مقایسه برلیانس H۳۲۰ با رنو ساندرو اتوماتیک + مشخصات فنی

0

مشخصات فنی خودرو برلیانس H۳۲۰ و رنو ساندرو اتوماتیک در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.
یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، برلیانس H۳۲۰ با رنو ساندرو اتوماتیک است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.

معرفی رنو ساندرو اتوماتیک:
رنو ساندرو اتوماتیک، خودرویی ساخت کشور فرانسه است که در سال ۲۰۰۹ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۵۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۵ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۷۵۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۴۰ نیوتن متر در ۵۰۰۰ و ۷۵۰ دور در دقیقه است.
اخبار سایپا زمان تحویل رنو ساندرو مشتری مداری سایپا آدرس نمایندگی مرکزی سایپا بخشنامه جدید سایپا ثبت نام محصولات سایپا اخبار خودرو قیمت رنو ساندرو ارسال دعوتنامه به مشتریان سایپا آمار رضایت مشتریان خودرو

در سیستم حرکتی ساندرو از یک جعبه دنده ۴ دنده خودکار استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۱.۵ ثانیه است.

دفترچه راهنمای ساندرو استپ وی قیمت ساندرو استپ وی Sandero Stepway روغن موتور مناسب رنو ساندرو آموزش سرویس و نگهداری خودرو راهنمای جعبه فیوز ساندرو تعمیرات تخصصی ساندرو مشخصات ساندرو استپ وی دفترچه راهنمای خودرو معایب رنو ساندرو استپ وی

مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۸.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۰ لیتر است. این یعنی شما در مسافت‌های طولانی نیاز به توقف مکرر ندارید و می‌توانید از مصرف سوخت آن نهایت لذت را ببرید. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به رینگ ۱۵ اینچی آلومینیومی،  سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی، چراغ مه شکن جلو و آینه‌های جانبی همرنگ بدنه اشاره کرد.

معرفی برلیانس H۳۲۰:

برلیانس H۳۲۰، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۹۴ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۳ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۳۸ نیوتن متر در ۳۰۰۰ و ۸۰۰ دور در دقیقه است.
مشخصات فنی ام وی ام 315 مقایسه ام وی ام 315 MVM 315 معایب MVM 315 مقایسه ام وی ام 315 با برلیانس C3 کراس مقایسه خودرو چینی امکانات برلیانس C3 برلیانس C3 بهتره یا ام وی ام 315 قیمت برلیانس c3 مشخصات فنی برلیانس c3 مشاوره خرید خودرو brilliance c3

در سیستم حرکتی این خودرو از یک جعبه دنده ۴ دنده دستی استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۲ ثانیه است.

مشخصات فنی ام وی ام 315 مقایسه ام وی ام 315 MVM 315 معایب MVM 315 مقایسه ام وی ام 315 با برلیانس C3 کراس مقایسه خودرو چینی امکانات برلیانس C3 برلیانس C3 بهتره یا ام وی ام 315 قیمت برلیانس c3 مشخصات فنی برلیانس c3 مشاوره خرید خودرو brilliance c3 آپشن های ام وی ام 315 آپشن های برلیانس C3
مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۵ لیتر است. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به رینگ ۱۵ اینچی، فرمان تقویت شده برقی، تهویه مطبوع خودکار، سانروف، سنسور دنده عقب، تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت، تنظیم الکتریکی آینه ها، مه شکن جلو و بازشدن خودکار درب‌ها هنگام تصادف اشاره کرد.
مشخصات فنی ام وی ام 315 مقایسه ام وی ام 315 MVM 315 معایب MVM 315 مقایسه ام وی ام 315 با برلیانس C3 کراس مقایسه خودرو چینی امکانات برلیانس C3 برلیانس C3 بهتره یا ام وی ام 315 قیمت برلیانس c3 مشخصات فنی برلیانس c3 مشاوره خرید خودرو brilliance c3 آپشن های ام وی ام 315 آپشن های برلیانس C3
خودرو
رنو ساندرو اتوماتیک برلیانس H320
کشور سازنده
فرانسه چین
سال (طراحی)
۲۰۰۹ ۱۳۹۴
موتور
۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور
۱۵۹۸سی سی ۱۴۹۸سی سی
حداکثر قدرت
۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه ۱۰۳ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
۱۴۰ نیوتن متر در ۳۷۵۰ دور در دقیقه ۱۳۸ نیوتن متر در ۳۸۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده
۴ دنده خودکار ۴ سرعته خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰
۱۱.۵ ثانیه ۱۲ ثانیه
حداکثر سرعت
۱۷۰ کیلومتر در ساعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت
وزن
۱۱۴۶ کیلوگرم ۱۲۴۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
۴۰۲۰ طول – ۱۷۴۶ عرض – ۱۵۳۴ ارتفاع ۴۲۱۰ طول – ۱۷۵۸ عرض – ۱۴۶۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور
۲۵۸۸ میلیمتر ۲۵۸۰ میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
۸.۳ لیتر در هر صد کیلومتر ۶.۷ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
۵۰ لیتر ۵۵ لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو ۴ یورو ۴
ترمز و پایداری
ترمز های جلو دیسکی و عقب کاسه ای – ترمز ضدقفل ABS بهمراه توزیع الکترونیکی ترمز ترمز جلو و عقب دیسکی – ABS – EBD
کیسه هوا
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
سیستم صوتی
کنترل سیستم صوتی زیر فرمان – سیستم صوتی (رادیو + سی دی (پخش فشرده)+USB+4 بلندگو) رادیو + سی دی

منبع:باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.