عیب‌یابی خودرو با موبایل

1

تا به حال به این سوال فکر کرده‌اید که اگر برای عیب‌یابی و دیاگ خودرو دیگر نیاز نبود به تعمیرگاه مراجعه کنید و می‌توانستید این کار را از طریق موبایل خود انجام دهید، چقدر می‌توانستید در وقت و پول خود صرفه‌جویی کنید؟ گجت هوشمند پیود این امکان و چند ویژگی دیگر را برای شما فراهم کرده است.

پیود یک سیستم مدیریت هوشمند خودرو است که با استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا به شما این قابلیت را می‌دهد که بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه و از طریق موبایل وضعیت و سلامت خودروی خود را بررسی کنید. قابلیتی که باعث کاهش هزینه‌های نگهداری و افزایش عمر مفید خودرو می‌شود.

با دیدن این ویدیو ها بیشتر درباره سیستم مدیریت هوشمند خودرو پیود بدانید

اما این گجت از چه امکانات و ویژگی‌هایی برای مدیریت هوشمند خودرو استفاده می‌کند؟ با ما همراه باشید تا ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گجت هوشمند را برای شما تشریح کنیم.

دیاگ پیود

مواجه شدن با چراغ چک روشن خودرو یکی از کابوس‌های هر راننده‌ای است. چون روشن شدن چراغ چک اولین مرحله از دردسرهایی ادامه‌دار است؛ مراجعه به تعمیرگاه و پیدا کردن ایراد، تعمیر خودرو یا تعویض قطعه، هزینه هنگفت لوازم جانبی، اتلاف وقت، پیدا شدن چند ایراد دیگر و هزینه‌های اضافه اصلا خوشایند نیستند.

برای دیدن قسمت دیاگ خودرو در اپلیکیشن پیود بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

اما زمانی که گجت هوشمند پیود را تهیه و به خودروی خود وصل کنید، اتومبیل به یک سیستم مدیریت هوشمند مجهز می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که هر لحظه در جریان وضعیت سلامت خودروی خود قرار بگیرید.

پیود از طریق OBD Remote به کامپیوتر (ECU) خودرو وصل شده و در همان ابتدا از خودرو دیاگ گرفته و جزئیات آن را از طریق اپلیکیشن به کاربر گزارش می‌دهد. پس از آن هم دستگاه در بازه‌های زمانی مشخص و زمانی که در حال خارج شدن از شهر باشید از خودرو دیاگ می‌گیرد.

ای سی یو خودروهای مختلف از برنامه‌ها و الگوریتم‌های متفاوتی استفاده می‌کنند و نمایش خطاها از طریق چراغ چک در همه خودروها، حتی خودروهای یک برند یکسان نیست. بروز خطا الزاما به معنی روشن شدن چراغ چک نیست. اما گجت هوشمند پیود هیچ خطایی را نادیده نمی‌گیرد و تک تک آنها را مورد تجزه و تحلیل قرار می‌دهد. گزارش این خطاها، احتمال‌های بروز هر یک و راه‌های برطرف کردن آنها طی گزارشی از طریق اپلیکیشن به کاربر اطلاع داده می‌شود.

بدین ترتیب به سادگی و با نصب یک دستگاه هوشمند و یک اپلیکیشن هم بار روانی و زمانی عیب‌یابی خودور را از دوش شما برداشته و هم در هزینه‌های مراجعه به تعمیرگاه صرفه‌جویی شده است. اما سیستم مدیریت هوشمند خودروی پیود قابلیت‌های دیگری هم دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

سرویس دوره‌ای اپلیکیشن پیود

سرویس دوره‌ای یکی دیگر ویژگی‌های گجت هوشمندی که روی خودرو و اپلیکیشنی که روی موبایلتان نصب شده است. اطلاعات سرویس‌های دوره‌ای خودرو مانند آخرین باری که مایعات خودرو، فیلترها و لوازم مصرفی دیگر را تعویض کرده‌اید به آن می‌دهید و سیستم مدیریت هوشمند خودرو، وظیفه مدیریت آنها را برعهده می‌گیرد. این سیستم مدیریت در بازه‌های زمانی مشخص و مختلف در مورد هر یک از سرویس‌های دوره‌ای از طریق اپلیکیشن به شما هشدار می‌دهد.

این یادآوری‌ها در نگهداری بهینه از خودرو و در نتیجه کاهش هزینه‌ها و افزایش عمر مفید خودرو بسیار مهم هستند و دیگر نیازی نیست که زمان هر یک از آنها یا کیلومتر ماشین را یادداشت کنید یا آنها را به خاطر بسپارید.

مانیتورینگ و ردیاب خودرو با گجت پیود

سیستم مانیتورینگ هوشمند پیود علاوه بر اینکه یک ردیاب حرفه‌ای محسوب می‌شود، هم به تنهایی و هم با کمک ویژگی سرویس دوره‌ای به کاربر خدمات ارئه می‌دهد. سیستم مانیتورینگ به صورت مستقل و به صورت مداوم در حال رصد موقعیت جغرافیایی خودرو است که این رصد خود در ویژگی دزدگیر هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانیتورینگ از رصد موقعیت جغرافیایی خودرو برای گزارش مسیرهای طی شده خودرو، مکان‌هایی که توقف داشته (به صورت مجزا)، مدت زمان هر توقف و سرعتی که با آن مسیرها طی شده استفاده می‌کند.

با دیدن این ویدیو ها با قابلیت فوق‌العاده ردیاب خودرو پیود آشنا شوید

مانیتورینگ در تعامل با ویژگی سرویس دوره‌ای مسیرهای شما را رصد کرده و به عنوان مثال اگر قصد سفر داشته باشید، به محض خروج از شهر از خودرو دیاگ گرفته و به شما اطلاع می‌دهد که کدام یک از سرویس‌ها در نزدیکی موعد خود هستند یا با توجه به شرایط آب و هوایی جاده و مقصد، به چه تجهیزاتی نیاز دارید.

دزدگیر هوشمند پیود

دزدگیر هوشمند پیود حقیقتا خودروی شما را غیر قابل سرقت می‌کند! می‌توانید از طریق اپلیکیشن و پس از خارج شدن از خودرو امکانی را فعال کنید که خودرو تحت هیچ شرایطی، حتی در صورت جدا شدن گجت دیگر روشن نشود. اگر کاربر این سیستم را روشن نکند یا به خودرو به هر طریقی سرقت شود، کاربر می‌تواند از طریق اپلیکیشن و از هر جای دنیا خودروی خود را خاموش کند.

علاوه بر اجازه ندادن برای روشن شدن و خاموش کردن خودرو، دزدگیر هوشمند پیود این امکان را به شما می‌دهد که خودروی خود را از راه دور روشن، شیشه‌ها را کنترل و اقدام به روشن و تنظیم کردن سیستم تهویه آن کنید.

جیمایندر (یاداور جغرافیایی)

اکثر ما چنان درگیر مشغله‌های روزمره زندگی هستیم که در طی روز کارها و مسائل مختلفی را فراموش می‌کنیم و یا به انجام آنها نمی‌رسیم. جیمایندر یا یادآور جغرافیایی پیود یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این سیستم مدیریت هوشمند خودرو است. می‌توانید محدوده جغرافیایی خاصی که در آنجا کاری دارید را مشخص کنید و حتی بازه زمانی خاصی برای آن تعریف کنید.

مثلا کاری در قسمتی از شهر دارید که جزو مسیرهای رفت و آمد معمول شما نیست. جیمایندر به شما این امکان را می‌دهد که اگر وارد آن محدوده شدید یا به نزدیکی آن رسیدید با یادآوری از طریق اپلیکیشن کار خود را انجام دهید.

گجت هوشمند پیود تمام این ویژگی‌ها را از طریق اینترنت پرسرعت ۴G و اتصال به چندین ماهواره بین‌المللی ارائه می‌دهد. همین ویژگی باعث می‌شود که جهت به‌روزرسانی‌های نرم افزاری دستگاه و اپلیکیشن نیاز به حضور فیزیکی کاربر نبوده و به سادگی و از طریق اینترنت انجام شود.

تجمیع این ویژگی‌ها و چندین قابلیت کاربردی دیگر باعث می‌شود کاربر از زندگی، رانندگی و داشتن ماشین لذت بیشتری ببرد. سیستم مدیریت هوشمند خودرو کاهش چشم‌گیری در هزینه‌های خودرو ایجاد کرده و باعث نگهداری بهتر و افزایش عمر مفید خودرو می‌شود.

شما دارندگان عزیز خودرو می‌توانید با کلیک روی این لینک و یا جست‌وجوی عبارت «گجت هوشمند خودروی پیود» در گوگل نسبت به خرید آن اقدام کرده و از نصب رایگان آن توسط متخصصین شرکت بهره‌مند شوید.

هم‌چنین با جست‌وجوی عبارت «مجله خودروی پیو» در گوگل می‌توانید به دریایی از اطلاعات خودرویی مثل مقایسه انواع خودروهای داخلی و خارجی، معرفی خودروها، ویدئوهای آموزشی و کاربردی و ده‌ها عنوان محتوای دیگر دسترسی داشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. حمید می گوید

    مجباسلام ماشین ال۹۰مدل۹۵ همیشه کاسه نمد میل سوپاپ خراب میکنه وهزینه گزاف طی این مدت برای ما تحمیل کرده است علت چیست خواهشمندام راهنمایی کنید. باتشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.