تولید ایران خودرو تبریز ۵۰ درصد افزایش یافت

0

حمید حاجی زاد منصور مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت:ایران خودرو تبریز در سال جاری توانسته است با همت و پشتکار فراوان کارکنان، تولید برنامه ریزی شده برای سال جدید را محقق کند.

اوافزود:روند تولید خودرو در ایران خودرو تبریز صعودی بوده و با در نظرگرفتن میانگین تولید روزانه ۴۰۰ دستگاه، در سال جاری ۶۵ هزار دستگاه خودرو در این شرکت تولید شده است.

او در رابطه با وضعیت پارکینگ این سایت اظهار کرد: با توجه به تراکم وضعیت فروش خودرو در ایام پایانی سال و تسهیل در فرآیند تحویل خودرو به مشتریان روزانه افزون بر ۲۰۰ دستگاه خودرو بارگیری و ارسال می‌شود و به موازات افزایش تولید در سایت، خودرو‌های تولید شده در پارکینگ فروش جانمایی می‌شود.

حمید حاجی زاد منصور کیست اخبار ایران خودرو اخبار خودرو قیمت محصولات ایران خودرو اخبار تبریز مدیرعامل ایران خودرو تبریز

مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت:با تدابیر اتخاذ شده در ایام پایانی سال و با همکاری شرکت ایسیکو ظرفیت بارگیری در روز‌های آتی افزایش یافته است و البته باید توجه داشت وجود خودرو در پارکینگ در مقایسه با تیراژ تولید روزانه این سایت امری کاملا طبیعی است.

حاجی زاد منصور افزود: خودرو‌های موجود در پارکینگ با توجه به حجم بالای تولید خانواده سمند در انواع کلاس‌ها (سمند، سورن و سورن پلاس) در ایام پایانی سال و همچنین اضافه شدن سایر محصولات گروه صنعتی ایران خودرو جهت ارسال به استان‌های همجوار شمالغرب کشور روزانه بارگیری می‌شود.

اوهمچنین اعلام کرد: تمام خودرو‌های موجود در پارکینگ فروش، به نام مشتری ثبت شده که با توجه به کسری قطعات تعدادی از خودرو‌ها که به طور عمده از قطعات high-tech و دارای تکنولوژی بالاست به محض تأمین قطعات، پس از تکمیل و تجاری سازی در اولین فرصت به دست مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو خواهد رسید.

اوخاطرنشان کرد: با رایزنی انجام شده با گروه صنعتی ایران خودرو، شرکت ایران خودرو تبریز به عنوان تنها مرجع توزیع محصولات این مجموعه بزرگ صنعتی در شمالغرب کشور شناخته شده و هم اکنون علاوه بر محصولات تولیدی سایت تبریز، سایر محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در شمالغرب کشور از مبدأ تبریز به استان‌های همجوار، بارگیری و ارسال می‌شود.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: با اضافه شدن سایر محصولات تجاری‌سازی شده گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از پارکینگ بزرگ سایت به همین منظور اختصاص یافته است و خودرو‌های دنا، پژو ۲۰۶ و ۲۰۷، پارس، رانا و سمند و سورن پس از حمل ریلی از پارکینگ سایت تهران و انتقال به سایت تبریز، به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در استان‌های همجوار ارسال می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.