از فساد بی پولی سریعا خارج شوید

0

در این زمان وجود فقر باعث تمام مشکلات می باشد و ما کاملا رایگان شما را از ناتوانی خارج می کنیم پس همراه ما باشید

نقره تبریز

فلزاتی که در هنر قلم زنی تبریز برای ظروف استفاده‌ می کنند و در روی آن نقش برجسته ایجاد می کنند ظروفات فلزی مانند: طلا، مس، نقره و برنج بوده است که در زمان دیربازان از مس به دلیل نرمی و قابلیت شکل پذیری که دارد در این هنر استفاده می کردند. هنر نقره تبریز یا ظروف مسی در ایران طرفداران بسیاری را دارد که اشیاء و ظروف نقره کاری شده در شهرهای شیراز، قزوین، تبریز و اصفهان محبوبیت و شهرت زیادی را دارد که آنها به وفور این هنر را انجام می دهند.

تخمه هندوانه آب پز

میوه هندوانه یکی از میوه های خنک کننده در فصل تابستان است که خواص بی نظیری دارد علاوه بر گوشت هندوانه می توان از تخمه هندوانه اب پز خام بو داده به این شیوه طبخ هم استفاده نمود و از خواص تخمه هندوانه هم بهره مند شد.

پالتو چرم طرح دار

امروزه یکی از زیباترین و پرطرفدار ترین انواع لباس های زمستانی، پالتو چرم طرح دار می باشد که مدل پالتو مانتو چرم طرح دار و ساده بسیار شیک و جذاب است و برای پوشش افراد در فصول سرما بسیار مناسب می باشد. لباس چرم و کاپشن چرم عموما طرفداران خاص به خود را دارد و تمامی خانم هایی که همواره به دنبال همراه بودن با صنعت مد هستند سعی می کنند تا به روز باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.