بی ام و ۳۲۰i در هر مسیری قرار گیرد شمارا سالم و سلامت به مقصد می‌رساند. این ویژگی یکی از تأثیرگذارترین عوامل بر روی میزان خریدوفروش بی ام و ۳۲۰i در کنار ویژگی‌های مثبت دیگر آن بوده است.

 

فضای حمل بار مناسب

با این‌که خودرو‌های بی ام و سری ۳ کوچک‌ترین سدان‌های بی ام و هستند، اما فضای حمل بار مناسبی برای سفر‌های طولانی‌مدت در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهند. مدل سدان پایه بی ام و ۳۲۰i ۳۶۸ لیتر، مدل گرن توریزمو ۶۹۶ لیتر و مدل اسپرت واگن که بزرگ‌ترین سایز این مدل محسوب می‌شود ۷۷۸ لیتر فضا در صندوق‌عقب خود دارند. علاوه بر این هنگامی‌که صندلی‌های عقب این خودرو در حالت خوابیده قرار گیرند این فضا دو برابر خواهند شد؛ بنابراین با خرید بی ام و x۳ نیازی نیست برای سفر‌های طولانی‌مدت خود نگران جای قرارگیری وسایل در خودرو باشید.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/2/15/9857920_796.png

سخن پایانی

همان‌طور که می‌بینید، بی ام و ۳۲۰i مزایای بسیار زیادی دارد که همه در کنار هم یک خودرو ایده‎آل و مناسب برای رانندگی شهری را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد. این خودرو در نسخه‌های جدید خود در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ نیز پیشرفت‌های بسیاری داشته و شهرت بیشتری را برای خود کسب کرده است. با توجه به ویژگی‌هایی که گفته شد خرید بی ام و ۳۲۰i شمارا صاحب یک سدان لوکس باقیمت مناسب، موتور قدرتمند، جادار و ایمن می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.