تولید گیربکس ۶ سرعته به زودی آغاز می شود

0

توجه جدی به توان داخل باعث شد تا ۵۰ قطعه وارداتی در کشور تولید شود. این روند ادامه خواهد داشت تا به بیشتر عمق تعمیق ساخت داخل برسیم.
مدیرعامل ایران خودرو در مراسم گردهمایی جهادگران عرصه تولید و خودکفایی گفت : باید از همه کسانی که در این ایام سخت به تولید کمک کرده اند تشکر کنیم.

فرشاد مقیمی ادامه داد: در ابتدای کار در شرایط بحران بودیم.نابسمانی و عدم شفافیت پرداخت های تامین کنندگان، ۵۶۱ چک برگشتی به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان کاهش تولید و صفر شدن عبور مستقیم تولید و … بخشی از این بحران ها بود.

وی گفت: در حال حاضر خودرویی در کف کارخانه نیست که بیشتر از یک ماه از عمر تولید آن گذشته باشد. از دی ماه سال جاری روزی نبوده که زیر ۲۰۰۰ خودرو تولید کنیم.

مقیمی افزود: در گام بعدی قصد داریم ۲۵۰۰ خودرو تحویلی در ماه داشته باشیم. در سه ماه گذشته بیش از ۱۵۰ هزار خودرو تحویل مشتریان داده ایم.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: شکست رکورد های تولید ماه، هفته و روز پس از تحریم ها، خبر از عملکرد خوب گروه صنعتی ایران خودرو دارد. افزایش ظرفیت حمل ما از ۵۴۰۰ دستگاه به ۱۳۸۰۰ دستگاه رسیده است و در حال حاضر هیچ پکی در گمرکات کشور نمانده و همگی تحویل سایت های تولیدی ما شده است.

وی گفت: گیربکس ۶ سرعته را در دستور کار داریم و به زودی به تولید انبوه خواهیم رساند.

مقیمی ادامه داد: رمز اول موفقیت در ایران خودرو خواست خدا است. وحدت و یکپارچگی بین بخش های مختلف تولید و قطعه سازی از دیگر نکات مهم در این بخش است. احترام متقابل بین خودروساز و قطعه ساز باید حفظ شود و گام هایی نیز در این زمینه برداشته شده است.البته گام های جدید نیز در راه است.

وی گفت: توجه جدی به توان داخل باعث شد تا ۵۰ قطعه وارداتی در کشور تولید شود. این روند ادامه خواهد داشت تا به بیشتر عمق تعمیق ساخت داخل برسیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.