باتری فابریک تویوتا کرولا چیست ؟

0
قیمت و مشخصات باتری تویوتا کرولا

تویوتا کرولا سدان خانوادگی و بسیار محبوب تویوتا است. این خودرو به لطف امکانات خوب و قیمت اقتصادی، رکورد فروش تاریخ را در اختیار دارد. این خودرو که یک خودروی جمع و جور خانوادگی محسوب می شود برای اولین بار در سال ۱۹۶۶ معرفی شد. در سال ۲۰۱۳ فروش کرولا از ۴۰ میلیون دستگاه گذشت و رکوردی جاودانه را خلق نمود. این فروش بالا را می توان به عواملی مانند کیفیت بالا، ویژگیهای فنی و کاربری، قیمت مناسب و تناسب با سلیقه های گوناگون مرتبط دانست. میزان فروش و محبوبیتی که کرولا در طول چهار دهه بدست آورد، حیرت انگیز است. پر فروشترین خودروی جهان، برای کسب این موفقیت، سالها تعادل بی نظیر خود را در امکانات، کیفیت، کارایی و قیمت حفظ نموده است.

قیمت تویوتا کرولا مشخصات تویوتا کرولا تعویض باتری تویوتا کرولا آموزش باتری سازی تعمیر خودرو قیمت باتری آدرس فروشگاه باطری در تهران

باتری فابریک تویوتا کرولا

باتری فابریک تویوتا کرولا ۳۵ آمپر هست. اگر سیستم های برقی اضافه مانند سیستم صوتی و لامپهای پر نور زنون نصب کرده اید می توانید از آمپراژ بالاتر استفاده کنید. اما باتری پیشنهادی ما ۴۵ آمپر است.

مشخصات باتری تویوتا کرولا

ولتاژ: ۱۲ ولت

آمپراژ: ۳۵ و ۴۵ آمپر

فضای جای گیری (طول عرض ارتفاع): ۲۰  ۱۲  ۲۳ سانتی متر

مشخصات باتری تویوتا کرولا

باتری مناسب تویوتا کرولا به همراه قیمت آن

هر دو نوع باتری اتمی و اسیدی بر روی این خودرو قابل نصب است ولی باتری اتمی به علت طول عمر بالاتر و کیفیت بهتر همچنین ویژگی بدون نگهداری (maintenance free) بهتر است.

راهکارهای افزایش طول عمر باتری خودرو

سفت کردن بست های باتری

تمیز کردن سر باتری ها و استفاده از سرباتری های استاندارد

فویل کشیدن دور باتری برای دور نگه داشتن آن از حرارت

طول عمر باتری تویوتا کرولا

عمر مفید باتری بر روی این خودرو بین دو تا سه سال می باشد، البته طول عمر باتری با توجه به عملکرد دینام ماشین و سیستم برق و نحوه استفاده از باتری متفاوت است.

قیمت تویوتا کرولا مشخصات تویوتا کرولا تعویض باتری تویوتا کرولا آموزش باتری سازی تعمیر خودرو قیمت باتری آدرس فروشگاه باطری در تهران

علائم خرابی باتری تویوتا کرولا

استارت نخوردن خودرو

روشن شدن خودرو با استارت سنگین

ایجاد صدای تق تق در هنگام استارت زدن

وجود برق پشت آمپر و روشن نشدن خودرو

کم بودن نور چراغ ها در حالت خاموش بودن خودرو

با مشاهده علایم فوق می توانید نسبت به تست و در صورت نیاز تعویض باتری اقدام کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.