خودروی Ferrari 612 Scaglietti؛ زیبای بی‌ نظیر +تصاویر

0

فراری با اقباس از طرح‌های کلاسیک صنعت خودرو سازی و تلفیق اصالت و مدرنیته خودرویی زیبا و پرقدرت را تولید کرده است.

فراری با رونمایی و بازآفرینی خودرو Ferrari 612 Scaglietti تلفیقی از اصالت و مدرنیته را به وجود آورده است. این خودرو که بیشتر به اثر هنری شباهت دارد، محصول تلاش شبانه روزی سازنده‌ای هلندی است. شاید ظاهر این خودرو با سایر تولیدات فراری تفاوت داشته باشد، ولی همان اصالت و قدرت فراری در آن موجود است.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/3/18/10041014_765.jpg

بیشتر مردم دنیا صنایع خودروسازی فراری را به نام اتومبیل‌های قدرتمند و گران قیمت سری GT آن می‌شناسند. این خودروساز پرسابقه ایتالیایی از سال‌های اولیه تاسیس خود محصولاتی زیبا و پرسرعت را تولید می‌کرد که علاوه بر کاربرد تخصصی در مسابقات اتومبیل رانی برای افرادی که توانایی خرید آن‌ها را داشتند، نیز وسیله نقلیه بسیار جذاب و دوست داشتنی بود.

خودرو Ferrari 612 Scaglietti زیبای بی‌نظیر

خودرو Ferrari 612 Scaglietti زیبای بی‌نظیر

حال فراری محصولی جدید را با طراحی ظاهری خاص معرفی کرده است. Ferrari 612 Scaglietti علاوه بر توانایی بالا در ارائه قدرت و سرعت بسیار بالا مشخصه‌های ظاهری تقریبا متفاوتی با سایر خودرو‌های فراری دارد که این اتومبیل را به خودرو با اصالت و پیشرفته تبدیل کرده است. یکی از شاخصه‌های این خودرو که باعث سر و صدای زیادی شده، ترمز‌های کششی آن است که در طراحی آن از خودرو‌های کلاسیک اقتباس گرفته شده است.

خودرو جدید فراری شرکت فراری مجله خودرو خودرو استیشن چیست قیمت فراریخودرو Ferrari 612 Scaglietti زیبای بی‌نظیر

با اینکه Ferrari 612 Scaglietti دو درب بیشتر ندارد، اما دارای ۴ صندلی و فضایی بزرگ در قسمت انتهایی خودرو است. این شکل از طراحی کابین به خوبی نشان می‌دهد مهندسان فراری به دنبال فضایی هرچه بزرگ‌تر در داخل خودرو بودند تا سفر با این اتومبیل را برای تمامی سرنشینان به امری لذت بخش تبدیل کنند.

خودرو Ferrari 612 Scaglietti زیبای بی‌نظیر

خودرو Ferrari 612 Scaglietti زیبای بی‌نظیر

اگر کمی از ظاهر Ferrari 612 Scaglietti فاصله بگیریم بدون شک اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند موتور اتومبیل است. موتور V12 با ظرفیت ۵.۷ لیتر توانایی تولید قدرتی برابر ۵۴۰ اسب بخار را دارد. چنین قدرتی برای این خودرو رانندگی لذت بخش و توام با آرامش برای راننده و سایر سرنشینان به ارمغان میاورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.