فروش خوب فیدلیتی در عربستان با قیمت ۲۴۵۰۰ دلار

0

این روزها یکی از خبرهای خوش صنعت‌خودرو، ورود خودرو فیدلیتی به‌بازار خودرو کشور به‌عنوان یکی از مدل‌های جذاب زیرمجموعه گروه چری است که توسط گروه خودروسازی بهمن عرضه شده است.

این روزها یکی از خبرهای خوش صنعت‌خودرو، ورود خودرو فیدلیتی به‌بازار خودرو کشور به‌عنوان یکی از مدل‌های جذاب زیرمجموعه گروه چری است که توسط گروه خودروسازی بهمن عرضه شده است. فیدلیتی در بازار چین در دو نسخه X70 به‌عنوان نسخه استاندارد و دیگری X70S به‌مشتریان عرضه می‌شود که نسخه X70S از برخی تجهیزات و آپشن‌های بیش‌تر و ظاهری جذاب‌تر برخوردار بوده و برهمین اساس قیمت بالاتری درمقایسه با نسخه استاندارد آن دارد. خبر خوشحال‌کننده برای خریداران این‌که، نسخه X70S نسخه‌ای است که توسط گروه بهمن به‌مشتریان عرضه می‌شود.
از جمله مزایای فیدلیتی، عرضه آن در دو نسخه پنج و هفت‌نفره است که تنها تفاوت آن درتعداد صندلی و ظرفیت صندوق‌عقب این خودرو است. طراحی مناسب بدنه و کابین، وجود سقف پانارومای دو تکه‌ای، صفحه‌کیلومتر دیجیتال و صفحه‌نمایش بزرگ ۱۲ اینچی، گارانتی پنج‌ساله یا ۶۰ ماهه (۱۵۰ هزار کیلومتر)، آپشن‌های کامل و تجهیزات به‌روز، ارزان‌ترین نسخه هفت‌نفره موجود در بازار و خدمات پس از فروش گسترده، از جمله مزایای این خودرو به‌شمار می‌روند. قدرت موتور ۱۵۵ اسب‌بخار در دور موتور ۵۵۰۰، گیربکس شش‌دنده اتومات دوکلاچه، گشتاور ۲۳۰ نیوتون‌متر در دورموتور ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ از جمله مشخصات فنی این خودرو است.

قیمت خودرو فیدلیتی مشخصات خودرو فیدلیتی معایب و مزایای فیدلیتی معرفی خودرو مجله خودرو قیمت شاسی بلند سایت تخصصی خودرو محصولات جدید گروه بهمن

از لحاظ قیمت، خودرو فیدلیتی در کشورهای همسایه ایران از جمله بازار عربستان با بهای ۲۴ هزار و ۵۴۲ دلار و در بازار امارات با قیمت ۱۸ هزار و ۷۸۵ دلار و البته با امکانات کمتر به‌فروش می‌رسد. باید به‌این نکته توجه داشت که در صورت واردات فیدلیتی از چین به‌ایران هزینه‌های بیش‌تری شامل ارزش افزوده ۱۱ درصدی، هزینه پلاک، بیمه، مالیات و تعرفه ۲۳ درصدی واردات و هزینه حمل‌ونقل داخلی به‌قیمت آن افزوده خواهد شد. این درحالی است که نسخه پنج‌نفره این خودرو با قیمتی معادل ۶۵۵ میلیون‌تومان و نسخه هفت‌نفره با بهایی معادل ۶۷۰ میلیون‌تومان توسط گروه بهمن به‌بازار عرضه می‌شود.
مصرف سوخت قابل قبول فیدلیتی به‌میزان ۷.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، موتور ۱.۵ لیتری توربو این خودرو (که متناسب با شرایط آب و هوایی ایران است)، طراحی جذاب بدنه و تجهیزات داخلی فیدلیتی (که این خودرو را در میان خودروهای مدرن قرار داده) دسترسی آسان به‌قطعات یدکی این خودرو و وجود تعمیرکاران ماهر حتی خارج از نمایندگی‌های بهمن‌موتور، قیمت‌گذاری مناسب و همچنین تحویل فوری به‌همراه پشتیبانی و ارائه سرویس ادواری رایگان به‌مدت یک سال یا ۲۵ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد)، نشان‌دهنده ارزش کاری گروه بهمن در عرضه این خودرو به‌بازار ایران است.

منبع:اخبار خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.