دانلود دفترچه راهنمای کیا اپتیما Kia Optima

0

کیا اپتیما JF

نسل چهارم کیا اپتیما که آن را تحت عنوان کیا اپتیما JF می شناسیم، بین سال ‌های 2015 تا 2020 به تولید رسید و شاهد حضور نسخه‌ های 2016 و 2017 آن در بازار کشور هم بودیم که خب بعد از تحریم صنعت خودروسازی و ممنوعیت واردات خودرو، دیگر شاهد حضور مدل های جدید و یا نسل جدید آن در بازار کشور نبودیم.

قیمت خودرو دست دوم مزایا و معایب هیوندای اکسنت معایب هیوندای آزرا معایب هیوندای سانتافه معایب هیوندای سوناتا راهنمای خرید خودرو کارکرده مزایا و معایب کیا ریو معایب کیا اسپورتیج مزایا و معایب کیا سراتو معایب کیا سورنتو

نسل چهارم کیا اپتیما در حقیقت نسخه فیس لیفت نسل سوم به شمار می رود و تغییرات زیاد آن باعث شد تا آن را نسخه ای کاملا جدید از کیا اپتیما معرفی کنند. کیا اپتیما JF یکی از پرفروش ‌ترین و محبوب ‌ترین خودروهای وارداتی بازار ایران طی چند سال اخیر به شمار می رود، هرچند بعد از تحریم و افزایش نرخ ارز قیمت آن میلیاردی شد و در شرایط کنونی کمتر کسی توانایی خرید یک خودروی کارکرده، آن هم در مدل های 2016 و 2017 با قیمت های میلیاردی را خواهد داشت.

مشخصات کیا اپتیما JF

تعمیرات کیا اپتیما آموزش مکانیک و برق خودرو زمان تعویض روغن کیا اپتیما ریست چراغ سرویس اپتیما عاملیت مجاز اطلس خودرو سرویس دوره ای کیا اپتیما تعمیرگاه مرکزی کیا موتورز تعمیرگاه کیا سراتو قیمت کیا اپتیما فضای داخلی کیا اپتیما

کیا اپتیما JF در زیر کاپوت موتوری 2.4 لیتری چهار سیلندر بنزینی دارد که با مکش طبیعی هوا به داخل سیلندرهای خود می تواند خروجی قدرت 117 اسب بخاری در محدوده 6000 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 229 نیوتن متری در محدوده 4000 دور بر دقیقه تولید کند که با هدایت این نیرو توسط یک جعبه دنده 6 سرعته خودکار تیپ ترونیک به چرخ ها، می توان به حداقل شتاب صفر تا صد 9.5 ثانیه دست پیدا کرد.

کیا اپتیما طول کلی 4845 میلی متر، عرض 1830 میلی متر، ارتفاع 1455 میلی متر و فاصله بین دو محور 2794 میلی متری دارد که از این ابعاد به همراه تمامی تجهیزات، حداقل وزن خشک 1475 کیلومتری بدست آمده است. استفاده از جعبه دنده 6 سرعته خودکار تیپ ترونیک بر روی این خودروی 1.5 تنی و همچنین نبود توربوشارژر بر روی پیشرانه، باعث شده تا حداقل مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در شرایط استاندارد به حداقل 7.9 لیتر به ازای کارکرد 100 کیلومتر برسد.

دفترچه راهنمای کیا اپتیما

فایل:pdf

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.