ثبت رکورد گینس توسط چمن‌ زن هوندا! (عکس)

0

چمن‌زن هوندا بازگشته و این بار سریع‌تر از هر زمان دیگری است! چمن‌زن این شرکت ژاپنی که از قوای محرکه‌ی CBR1000RR استفاده می‌کند در بخش “سریع‌ترین شتاب صفر تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت چمن‌زن‌ها” توانسته رکورد جدیدی را در کتاب گینس به نام خود ثبت نماید. شتاب چمن‌زن هوندا در بازه‌ی سرعتی یاد شده تنها ۶.۲۸۵ ثانیه بوده است.


در ویدئویی که منتشر شده می‌توانیم نتایج سرعت متوسط این وسیله را ببینیم و شاید با دیدن آن به این فکر بیفتید که چمن‌زن موردبحث می‌تواند حتی سریع‌تر از زمان ثبت شده نیز به سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت برسد. اولین تلاش هوندا در این بخش منجر به ثبت زمان ۶.۴۳ ثانیه‌ای شده اما راننده در دومین دور زمان ۶.۲۸ ثانیه را نیز ثبت کرده است.

سریعترین چمن زن دنیا ثبت رکورد گینس شکستن رکورد گینس ماشین چمن زن اخبار شرکت هوندا قیمت ماشین چمن زن مجله ماشین اخبار جالب ماشین جالب کوچکترین خودروی دنیا
چمن‌زن هوندا قبلاً عنوان سریع‌ترین چمن‌زن دنیا در سال ۲۰۱۴ را با ثبت سرعت ۱۸۷.۶ کیلومتر در ساعت به دست آورده است. این کمپانی در سال ۲۰۱۸ اقدام به معرفی نسخه‌ی به‌روز شده‌ی این چمن‌زن کرد. بخشی از تلاش‌های هوندا روی تعویض پیشرانه‌ی ۱ لیتری ۱۰۸ اسب بخاری قبلی با نمونه‌ی ۱۹۰ اسبی موتورسیکلت مشهور CBR1000RR بوده است. باقی موارد همچون گیربکس، کلاچ، ECU و پانل پشت آمپرها نیز از این موتورسیکلت پرقدرت گرفته شده‌اند. هوندا ادعا می‌کند این چمن‌زن حالا می‌تواند به سرعت بالاتر از ۲۴۱ کیلومتر در ساعت هم دست یابد.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2019/06/honda-lawn-mower7.jpg

ظاهر این چمن‌زن از هوندا HF2622 الهام گرفته اما دارای یک فرمی فضایی سفارشی برای هماهنگی با قدرت بیشتر است. وزن خشک این وسیله تنها ۶۹.۱ کیلوگرم بوده و هنوز هم می‌توان با آن چمن‌ها را کوتاه کرد چراکه دو باتری نیروی خود را پیشرانه‌های الکتریکی داده و آن‌ها نیز تیغه‌های فیبر کربنی را می‌چرخانند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.