انواع چیپ ایموبیلایز ایران خودرو زیمنس ،ساژم ،رنو ساندرو و زانتیا

0

بررسی انواع چیپ

ایموبیلایزر SSAT ایران خودرو پژو ۴۰۵ GLX, سمند,پژو پارس سال,رانا,پژو ۲۰۶ صندوقدار V8 …
چیپ زیمنس

شماره شناسه ثبت شده بر روی آن ۷۹۳۵ میباشد . تنها در خودرو های زیمنس معمولی قابل استفاده است . در شرکت ایران خودرو و سایپا استفاده شده است . اگر با دستگاه تست چیپ ( چیپ خوان ) تست شود میبایست ( VIRGIN ) و یا ( PASSWORD ) نمایش داده شود , در غیر این صورت قابل استفاده نمیباشد . زیرا این نوع چیپ یک بار مصرف است.

نحوه نصب سوپر چیپ نرم افزار سوپر چیپ چیست مزایای نصب سوپر چیپ تقویت و بهینه سازی خودروها چیپ تیونینگ 405 معایب چیپ تیونینگ تقویت شتاب خودرو افزایش قدرت موتور آموزش تعمیرات ecu آموزش مکانیک و برق خودرو
چیپ ساژم

شماره شناسه ثبت شده بر روی آن ۷۹۳۶ میباشد . در خودرو های با سیستم ولئو , بوش , زیمنس CIM و ۲۰۶ , سوزوکی و … ایرانی و در اکثر خودرو های هیوندای و کیا مورد استفاده است .اگر با دستگاه تست چیپ ( چیپ خوان ) تست شود میبایست ( unlocked ) و یا ( PASSWORD ) نمایش داده شود , در غیر این صورت قابل استفاده نمیباشد . زیرا این نوع چیپ یک بار مصرف است .
چیپ زیمنس ICU2 و SSAT

شماره شناسه ثبت شده بر روی آن ۷۹۳۶ میباشد . در خودرو های با سیستم ICU2 و SSAT در تولیدات ایران خودرو و سایپا قابل استفاده است . اگر با دستگاه تست چیپ ( چیپ خوان ) تست شود میبایست ( locked ) نمایش داده شود , در نتیجه نمیتوان تشخیص داد که آیا چیپ خام است یا تعریف شده . این نوع چیپ یک بار مصرف است . این چیپ مخصوص این خودرو میباشد و با چیپ ساژم متفاوت است.
 چیپ تندر ۹۰ و ساندرو.

شماره شناسه ثبت شده بر روی آن ۷۹۳۶ میباشد . در خودرو های تندر ۹۰ و ساندرو مورد استفاده است . اگر با دستگاه تست چیپ ( چیپ خوان ) تست شود میبایست ( locked ) نمایش داده شود , در نتیجه نمیتوان تشخیص داد که آیا چیپ خام است یا تعریف شده . این نوع چیپ یک بار مصرف است . توجه داشته باشید در نوع کلید ریموت دار چیپ بر روی برد ریموت نصب است . این چیپ مخصوص این خودرو میباشد و با چیپ ساژم متفاوت است .

 چیپ ریو ۴D 60

این نوع چیپ در خودرو ریو مورد استفاده قرار گرفته است . این نوع چیپ یکبار مصرف نبوده و قادر به استفاده چند باره از آن میباشید .
چیپ زانتیا ۴۸

این نوع چیپ که در خودرو زانتیا مورد استفاده قرار گرفته است در دو نوع عرضه شده است که یک نوع مانند چیپ های دیگر و با شکل معمول است و نوع دیگر به صورت استوانه شیشه ای عرضه شده است

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.