معرفی مرسدس بنز G کلاس تریم Professional Line

0

پس از معرفی کانسپت EQG در نمایشگاه خودرو مونیخ، نگاه علاقمندان به سوی مرسدس‌بنز G کلاس جلب شده است، چراکه احتمال می‌­رود این خودروی محبوب در حال گذراندن آخرین روزهای حیات خود باشد. اما خودروساز آلمانی هنوز این محصول ماندگار خود را فراموش نکرده و یک تریم جدید از این خودرو را برای سال ۲۰۲۲ معرفی نموده است.

مونیخ کجاست اخبار آلمان نمایشگاه خودرو نمایشگاه خودرو آلمان مهم ترین نمایشگاه خودرو جهان محصولات جدید مرسدس بنز معرفی خودرو مجله خودرو دنیای خودرو

”خریدار G کلاس Professional Line می‌­تواند مواردی مثل ریل سقفی با قابلیت نصب چادر سفری، رنگ نارنجی mango متالیک و سپرهای مشکی را سفارش دهد.“این نسخه جدید با لقب Professional Line معرفی شده که موارد تازه‌­ای همچون رینگ‌های ۱۸ اینچی ۵ پره با تایرهای ضخیم، گل پخش­‌کن­‌های جلو و عقب و میله­‌های محافظ چراغ‌های جلو را به صورت استاندارد به همراه دارد. اما تغییرات به همین نقطه ختم نمی‌شود، چراکه خریدار G کلاس Professional Line می‌­تواند موارد بیشتری مثل ریل سقفی با قابلیت نصب چادر سفری، نگهدارنده زاپاس بدون کاور، رنگ نارنجی mango متالیک، سپرهای مشکی و نایت پکیج شامل روکش مشکی آینه­‌های جانبی و لوگوی مرسدس‌بنز را نیز سفارش دهد.

برخی موارد دیگر هم برای نخستین بار در Professional Line به صورت استاندارد عرضه شده است، که شامل زمینه تیره چراغ‌های عقب و نورپردازی داخلی با ۶۴ رنگ متفاوت می­‌شود.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/272d3a14-8139-4fcc-b648-e2a41468d6b9/Content/06637667910265969541.jpg
تریم Professional Line برای مرسدس بنز G کلاس ۲۰۲۲

امکان انتخاب دو تریم Exclusive Line و AMG Line برای تزئیات ظاهری G کلاس ۲۰۲۲ فراهم شده است، درحالی‌که در فضای داخلی هم سه تریم استاندارد، Exclusive Line و Superior Line قابل سفارش است، که در برخی جزئیات با یکدیگر متمایز هستند.

شرکت مرسدس‌بنز فعلاً هیچ خبری درمورد قیمت G کلاس منتشر نکرده است، ولی علاقمندان می­‌توانند تا ۱۲ سپتامبر در نمایشگاه خودرو مونیخ با این خودرو ملاقات کنند.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.