واکنش شهروندان به افزایش قیمت خودرو در سال ۱۴۰۰

0

با توجه به اینکه مدت زیادی از برقراری ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو نمی‌گذرد، اما دوباره شاهد افزایش قیمت در بازار‌ها هستیم.

بازار خودرو در حالی به سال جدید ورود کرد که در واپسین روزهای سال گذشته شاهد ثبات قیمت در بازار بودیم اما طولی نکشید که بعد از بازگشایی بازارها پس از تعطیلات نوروز قیمت ها روند صعودی به خود گرفت.

این موضوع باعث گلایه شهروندان شده و پیام های بسیاری برای ما ارسال کردند.

چنانچه شما هم با این مشکل روبرو هستید برای ما پیام بگذارید تا جهت رسیدگی به سرویس اقتصادی ارجاع داده شود.

ایران خودرو و لیست قیمت قیمت peugeot قیمت پژو 2008 قیمت پژو 206 قیمت پژو 207 قیمت پژو 301 قیمت پژو 308 قیمت پژو 405 قیمت پژو ۵۰۰۸ قیمت پژو 508 قیمت پژو پارس سال قیمت دنا EF7 قیمت دنا ELX قیمت رنو کپچر 2016 قیمت سمند se قیمت سورن EF7 قیمت سورن ELX توربو قیمت سوزوکی گراند ویتارا قیمت سوزوکی ویتارا قیمت سوزوکی ویتارا اتوماتیک قیمت محصولات ایران خودرو قیمت محصولات جدید ایران خودرو قیمت مینی بوس آرین قیمت هایما s5 قیمت هایما s7 توربو قیمت هایما اس 7 قیمت هایما اس 7 توربو اتوماتیک قیمت وانت آریسان لیزینک ایران خودرو محصولات ایران خودرو

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام می‌خواستم گزارشی از افزایش بیش از صد درصدی عوارض سالیانه خودرو و پرسش از مسول مربوطه تهیه شود. تشکر..


گران فروشی و کم فروشی سایپا در مورد خودرو ساینا
با نظر به اینکه شورای رقابت در جلسه ۴۵۰ مورخ ۴/۱۱/۹۹ قیمت این خودرو را برای سه ماهه سوم ۱.۱۴۰.۶۲۵.۰۰۰ اعلام و پیشتر نیز؛ هیچ گونه افزایش قیمیت برای دوره چهارم سال جاری، مجاز ننموده است؛ هم اکنون سایپا با اخذ ۱۳۲ میلیون تومان از ما عملا اقدام به گرانفروشی نموده است. از سوی دیگر سایپا در رونمایی که از ساینا s در مردادماه بعمل آورد؛ این خودرو را با آپشن‌هایی همچون ” شیشه عقب دودی؛ رینگ آلومینیومی، نمایشگر ۷ اینچی، کنترل سیستم صوتی روی فرمان , Mirror Link , دوربین دنده عقب و. ” معرفی نمود درحالی که هم اکنون منکر وجود آن‌ها شده و عملا کم فروشی می‌نماید.


باسلام و احترام خدمت جنابعالی، در مورد ثبت نام ماشین شاهین و عدم عمل به تعهدات سایپا و افزایش قیمت و همچنین هیچ گونه سود به پول‌های واریز در مدت بیش از نه ماه تعلق نمی‌گیرد و افزایش غیر مجاز است گزارشی تهیه فرمایید. با تشکر و خدا قوت به همه عزیزان


بنده برج ۳ سال۱۳۹۹ خودرو نیسان ثبت نام کردم و در برج۶ سال۱۳۹۹ با دوبار افزایش قیمت تکمیل وجه انجام دادم و تا امروز ۳فروردین ۱۴۰۰ خودرو بنده تحویل نشده است وفقط امروز برگه سبز خودرو برای بنده ارسال شده که در آن مدل خودرو ۹۸ درج گردیده است و‌بدون اطلاع بنده این کار انجام گردیده تو را به خدا پیگیری کنید این نه تنها مشکل من هست بلکه مشکل هزاران حواله دار خودرو نیسان که از قشر زحمت کش جامعه هستند لطفا پیگیری فرمایید


با سلام  واحترام تا کی می‌خواهیم شاهد افزایش قیمت خودرو در بازار باشیم. طلای نامزدم را گرفتم ریختم برای ماشین. یک ماشین کهنه هم دارم که قرار بود وقتی ماشین به اسمم. در آمد ماشین خودمو بفروشمو ادامشو بریزم. ولی با این شرایط دیگه نمی توانم .


لطفا با توجه به عدم افزایش نرخ ارز و عدم افزایش قیمت مواد اولیه و رکود بازار قیمت خودرو در بهار ۱۴۰۰ افزایش پیدا نکند.
تمام کسانی که پارسال در طرح‌های پیش‌فروش شرکت کردند با حدود ۹۰ درصد افزایش قیمت مواجه شده‌ایم و واقعا توان تکمیل وجه را نداریم. رسیدگی کنید تا حق ما ضایع نشود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.