شرایط عرضه MVM-X22 در نمایندگی مدیران خودرو

0

نمایندگی مدیران خودرو به طور رسمی کار عرضه خودروهای چینی برند چری را برعهده دارد. یکی از محبوب‌ ترین کراس‌ اورهای قیمت مناسب در این نمایندگی، mvm-x22 می‌ باشد. سری mvm چند سالی است که در ایران عرضه می‌ شود. این کراس‌ اور با نام تیگو ۲ نیز شناخته می‌ شود. اما در کشور چین این خودرو تحت عنوان تیگو X3 به فروش می‌رسد. اگر قصد خرید یک خودروی شاسی بلند جمع و جور و کم مصرف را دارید، می‌ توانید به خرید این کراس‌ اور جذاب کمپانی چری فکر کنید. اگر هم در فکر خرید آن از نمایندگی مدیران خودرو هستید؛ بهتر است با ویژگی‌ های خودرو و شرایط خرید نقد و اقساط آن آشنا شوید.

فهرست مطالب

 شرایط عرضه MVM-X22 در نمایندگی مدیران خودرو

نگاهی کلی به mvm-x22

اگر mvm-x22 را با محصولات اولیه شرکت چری مقایسه کنیم، کاملا متوجه پختگی و کمال در طراحی بدنه خواهیم شد. بدنه در تیگو ۲ بزرگتر شده و در نتیجه اجزای خارجی از جمله چراغ‌ های جلویی، شیشه‌ ها و چراغ‌ های پشتی کاملا با این تغییر اندازه هماهنگ شده‌اند. حتی شبکه جلوی خودرو بزرگتر شده تا هوای بیشتری را به داخل موتور بکشد.

 شرایط عرضه MVM-X22 در نمایندگی مدیران خودرو

شکل ظاهری خودرو شما را یاد محصولات کیا به خصوص کیا اسپورتیج و یا سورنتو خواهد انداخت. طراحی به همان شکیلی و به همان هماهنگی که کیا در محصولات خود رعایت می‌ کند. با این تفاوت که قیمت محصولات مدیران خودرو از جمله خودروی mvm-x22 بسیار مناسب بوده و به راحتی می‌ توان به صورت نقد و اقساط آن را خریداری کرد.
⦁ کابین و فضای داخلی mvm-x22

در اولین نگاه که وارد خودرو می‌ شوید، کاملا از مدرن بودن و راحتی آن لذت خواهید برد. صندلی‌ های داخلی با نوارهای رنگی نارنجی (مخصوص مدیران خودرو) و زرد(مخصوص کشور چین) کاملا از حالت یکنواختی و تکراری بودن درآمده است. این نوار دوزی‌ ها بر روی حاشیه صندلی‌ ها، اطراف مجاری‌ هوای تهویه مطبوع و دسته دنده نیز دیده می‌ شود. همچنین تودوزی تمیز و حرفه‌ ای داخلی جای هیچ ایرادی را باقی نمی‌ گذارد. بر روی بخش‌ هایی از فرمان و صندلی‌ ها از چرم استفاده شده و حس استفاده از یک خودروی لوکس و گران قیمت را به مصرف کننده القا می‌ کند.
اگرچه این خودرو جزو محصولات ارزان قیمت در لیست کراس‌ اورهای چینی است؛ اما وجود آپشن‌ هایی مانند صفحه نمایش ۸ اینچی، دوربین دنده عقب و نمایشگر دیجیتال پنل فرمان آن را کارآمد می‌ کند. از نظر راحتی و بزرگی نیز ام وی ام x22 از ایکس ۳۳ بزرگتر است و در نتیجه سرنشینان چه در جلو و چه در عقب فضای بیشتری برای نشستن و قرار دادن زانوهای خود دارند.
در مجموع چری سعی کرده تا در طراحی mvm-x22 دست و دلباز باشد و نهایت دقت و راحتی را برای سرنشینان در نظر بگیرد، همچنین از ایجاد ظاهر زیبا هم غافل نبوده است. همه این‌ موارد سبب شده تا ایکس ۲۲ نمره عالی در بخش طراحی داخلی نیز دریافت کند.

 شرایط عرضه MVM-X22 در نمایندگی مدیران خودرو

⦁ نکات فنی خودرو

این خودرو که در سبد خرید از نمایندگی مدیران خودرو قرار گرفته است، دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری است که قدرتی معادل ۱.۵ اسب بخار و دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌ کند. در دور موتور ۲۷۵۰ دور بر دقیقه نیز انتظار گشتاور ۱۳۵ نیوتون متر را داریم.
شتاب این خودرو از صفر تا ۱۰۰ حدود ۱۵ ثانیه بوده و بیشترین سرعت آن نیز ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است. شرکت سازنده به طور کلی ادعا کرده هر ۱۰۰ کیلومتر ۶ لیتر بنزین مصرف می‌ شود. اما صاحبان خودرو اعلام کرده‌ اند این شرایط در ایران کمی متفاوت بوده و با توجه به فصول سال و کیفیت بنزین میزان مصرف بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر بین ۸ الی ۱۰ لیتر متغیر است.

⦁ امکانات رفاهی و آپشن‌ها

دو تیپ mvm-x22 اسپرت اکسلنت و لاکچری بیش از سایر مدل‌ ها در ایران محبوب هستند. از سال ۱۳۹۸ نیز نمایندگی مدیران خودرو نسخه‌ های دنده دستی و دنده اتوماتیک از تیپ اسپرت اکسلنت را در لیست محصولات خود قرار داده است. قیمت این محصولات مدیران خودرو با توجه به تیپ ساده و اسپرت آن متغیر است.

نمایندگی مدیران خودرو

مدیران خودرو تنها نمایندگی رسمی عرضه به صورت نقد و اقساط خودروهای چری می‌ باشد. این محصولات که تحت عنوان تیگو یا mvm در ایران عرضه می‌ شوند، در ۳۰ روز کاری در اختیار خریداران قرار می‌ گیرند.

شرایط عرضه در نمایندگی مدیران خودرو

شرایط فروش mvm-x22 در مدیران خودرو بسته به نوع خرید نقد یا اقساطی متفاوت است. mvm-x22 دارای دو تیپ MVM X22 MT Excellent Sport و MVM X22 AT Excellent Sport در نمایندگی مدیران خودرو عرضه می‌ شود. برای اطلاع از قیمت mvm-x22 می توانید به وب سایت نمایندگی ایران خودرو mvm350.ir مراجعه کنید.
می‌ توانید در نمایندگی مدیران خودرو، mvm-x22 در هر دو تیپ را به صورت اقساط نیز خریداری کنید. قیمت محصولات مدیران خودرو در خرید اقساطی به صورت ۳۰ درصد پیش پرداخت و ۲۱ درصد سود اقساط برآورد می‌شود. مدت اقساط نیز توسط خریدار انتخاب شده و می‌ توانید از بین گزینه‌ های خرید با اقساط ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۶ ماهه، ۴۸ ماهه و ۶۰ ماهه برای هر دو تیپ، یکی را انتخاب کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.