رونمایی از اولین شاسی بلند ملی ترکیه +عکس و مشخصات

0
ترکیه صنعت خودروسازی قدرتمندی ندارد، اما این قضیه احتمالا به زودی با رونمایی از کراس‌اوور سایز متوسط تمام الکتریکی و سدان مفهومی TOGG تغییر خواهد کرد. در مراسم رونمایی از این خودروها رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه هم حضور داشت.
مدل C-SUV با پیشرانه تمام الکتریکی از سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد. ترکیب باتری و موتور الکتریکی این خودرو کاملا توسط مهندسان TOGG طراحی شده است.
اخبار ترکیه بهترین خودروی ترکیه خودروهای ساخت ترکیه خودروهای ملی ترکیه رئیس جمهور ترکیه دلایل پیشرفت ترکیه عکس خودروی ملی ترکیه صنعت خودرو سازی ترکیه شرکت های خودروساز در ترکیه مجله خودرو معرفی شاسی بلند
مشتریان می‌توانند از بین دو نوع باتری لیتیوم یونی یکی را انتخاب کنند. با هر بار شارژ باتری کوچکتر می‌توان مسافت ۳۰۰ کیلومتری و با هر بار شارژ باتری بزرگتر می‌توان مسافت ۴۸۳ کیلومتری را طی کرد. با قابلیت شارژ سریع می‌توان شارژ باتری C-SUV را طی ۳۰ دقیقه به ۸۰٪ رساند. TOGG گارانتی ۸ ساله برای پک‌های باتری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
مدل‌های پایه از یک موتور الکتریکی در محور عقب بهره می‌برند که توان ۲۰۰ اسب بخار تولید می‌کند. مدل دوموتوره یک موتور به محور جلو اضافه می‌کند که به C-SUV قابلیت رانندگی تمام چرخ محرک و توان ۴۰۰ اسب بخار می‌دهد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ مدل تک موتوره ۷.۶ ثانیه و شتاب ۰ تا ۱۰۰ مدل دوموتوره ۴.۸ ثانیه است.

https://cdn.khodrobank.com/Reviews/55605_yerli-otomobil-tanitildi%20(9).jpg

TOGG

TOGG با همکاری پینین‌فارینا و با توجه به خواسته‌های مشتریان ترکیه‌ای، این خودرو را طراحی کرده است. این طراحی با استفاده از طرح گل لاله در بخش‌های مختلف خودرو نشانگر فرهنگ ترکیه است. طراحان نقوش گل را روی جلوپنجره و چرخ‌ها قرار داده‌اند تا ارتباط خودرو با ترکیه را به تصویر بکشند.
کابین از سیستم رسانه سرگرمی تمام دیجیتال و صفحه نمایش لمسی شامل نمایشگر دوم بالای کنسول مرکزی برای کنترل تهویه هوا بهره می‌برد. همچنین یک نمایشگر برای سرنشینان شبیه پورشه تایکان در این خودرو وجود دارد. در کابین شاهد دکمه‌های سنتی به جز برای تعویض دنده و ترمز پارکینگ الکترونیکی نیستیم.

https://cdn.khodrobank.com/Reviews/83477_yerli-otomobil-tanitildi%20(2).jpg
کمک فنرهای مک‌فرسون در محور جلو راحتی و عملکرد خودرو را بهبود می‌بخشند، و سیستم تعلیق مستقل محور عقب حالتی اسپرت و چابک به آن داده است. سیستم دستیار رانندگی پیشرفته شامل رانندگی خودکار در ترافیک سبک، فشار را از روی راننده برمی‌دارد تا بتواند از ویژگی‌های هوشمند داخل خودرو استفاده کند.

TOGG

TOGG

TOGG C-SUV با ساختار انعطاف پذیرش می‌تواند خیلی راحت به رانندگی خودکار سطح سوم دست پیدا کند. اتصال همیشگی TOGG به اینترنت برای آپدیت نرم‌افزاری، به آن اجازه می‌دهد با ابزار هوشمند ارتباط برقرار کند.
در این خودرو همچنین از تکنولوژی‌های نوآورانه‌ای مثل دستیار هولوگرافیک استفاده شده است. طبق گفته شرکت TOGG، این فناوری از الگوریتم ردیابی چشم پیشرفته و تصویرنگاری سه‌بعدی بهره می‌برد تا تجربه کاربری متفاوتی به مشتریان ارائه دهد.
راننده به کمک این فناوری تمام اطلاعات را روی صحفه نمایش می‌بیند و به تمام اطلاعات درباره جاده و محیط دسترسی دارد. با استفاده از واقعیت افزوده و تصاویر سه‌بعدی پیشرفته، راننده قادر است خیلی راحت از سیستم جهت‌یابی خودرو استفاده کند. TOGG قصد دارد اولین شرکت در صنعت خودروسازی باشد که این ویژگی را در اختیار مشتریان خودش قرار می‌دهد.

https://cdn.khodrobank.com/Reviews/60315_yerli-otomobil-tanitildi%20(10).jpg
https://cdn.khodrobank.com/Reviews/82592_yerli-otomobil-tanitildi%20(11).jpg
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.