کیت مکش هوا خنک اسپورت سیموتا سمند ،پژو ۴۰۵ و پارس موتور ۱۸۰۰

1

آموزش نصب توربو فن سیموتا ،معایب توربو فن سیموتا ،طریقه نصب توربو فن سیموتا ،توربوشارژر سیموتا ،تاثیر توربو فن ،کارایی توربو فن ،توربو فن پژو ،توربو فن سمند

این کیت مکش هوای خنک قابل نصب بروی کلیه خودروهای سمند پژو ۴۰۵ و پارس با موتور ۱۸۰۰ معمولی میباشد.
این کیت با ورود راحت تر هوای خنک به موتور باعث کاهش استهلاک موتور ، بهتر پر شدن سیلندر موتور از هوای خنک و اکسیژن و در نهایت موجب افزایش چشمگیر شتاب خودرو و کاهش مصرف سوخت آن میشود.
نصب این کیت بروی موتور در حالت رانندگی عادی هیچگونه صدایی ایجاد ننموده و مانند حالت فابریک و اولیه موتور میباشد و فقط در زمانی که پدال گاز خودرو را تخته گاز مینمایید موجب ایجاد صدای ملایم اسپورت میگردد.
نصب این کیت مکش هوای اسپورت علاوه بر تاثیری که بروی افزایش شتاب خودرو و کاهش مصرف آن دارد میتواند شکل ظاهری موتور خودرو را نیز اسپورت تر و زیباتر سازد.
به دلیل قابلیت تمیز کردنی که فیلتر هوای این کیت دارد نیاز به تعویض مداوم ندارد و به راحتی میتوان به وسیله باد گرفتن و تمیز نمودن آن بیش از ۵۰ هزار کیلومتر از آن بهره برد و هزینه های مکرر تعویض فیلتر هوای فابریک را کاهش دهد.

آموزش نصب توربو فن سیموتا معایب توربو فن سیموتا توربوشارژر سیموتا چیست توربو فن سمند توربو فن پژو قیمت سیموتا تقویت موتور TU5 تقویت موتور XU7 افزایش شتاب پژو 206 افزایش شتاب پژو 405 تقویت موتور خودرو

محتویات این کیت شامل :
۱-فیلتر هوای سایز متوسط k&n
۲-دو عدد لوله استیل با قابلیت ورودی لوله بخار روغن
۳-جنت و بست به مقدار کافی جهت نصب کیت

مزایای کیت مکش هوا خنک اسپورت سیموتا پژو ۲۰۶ پارس ۴۰۵ tu5 :
۱-افزایش چشمگیر شتاب خودرو تا ۲۰%
۲-کاهش مصرف سوخت خودرو تا ۱۲%
۳-کاهش و رفع تنبلی و کپ اولیه حرکت خودرو
۴-کاهش اصطحلاک قطعات داخلی موتور و روان تر کار کردن موتور خودرو
۶-کاهش میزان هزینه های تعویض فیلتر هوای فابریک و اولیه خودرو
۷-بوجود آوردن یک جلوه و نمایه اسپورت و زیبا در محفظه موتور خودرو

توجه داشته باشید که این کیت بدون توربو آیرودینامیکی آبی رنگ موجود در عکس ها و با فیلتر هوا K&N سایز متوسط می باشد است و در صورتی که میخواهید توربو را به آن بیافزایید و یا بجای فیلتر سایز متوسط سایز بلند استفاده نمایید در قسمت آپشن های زیر قیمت محصول آن را نیز میتوانید به کیت اضافه و خریداری نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. اکبر تاران می گوید

    تاثیر داره یعنی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.