بیوگرافی صابر کاظمی بازیکن تیم ملی والیبال با عکس جدید و ناگفته ها

0

صابر کاظمی saber kazemi متولد ۳ دی ۱۳۷۷ در استان گلستان ، بازیکن والیبال است.

با ۲۰۵ سانتی متر قد و ۸۷ کیلوگرم وزن بعنوان بازیکن پشت خط زن توسط استعدادیاب های تیم ملی کشف شد و حالا با شماره ۱۹ می درخشد.

شروع از ۱۱ سالگی

صابر کاظمی در روستای قانقرمه از توابع شهر آق قلا بعنوان یک ترکمن به دنیا آمد و بخاطر قد بلند خود بصورت جدی از کلاس پنجم ابتدایی والیبال را شروع کرد.

بعد از مدتی با تیم زیر گروه میدان آق اقلا قرارداد بست و بصورت حرفه ای ادامه داد.

کشف استعداد

صابر در پنج اسفند ۱۳۹۳ وقتی تنها ۱۶ سال داشت توسط محمد وکیلی استعداد یاب تیم ملی کشف و به تیم ملی نوجوانان والیبال زیر نظر احمدی ایران دعوت شد.

بیوگرافی صابر کاظمی والیبال

بیوگرافی صابر کاظمی همسر صابر کاظمی بیوگرافی ورزشکاران بهترین والیبالیست جهان خودرو والیبالیست ها بهترین ورزشکاران ایرانی

حضور در باشگاه

در سال ۱۳۹۵ شرکت کاله مازندران با قرارداد پنج ساله صابر کاظمی را به خدمت گرفت و او را به تیم شمس از زیر مجموعه ها شرکت خود بازی داد.

بازی در ترکیه تا فولاد

این بازیکن خوش آتیه در ۱۱ تیر ۱۳۹۷ وقتی ۲۰ ساله بود با قرارداد یکساله به تیم زراعت بانک ترکیه پیوست.

او یکسال بعد به ایران بازگشت و با تیم خاتم اردکان قرارداد بست اما در جریان تمرینات از مچ پا دچار شکستگی شد و به مدت ۴ ماه از میادین بدور ماند.

صابر بعد از نیم فصل قید بازی در اردکان را زد و با فولاد سیرجان به میدان بازگشت.

می خواهم الگو بشوم

من الگوی داخلی یا خارجی خاصی ندارم ، شماره پیراهنم ۱۹ است و برای انتخابش دلیل خاصی نداشتم.

واقعیت اینست که می خواهم به قدری از نظر اخلاقی و فنی خوب باشم که خود به یک الگو تبدیل شوم و جوانان نسل بعد از ما شماره ۱۹ را بخاطر من انتخاب کنند.

 بیوگرافی صابر کاظمی  همسر صابر کاظمی  بیوگرافی ورزشکاران  بهترین والیبالیست جهان  خودرو والیبالیست ها  بهترین ورزشکاران ایرانی

فراغ با تمرین تا هدف

در روزهای استراحت چندان برنامه تفریحی خاصی ندارم و تلاش می کنم خودم را از والیبال دور نکنم ، بیشتر بصورت خیلی سبک وزنه می زنم تا بدنم در آمادگی باشد.

دلم می خواهد در مسیر پیشرفتم بتوانم در تیم های مطرح اروپایی بازی کم و امیدارم بتوانم در سال های اخیر به این جایگاه و رشد برسم

در بزرگسالان تیم ملی

صابر کاظمی اولین بار در ۲۰ سالگی برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد ، او در کنار میلاد عبادی و امیر غفور توانست عنوان قهرمانی این بازی ها را بدست آورد و سال ۲۰۲۱ هم در مسابقات لیگ ملت ها با بردیا سعادت درخشید.

آلکنو سرمربی بزرگی است

آلکنو سرمربی تیم ملی ایران جزو بهترین مربیان والیبال دنیاست و جزو نوابغی است که با تیم روسیه هم در المپیک درخشید ، هر بازیکنی دوست دارم با این مربی کار کند.

دوری از فضای مجازی

در فضای مجازی هم فعالیت دارم اما چندان درگیر آن نیستم ، شاید هر شب در حد نیم ساعت فضای مجازی بروم و عکس ها و خبرها را بررسی کنم.

از هم سن و سال های خودم می خواهم برای خودشان هدفگذاری کنند و اینقدر درگیر فضای مجازی نباشند.

ازدواج

صابر کاظمی بازیکن والیبال هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

پول و هدف

اینکه بگویم به پول در والیبال اصلا فکر نمی کنم دروغ گفته ام ، بیشتر دنبال این هستم که بهترین بازیکن جهان شوم و سپس به پول هم برسم.

فکر می کنم بتوانم به هدفم برسم و روزی بعنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شوم.

معروف ، فوق العادست

سعید معروف فوق العاده است ، بازی کنار او برایم خیلی دوست داشتنی و لذت بخش است ، او بعنوان بزرگتر به همه بچه ها کمک می کند.

این که می گویند او در تیم باند دارد اصلا صحت ندارد و من باندی از او در تیم ندیده ام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.