مکانیک و عیب یابی خودرو (درست کار نکردن تسمه دینام)

0

۱.درست کار نکردن تسمه دینام:

این مورد می‌تواند بر اثر شل بودن بیش از حد یا سفت بودن بیش از حد تسمه اتفاق بیفتد. در مواردی پوسیده بودن و پاره شدن تسمه خودرو نیز باعث وجود مشکلاتی خواهد شد که باید تسمه را رگلاژ یا تعویض کرد.

۲– از بین رفتن ذغال دینام که بر اثر کار کردن زیاد یا گاهی بر اثر حرارت بسیار بالا اتفاق می‌افتد. با تعویض مجدد ذغال‌های دینام مشکل حل شده و دینام می‌تواند به‌طور کامل با حداکثر راندمان کار خود را ادامه دهد.

آموزش تعویض تسمه دینام ال 90 آموزش تعویض تسمه دینام پراید تعمیر دینام خودرو دلایل خراب شدن دینام تعویض تسمه دینام 206 دینام چیست تعمیر دینام پراید دلایل سوختن دینام خودرو تعویض تسمه دینام 405 قیمت تسمه دینام سمند علت روشن شدن چراغ دینام آموزش عیب یابی خودرو آموزش مکانیک و برق خودرو
۳– خراب شدن آفتامات:

به احتمال زیاد با خراب شدن این قطعه که کنترل کننده نوسان‌های جریان برق در خروجی‌های دینام است، دچار نوسانات شدید در برق خودرو خواهید شد. در این شرایط با تعویض آفتامات، دینام می‌تواند به کار کردن خود ادامه دهد.
۴– سوختن سیم پیچ داخلی یا بالشتک‌ها که بر اثر کار کردن بیش از حد یا در برخی از موارد به‌دلایل بالا اتفاق می‌افتد. با تعمیر و تعویض قطعه این مشکل را حل کرده یا در صورت نیاز دینام خودرو را تعویض کنید.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.