اگر از اتوبوس شهری استفاده می کنید، بخوانید

0

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه در صورت خرابی دستگاه کارت بلیت، مسافران نباید وجهی به راننده پرداخت کنند،‌گفت: نرخ بلیت اتوبوس برای خطوط تندرو حداقل ۶۰۰ و حداکثر ۱۲۰۰ در نظر گرفته شده است.
پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران  در ارتباط با کرایه‌های اتوبوس در پایتخت اظهار داشت: در صورتی که دستگاه کارت بلیت در اتوبوس دچار مشکل باشد، مسافر لازم نیست هیچ وجهی را به راننده پرداخت کند و در صورت دریافت وجه توسط راننده تخلف صورت گرفته و مسافران می‌توانند شکایت خود را از طریق سامانه ۱۸۸۸ اطلاع دهند.

وی افزود: طبق مصوبه سال ۹۸، نرخ کرایه در خطوط تندرو و عادی بر اساس مسافت در نظر گرفته شده و حداقل ۶۵۰ در خطوط عادی و حداکثر ۱۵۰۰ تومان است که برای خطوط تندرو حداقل میزان ۶۰۰ و حداکثر ۱۲۰۰ در نظر گرفته شده است.

وی در مورد گلایه‌مندی برخی از رانندگان اتوبوس در مورد کارت‌های سازمانی گفت:‌برخی از مسافران کارت‌های سازمانی دارند که تنها برای یک نفر امکان کسر کرایه وجود دارد و برای استفاده مجدد گاهی دقایقی زمان باید در نظر گرفته شود و یا در ایستگاه بعدی مورد استفاده قرار گیرد.بنابر این مسافران می‌توانند پس از کسر کرایه اولی در صورتی که بخواهند برای همراهان خود نیز کرایه پرداخت کنند، از کارت‌های دیگر استفاده کرده و یا وجه آن را بپردازند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: مسافرانی که از کارت بلیت استفاده می‌کنند نسبت به مسافرانی که وجه پرداخت می‌کنند از تخفیف حدود ۲۰ درصد کرایه برخوردار می‌شوند.

منبع: فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.