شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی / اسفند 1400

0

شرکت بهمن موتور از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 22 اسفندماه 1400، فروش فوری فیدلیتی و همچنین فروش نقدی دیگنیتی را آغاز می‌کند. ثبت نام بهمن موتور تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودروها ادامه داشته اما در غیراینصورت، در ساعت 16 همان روز به پایان می‌رسد.

فروش فدیلیتی و دیگنیتی اسفند 1400

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/Content/1400-12-22-fideliti-dignity-1637824432496299911.jpg

طبق شرایط فروش فوری بهمن موتور، سند خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی، به مدت یکسال در رهن شرکت بوده و غیرقابل آزادسازی است. همچنین موعد تحویل خودروها نیز در هفته سوم اردیبهشت 1401 خواهد بود. جزییات کامل طرح فروش نقدی بهمن موتور را از لینک زیر دریافت کنید:


گروه خودروسازی بهمن بنا دارد دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی را از هفته آینده آبان 1400 به صورت نقدی با تحویل فوری آغاز نماید.

▪️در طرح جدید، قیمت تمام شده هنوز مشخص نشده و جزئیات دقیق طی چند روز آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

امکانات شاسی بلند دیگنیتی شرایط فروش دیگنیتی قیمت دیگنیتی مشخصات دیگنیتی مشخصات فنی دیگنیتی نمایندگی دیگنیتی در ایران معرفی خودرو مجله خودرو قیمت شاسی بلند بهترین شاسی بلند چینی

▪️براساس اطلاعات دریافتی در طرح جدید اگر فیدلیتی با مدل ۵ نفره عرضه شود با همان قیمت قبلی (۷۳۵ میلیون تومان) و مدل ۷ نفره با قیمتی حدود ۷۶۰ میلیون تومان و خودرو دیگنیتی با قیمتی فراتر از ۸۰۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

▪️از ابتدای سال جاری تاکنون دو مرحله از طرح فروش نقدی خودرو دیگنیتی اجرا شده که آخرین مرحله آن مربوط به ۲۷ اردیبهشت ماه بوده است.

▪️خودرو فیدلیتی نیز تاکنون فروش نقدی آن ۳ مرتبه اجرایی شده که آخرین مرحله آن مربوط به ۱۱ مهرماه بوده است که فقط در مدل ۵ نفره انجام شد.

در طرح جدید (آبان ۱۴۰۰)، به احتمال فراوان تحویل خودروها هفته چهارم آذرماه خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.