قرارداد ۴۰ تا ۷۰ میلیون دلاری ایران خودرو با شرکت محلاتی

0

مدیرعامل ایران خودرو در سفر به دلیجان و محلات تفاهم نامه ۴۰ تا ۷۰ میلیون دلاری با شرکت محلاتی امضا کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو  تفاهم نامه همکاری با یکی از تولیدکنندگان مطرح شهرستان محلات برای تولید شیشه ضد آفتاب (سولار) با سرمایه گذاری   ۴۰ تا ۷۰ میلیون دلار و اشتغالزایی ۲۰۰ نفر را  به امضا رساند.

این تفاهم نامه در سفر یک روزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به استان مرکزی، با حضور نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار استان مرکزی به امضا رسید.

مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه این قرارداد در دلیجان گفت: شیشه مورد نیاز ایران خودرو سالانه یک میلیون و نیم متر مربع است و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، کاهش ارزبری و افزایش اشتغال از ثمرات تفاهمنامه امضا شده با شرکت محلاتی است.

مقیمی افزود: امیدواریم در آینده نزدیک جشن خودکفایی تولید شیشه سولار را در محلات برگزار کنیم.

او با اشاره به بازدید از نمایندگی ایران خودرو در شهرستان محلات، اضافه کرد: توجه به خواسته‌های به حق مشتری و تحویل خودرو در کوتاه‌ترین زمان از برنامه ایران خودرو برای افزایش رضایت مشتری خواهد بود.

مدیرعامل ایران خودرو بیان کرد: برگزاری جلسات برخط با نمایندگی مجاز و مدیران ایران خودرو برای سرعت بخشیدن به خواسته‌های مشتری در بازه زمانی مختلف صورت خواهد گرفت.

او با بیان این‌که در بازدید قبلی از استان مرکزی، اقدامات خوبی برای همکاری و تولید قطعات صورت گرفته، ادامه داد: تولید لامپ‌های ال. ای. دی در این استان یکی از ثمرات امضای تفاهم نامه با بخش خصوصی است.

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی هم، در مراسم عقد این تفاهم نامه، گفت: گام‌های ایران خودرو در مسیر نهضت داخلی سازی قطعات و کاهش وابستگی‌ها و ارزبری محصولات قابل تقدیر است.

حجت الاسلام سلیمی افزود: امضای این تفاهم نامه و استفاده از توان داخلی از سوی ایران خودرو اقدامی ارزشمند در جهت ایجاد فرصت‌های شغلی است و با امضای این تفاهم نامه با همکاری بخش خصوصی، در آینده نزدیک از واردات شیشه سولار بی نیاز خواهیم شد.

او اضافه کرد: دغدغه مدیرعامل ایران خودرو خودکفایی و استفاده از توان داخلی است و تاکنون ثابت کرده اگر کشور به نیروی جوان اعتماد کند، منشا تحولات در صنعت و اقتصاد خواهیم بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تعلل باعث عقب ماندگی خواهد شد بیان کرد: ایران خودرو با مدیریت جهادی و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی در شرایط سخت تحریمی توانست محصولات جدید و مشتری پسندی را طراحی و عرضه کند.

مقیمی مدیر عامل ایران خودرو در سفر یک روزه به استان مرکزی، علاوه بر امضای تفاهم نامه با شرکت سنگستان شهرستان محلات، از قطعه سازان ایران خودرو در این استان از جمله سویاپ صنعت محلات، الیاف ترمه صدف دلیجان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولید در این واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.