مایکروفر سامسونگ چگونه تعمیر می شود؟ (امدادینو )

0

ماکروفرها بخشی جداناپذیر از آشپزخانه ها هستند. این وسایل به ما کمک می کنند تا هر روز غذایی گرم داشته باشیم و حتی کیفیت پخت و پز خود را افزایش دهیم. حتی بعضی از کمپانی‌های پیشرو مثل سامسونگ، با تعبیه دستورالعمل های پیش فرض و سنسورهای هوشمند در دستگاه، زحمت پخت و پز را از دوش ما برداشته اند و تنها با فشار یک دکمه می توانیم به غذایی دلچسب و دلخواه برسیم! با این حال، زمانیکه این وسایل دچار خرابی می شوند، تمام این فواید تبدیل به دردسر می شوند و حتی در گرم کردن غذا نیز به مشکل می خوریم! در این مواقع، تنها دو راه چاره پیش روی ماست! گرم کردن و پخت و پز غذا روی اجاق گاز که علاوه بر اتلاف انرژی، وقت بیشتری از ما می گیرد و یا استفاده دوباره از ماکروفر که تنها با تعمیرات و رفع مشکل دستگاه میسر می شود! بدون شک، تعمیرات ماکروفر راه حل معقولانه تری برای ادامه پخت و پز ما است اما این انتخاب این گزینه نیز، نگرانی و دردسرهای خودش را دارد! پیدا کردن تعمیرکاری حرفه ای که در عین ارائه خدمات با کیفیت، هزینه‌ای منصفانه نیز ارائه می دهد می تواند کمی دشوار و چالش برانگیز باشد.

همه ما دوست داریم از تکنسینی برای رفع مشکلات ماکروفر سامسونگ خود استفاده کنیم که در اولین مراجعه، مشکل را تشخیص دهد و اقدامات لازم را برای تعمیرات دستگاه انجام دهد! بدون شک این خواسته ها از تعمیرکار رسمی نمایدگی سامسونگ قابل انتظار است اما همۀ ما می دانیم که سامسونگ برای چندین سال است که از کشور ما خارج شده است و دیگر خدمات پس از فروش خود را به کاربران ارائه نمی دهد! حتی در این وضعیت اقتصادی، محصولات سامسونگ نیز در بازار کاهش چشمگیری داشته اند و کالاهای ساخت ایران جایگزین آن شده اند! پس چه باید کرد؟ آیا هنوز هم می توان به تکنسین های رسمی نمایندگی سامسونگ دسترسی پیدا کرد و انتطار تعمیراتی باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه را داشت ؟ ما در ادامه مطلب قصد داریم یکی از شرکت های قابل اعتماد برای تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ را به شما معرفی کنیم که تکنسین های حاضر در آن، همگی از تعمیرکاران سابق نمایندگی رسمی سامسونگ بوده اند.  با ما همراه باشید!

 

 

امدادینو؛ تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سامسونگ

امدادینو، یک تعمیرگاه قابل اعتماد برای سرویس و تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ شماست. از این مجموعه به عنوان جایگزینی مطمئن برای نمایندگی های رسمی برندها یاد می شود زیرا تمامی تکنسین های جذب شده در آن، سابقه فعالیت در نمایندگی های رسمی برندها را داشته اند. علاوه بر این ها، خدمات در محل این مجموعه که پروسه عیب یابی و تعمیرات را به منزل مشتری می آورد، توانسته است رضایت بیش از ۹۳% از شهروندان تهرانی را جلب کند. یکی از خدمات محبوب امدادینو، تعمیرات ماکروفر سامسونگ در محل است که  برای تمامی ماکروفرهای رومیزی، توکار و اجاق ماکروفر سامسونگ قابل دریافت می باشد. در این خدمت، تعمیرکار ماکروفر با ابزار و یدکی های گوناگون به محل مشتری مراجعه می کند تا بتواند در اولین مراجعه، مشکل را به صورت قطعی برطرف کند! با ما همراه باشید تا نگاهی دقیق تر به این خدمت بیندازیم.

امدادینو چگونه تعمیرات ماکروفر سامسونگ را در محل انجام می دهد؟

این مجموعه همواره سعی کرده است تا با ارائه خدماتی سریع و با کیفیت، تجربه ای متفاوت از تعمیرات را در ذهن مشتری های خود به جای بگذارد. تعمیرات ماکروفر سامسونگ در امدادینو شامل چند مرحله مختلف است که در بخش زیر به بررسی آن می پردازیم:

 

  • ارتباط با امدادینو و ثبت سفارش

 

در مرحله اول، باید نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید. برای این کار می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت،Emdadino.com  فرم درخواست تعمیرکار را پر کنید. پس از ارسال درخواست شما، پشتیبان ها امدادینو با شما تماس می گیرند و اطلاعاتی نظیر مدل ماکروفر، مشکل دستگاه و محل سکونت را از شما دریافت می کنند. پس از دریافت این اطلاعات، زمان مناسب جهت رجوع تعمیرکار با شما هماهنگ خواهد شد..

 

  • بررسی مشکل و اعزام تعمیرکار به محل

 

پس از ثبت سفارش، پشتیبان های امدادینو سعی می کنند راه حلی قطعی برای مشکل شما پیدا کنند تا بتوانند تعمیرکار را با تجهیزات و یدکی های اورجینال به محل ارسال کنند. با این کار، پروسه عیب یابی دستگاه با سرعت بیشتری انجام می گیرد و تعمیرات دستگاه نیز در محل شما انجام خواهد گرفت.

 

  • شروع پروسه عیب یابی و برآورد هزینه تعمیرات

 

پس از حضور تکنسین در محل شما، مراحل عیب یابی دقیق دستگاه شروع می شود. در این مرحله، تعمیرکار اعزامی به کمک ابزار  و تجهیزات استاندارد، کارکرد قطعات داخلی را مورد آزمایش قرار می دهد تا نقص اصلی دستگاه مشخص شود. به عنوان مثال، در عدم چرخش سینی ماکروفر سامسونگ، خرابی غلطک، کوپلینگ سینی و موتور چرخان نقش دارند. بنابراین تعمیرکار سعی می کند با جدا کردن این قطعات از دستگاه، کارکرد آن ها را از نظر فیزیکی و الکتریکی مورد بررسی قرار دهد. زمانیکه نقص دستگاه به طور قطعی مشخص شد، تعمیرکار امدادینو  لیست کتبی از مشکلات دستگاه را به شما ارائه می دهد. در این لیست، علاوه بر قطعات آسیب دیده، هزینه احتمالی برای تعمیر و یا تعویض آن ها نیز درج شده است. در صورتیکه با این هزینه ها موافقت داشته باشید، مراحل تعمیر و یا تعویض قطعات آسیب دیده در حضور شما آغاز خواهد شد..

 

  • شروع پروسه تعمیرات و یا تعویض قطعات

 

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد، تعمیرکار ماکروفر قبل از اعزام به محل شما، با ابزار گوناگون جهت تعمیر و یدکی های اورجینال جهت تعویض قطعات تجهیز شده است. با این آمادگی، تعمیرکار ارسالی این امکان را خواهد داشت تا پس از پایان پروسه عیب یابی به سرعت تعمیرات دستگاه را آغاز کند و در کمتر از چند ساعت مشکل را به صورت قطعی برطرف سازد. در این پروسه، تعمیرکار در ابتدا تلاش می کند تا قطعه آسیب دیده را مورد ترمیم قرار دهد اما اگر این آسیب غیرقابل تعمیر باشد، تعویض قطعه به شما پیشنهاد می شود. با این حال، با انتخاب امدادینو، نگرانی بابت اصل و اورجینال بودن قطعات نخواهد داشت! این بدین خاطر است که تمامی قطعات تعویضی در امدادینو به طور مستقیم از نمایندگی های خارج از کشور تهیه شده اند و کیفیت و کارایی آن ها نیز قبل از استفاده در دستگاه شما توسط امدادینو مورد آزمایش قرار گرفته است.

 

  • تست کارکرد صحیح دستگاه و ارائه ضمانت نامه کیفیت خدمات

 

پس از پایان پروسه تعمیرات، هنوز کار امدادینو تمام نشده است! تمامی تعمیرکاران امدادینو موظف هستند تا پس از پایان پروسه تعمیرات، دستگاه را در حضور خود شما تست کنند تا از کارکرد صحیح دستگاه اطمینان پیدا کنید! همچنین به منظور کسب رضایت و ایجاد اعتمادی دو طرفه، تمامی خدمات امدادینو در تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ به مدت ۳ تا ۶ ماه ضمانت خواهد شد تا امدادینو بتواند در صورت بروز مشکل در آینده، پاسخگوی شما عزیزان باشد.

 

به این ترتیب، تعمیرات شما در کمتر از یک روزو توسط تکنسینی مجرب انجام  گرفته است. اگر دوست دارید بیشتر راجع به  مرکز تخصصی تعمیر امدادینو بدانید، سری به سایت،Emdadino.com  بزنید تا با سایر خدمات این مجموعه آشنا شوید. امدادینو برای تمام برندهای لوازم خانگی، تعمیرکاری حرفه ای و قابل اطمینان خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.