خودرو رایگان ایران خودرو را چگونه بگیریم؟

0

مدیرعامل ایران خودرو در تازه ترین مصاحبه خود اعلام کرد حاضر است یک خودرو رایگان به متقاضیان هدیه کند اما برای اهدای این خودرو شرط خاصی تعیین کرده است. وی گفته است به فردی که بتواند یک شایعه بسیار رایج در مورد قرعه کشی ایران خودرو را ثابت کند ، یک خودرو مجانی اهدا خواهد کرد.

فرشاد مقیمی کیست مدیر عامل ایران خودرو آخرین قیمت محصولات ایران خودرو اخبار ایران خودرو آدرس کارخانه ایران خودرو درآمد ایران خودرو بررسی سهام ایران خودرو سود سهام ایران خودرو اخبار خودروسازان

به گزارش کارستان به نقل از کاماپرس، سال گذشته تقریبا در همین ایام بود که بحث قرعه کشی ایران خودرو و سایپا به راه افتاد و بعد از مدت کوتاهی این بحث حالت اجرایی به خود گرفت که کماکان هم ادامه دارد.

در شرایط تحریم، کاهش تولید خودرو و تورم سرسام آوری که ارزش پول ملی را به یغما برد،  علاوه بر مشتریان واقعی خودرو، بسیاری افراد برای حفظ ارزش سرمایه خود یا به قصد سود بردن از آشفته بازار کشور، متقاضی خرید خودرو شدند و فزونی تقاضا بر عرضه، موجب شد قرعه کشی بین متقاضیان به روش متداولی برای خرید خودرو تبدیل شود.

شائبه دستکاری در نتایج قرعه کشی

در این شرایط قرعه کشی ایران خودرو همیشه از قرعه کشی رقیب یعنی سایپا متقاضیان بیشتری داشت که این موضوع کماکان هم ادامه دارد چرا که فاصله قیمت مصوب محصولات ایران خودرو و قیمت بازار این محصولات بسیار فاحش و حتی در حال حاضر هم بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است.

طبعا با متقاضیان میلیونی حاضر در قرعه کشی و خودروهایی که در تیراژ ۱۰۰۰ تا نهایتا ۱۰۰۰۰ دستگاه در هر نوبت قرعه کشی به متقاضیان تعلق می گرفت، به بسیاری از افرادی که در این قرعه کشی ها شرکت کردند خودرویی نرسید اما شائبه هایی هم در مورد احتمال دستکاری در نتایج قرعه کشی به وجود آمد.

شایعه برنده شدن خودرو دلخواه در قرعه کشی با پول دادن به دلالان

حتی برخی از متقاضیان خودرو اظهار کردند  دلالانی هستند که ادعا می کنند  در ازای دریافت مبالغ چند ده میلیونی ، شما را در قرعه کشی ایران خودرو یا سایپا برنده خودرو مورد نظرتان کنند. این ادعاها و شایعات در هر نوبت از قرعه کشی این دو شرکت مکررا تکرار شده اما تاکنون به اثبات نرسیده است.

مدیرعامل ایران خودرو: تخلف را ثابت کنید خودرو هدیه می دهم!

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو این شایعات و ادعاها را نادرست و کذب می داند و در تازه ترین مصاحبه خود – که سایت الف آن را منتشر کرده – با قاطعیت اعلام کرده است: نه تنها چنین تخلفی ممکن نیست بلکه پلتفرم برگزاری قرعه کشی آن قدر دقیق و صحیح عمل می کند که حتی امکان ندارد یک نفر بتواند در فرآیند قرعه کشی چند خودرو ثبت نام کند و اگر کسی بتواند با مستندات ثابت کند یک فرد چند خودرو ثبت نام کرده یک خودرو هدیه می گیرد.

شایان ذکر است ، کاماپرس آمادگی دارد هر کس مستندات و شواهدی در مورد تخلف در قرعه کشی ایران خودرو داشته باشد، شواهد و مدارک مذکور را منتشر کند.

مقیمی چه موضوعی را در مورد قرعه کشی ها تلویحا پذیرفت؟

البته وی به صورت تلویحی قبول کرده است که در مقطعی برخی تخلفات در قرعه کشی اتفاق افتاده اما ایران خودرو با کمک کارشناسان خود و سازمان های امنیتی مسیر این تخلفات را مسدود کرده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار که در برخی دوره  اعلام می شدکه سایت باز شده و ثبت نام برای خرید خودرو کنید، تا مردم مراجعه می کردند در ساعات اولیه پر می‌شد و برخی می گفتند عده ای خاص ثبت‌نام کردند، گفته است؛ در مقطعی این حرف، حرف نادرستی نبود. حتی دستگاه امنیتی کشور یک تعدادی از این افراد را رصد کرده بودند. ما سیستم های خودمان را ارتقا دادیم و فایروال ها را تقویت کردیم، راه هایی که در سیستم ما نفوذ می کردند را شناسایی کردیم و برنامه های مناسب را جایگزین کردیم.

مقیمی گفته است: در مقطعی این اتفاق افتاد و به جایی رسیدیم که یک روزی اعلام کردم که اگر کسی بتواند مستند به ما اثبات کند یک فردی چندین مورد ثبت نام کرده یک خودرو هدیه می‌دهم. واقعاً هم این کار را می‌کردم، ولی تا امروز که با شما صحبت می کنم یک نفر هم نتوانست ثابت کند.

مدیرعامل ایران خودرو در ادامه تصریح کرده است: اینجا باز هم اعلام می کنم چنانچه در این سیستم( سیستم و فرآیند قرعه کشی خودرو ) کسی هر گونه تخلفی و موردی را رصد و شناسایی کرده، آمادگی دارم یک خودرو به کسی که مرا نسبت به آن مسیر آگاه کند،هدیه کنم .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.