دلایل لرزش شدید و سر و صدای زیاد در آبمیوه گیری چیست؟

0

علت لرزش شدید حین کار با آبمیوه گیری بسیار آزار دهنده است و مشتریان همیشه در صدد یافتن راهی برای از بین بردن این مشکل هستند، با توجه به اینکه معمولا صدا و حرکت زیاد بخاطر جمع شدن تفاله، مشکل در صافی و فاصله ایجاد شده بین گلویی و تیغه می باشد، در واقع تعمیر این موارد بسیار ساده بوده و خیلی راحت می تواند در خانه اقدام به تعمیر مشکل بوجود آمده در دستگاه کنید.

هدف ما در این مقاله بررسی کامل علت های ایجاد کننده لرزش در دستگاه آب میوه گیری و نحوه تعمیر آن می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
دلایل وجود آمدن لرزش شدید و سر و صدای زیاد در آبمیوه گیری چیست؟

لرزش شدید یا سر و صدای زیاد یکی از مشکلات رایجی است که در برخی مواقع به دلیل بروز مشکلاتی ممکن است در دستگاه مشاهده شود. که در لیست زیر چند نمونه از بارزترین دلایل بیان شده است.

یکی از علتهای به وجود آمدن حرکت و سر و صدای زیاد در آبمیوه‌گیری متعادل نبودن صاف میتواند می باشد.
در برخی مواد وجود خرابی و یا مشکل در موتور نیز می‌تواند باعث ایجاد لرزش شدید در دستگاه شود.
معمولاً در دستگاه‌هایی که صافی فلزی دارند اگر حجم تفاله های میوه زیاد شود در این حالت صافی از حالت تعادل خارج می‌گردد.
قرار دادن دستگاه در سطح ناهموار نیز می‌تواند یکی از دلایل به وجود آمدن لرزش و یا صدا در دستگاه شود، که خیلی راحت می توانید آبمیوه گیری را در یکسال سطح صاف قرار داده و اقدام به استفاده از دستگاه کنید.

با ادامه مقاله علت لرزش شدید حین کار با آبمیوه گیری همراه باشید تا با نحوه رفع این مشکل آشنا شوید.

قیمت آبمیوه گیری تعمیر آبمیوه گیری علت لرزش آبمیوه گیری تعمیر لوازم خانه تعمیرات تخصصی لوازم خانگی
نحوه تعمیر لرزش شدید حین کار با آبمیوه گیری چگونه است؟

معمولاً لرزش زیاد و حرکت دستگاه یکی از مشکلات می باشد که برای حل مشکل به وجود آمده باید اقدام به باز کردن کوپلینگ بین موتور و تیغه کنید.

خیلی راحت میتوانید با باز کردن کوپلینگ از روی شفت موتور از یک پیچ گوشتی تخت کمک بگیرید در واقع می‌توان با چرخاندن پادساعتگرد کوپلینگ اقدام به باز کردن آن کرد.
و سپس باید با افزودن یک واشر با توجه به میزان خوردگی به وجود آمده بین تیغه و گلوئی کنید
در این حالت فضای خالی به وجود آمده ناشی از ساییدگی به صورت کامل با استفاده از واشر پوشش خواهد داد شد، و دیگر لرزش یا صدایی به وسیله دستگاه تولید نمی گردد.

دقت نمایید استفاده از یک سوهان تخت، برای صاف کردن زیر گلویی نیز میتواند باعث از بین رفتن لرزش شدید دستگاه گردد.

ساده ترین روش از بین بردن لرزش و صدای زیاد اب میوه گیری چیست؟

ساده ترین روش برای از بین بردن لرزش زیادی به وجود آمده در دستگاه، خالی کردن تفاله های موجود در دستگاه می باشد.

چرا که افزایش تفاله باعث به هم خوردن تعادل آب میوه گیری شده و دلیل اصلی لرزش و صدای زیاد هنگام استفاده از دستگاه میتواند باشد
برای تعمیر تکان خوردن آبمیوه گیری چه کاری باید انجام دهیم؟

همیشه استفاده صحیح و استاندارد از دستگاه می‌تواند باعث عدم بروز مشکلات زیادی در دستگاه شود که یکی از آن موارد می‌توان به وجود لرزش و یا صدای زیاد در دستگاه اشاره کرد.

همان طور که بیان شد از دلایلی که می‌تواند باعث به وجود آمدن لرزش در دستگاه شود می توان به جمع شدن تفاله در دستگاه اشاره کرد که در این حالت خیلی راحت می توانید با تمیز کردن دستگاه این مشکل را رفع کنید
وجود مشکل در بخش صافی نیز می‌تواند یکی از علت‌های این مشکل باشد.
در این حالت باید اقدام به صاف کردن تخت کردن بخش گلوئی دستگاه نمایید.
وجود مشکل در صافی دستگاه نیز از علت های به وجود آمدن لرزش می باشد.
ساده ترین روش که می توانید متوجه شوید که لرزش و صدای به وجود آمده از دستگاه به دلیل وجود مشکل در صافی می باشد، این است که در آب میوه تفاله میوه وجود داشت باشد.
در این حالت صافی آبمیوه گیری خراب شده و باید اقدام به تعویض آن کنید

خلاصه مقاله علت لرزش شدید حین کار با آبمیوه گیری و روش تعمیر دستگاه

با توجه به اینکه در اکثر مواقع لرزش و یا صدای به وجود آمده از دستگاه به دلیل جمع شدن تفاله در دستگاه میباشد که در این حالت می توانید اقدام به تمیز کردن تفاله ها کنید و یا اگر به مرور زمان و به دلیل استفاده زیاد از دستگاه بین گلوئی و تیغه برنده فاصله زیادی بوجود آمده است در این حالت نیز میتوان با استفاده از واشر و پوشش دادن فضای خالی ایجاد شده اقدام به رفع مشکل کرد.

و در نهایت وجود خرابی در بخش صافی نیز میتواند باعث لرزش در دستگاه شود که در ایت حالت نیز خیلی راحت میتواند با تعویض بخش صافی لرزش بوجود آمده در دستگاه را رفع نمایید.

منبع:آی پی امداد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.