داخلی سازی ۸۰ درصدی موتور EC5 با استفاده از توان قطعه سازان

0

به گفته ی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو داخلی سازی ۸۰ درصدی موتور EC5 پژو را از مهمترین عواملی دانست که موجب بی نیازی ایران خودرو از پژو می شود.

هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تولید پژو ۳۰۱ با مشارکت قطعه سازان ایرانی را به زدن دو مشت به خودروساز بدقول فرانسوی تشبیه کرد و گفت: در نشست مشترکی که با نفر دوم پژو داشتم به او گفتم که شما با ترک پژو یک مشت به ما ز

 سوابق هاشم یکه زارع  اخبار ایران خودرو  بزرگترین قطعه ساز ایران  شرکت های دانش بنیان ایران  مشخصات موتور EC5  معایب و مزایای موتور EC5  موتور پژو 301  قرارداد ایران خودرو با پژو  وانت پژو 301  قیمت پژو 301  ec5 engineدید اما ما با تولید پژو ۳۰۱ دو مشت به شما خواهیم زد و اگر اراده کنیم این خودرو را با لوگوی پژو تولید خواهیم کرد.

هاشم یکه زارع داخلی سازی ۸۰ درصدی موتور EC5 پژو را از مهمترین عواملی دانست که موجب بی نیازی ایران خودرو از پژو می شود و گفت: چون احتمال ترک پژو را می دادیم با کار جهادی تولید پژو ۳۰۱ را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه پژو ۳۰۱ را جایگزین پژو پارس و ۴۰۵ در آینده می کنیم ادامه داد: بعد از به سرانجام رساندن پروژه ۳۰۱، به سراغ تولید پژو ۲۰۰۸ خواهیم رفت.

یکه زارع در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا وانت پژو ۳۰۱ نیز توسط ایران خودرو تولید می شود گفت:  تولید وانت میراثی بود که از زمان پیکان مانده است. اما من می گویم که  هیچگاه وانت پژو۳۰۱ را در خیابان نخواهیم دید.

منبع: عصر ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.