سامانه آبسوز خودرو

0

سامانه آبسوز خودرو

کارکرد موتور های احتراق داخلی بنزینی (گاز) سوز و دیزل بهمراه آب.

رویایی دست یافتنی

از ابتدای انقلاب صنعتی همواره دانشمندان در صدد ساخت دستگاه های متنوع مبنی بر استفاده بهینه از سوخت های تجدید ناپذیر، درصدد ساخت ابزاری جهت استفاده از سوخت‌های تجدید پذیر بر آمده و نتایج شگفت انگیز بود. نتایجی چون استفاده از انرژی آب و باد و تابش نور خورشید.

راهکارهایی بسیار گران اما کارآمد…

تا زمانی که ساخت سوز گازهای هیدروژن و اکسیژن و جداسازی از آب توسط رآکتور برقی، تغییرات بسیاری در معادلات بوجود آورد و دستیابی به این انرژی ارزان را هموار و ثابت نمود.

نحوه عملکرد سامانه آبسوز خودرو

با بهرگیری از مازاد انرژی برق تولید شده توسط آلترناتور(دینام) خودرو، رآکتور عمل جداسازی دو عنصر هیدروژن و اکسیژن را انجام، و بصورت گازهای اولیه عنصری به ایر اینتیک یا ورودی هوا تزریق و باعث

  • کاهش مصرف سوخت
  • کاهش آلایندگی خودرو
  • کاهش دمای موتور
  • افزایش توان موتور
  • افزایش طول عمر قطعات
  • افزایش راندمان حرکتی

 

  1. کاهش مصرف سوخت

با ورود هیدروژن و اکسیژن به موتور، به دلیل توان احتراق بالای هر دو عنصر، ابتدا باعث تکمیل فرآیند احتراق که همواره بخشی از سوخت بدون کامل سوزی و یا شرکت در عملیات احتراق بصورت ناقص از اگزوز خارج میشوند، میزان گشتاوری موتور و همچنین میزان اکسیژن ورودی و خروجی موتور افزایش که در نتیجه با تشخیص ECU و سنسور اکسیژن فرمان کاهش پاشش سوخت توسط انژکتور صادر و در نتیجه ورود سوخت بنزین به موتور کاهش میابد.

۲-کاهش آلایندگی خودرو

۳. کاهش دما

پس از احتراق، محصول فرآیند بخار آب و احتراق کامل سوخت های فسیلی خواهد بود، که در نتیجه دمای موتور تا سقف ۲۵٪ کاهش خواهد یافت، همچنین بدلیل وجود بخار آب گرم، گازهای کربنیک حاصله از فرآیند موتور، در محصول سامانه مخلوط شده و بصورت ذرات سنگین با جلوگیری از انتشار به درون هوا، نظیر فرآیند بارش در آلودگی هوا، به سمت زمین سرازیر شده و بدین‌گونه از انتشار گازهای سمی کربنیک در اتمسفر تا سقف ۸۰٪ جلوگیری میشود.

  1. افزایش توان موتور

در احتراق کامل سوخت‌های فسیلی به کمک مکمل هیدروژن سامانه آبسوز، و توان احتراق بالای هیدروژن و اکسیژن ، تکمیل توان خروجی موتور، و در نتیجه بالا رفتن توان خروجی خودرو تا سقف ۲۵٪ و راندمان حرکتی تا سقف ۲۰٪ که خود در کاهش میزان مصرف سوخت و آلایندگی نیز ماثر خواهند بود.

  1. افزایش طول عمر قطعات

بهمراه استفاده از سامانه آبسوز خودرو، بدلیل توان پاکسازی بالا و دوده زدایی، همچنین توان احتراق کامل و جلوگیری از انباشته شدن جرم‌های ناشی از گازهای کربنیک سوخت‌های فسیلی، درنتیجه همراه شدن با کاهش مازاد دمای اضافی و افزایش راندمان خروجی و نیاز به فشار کمتر بر خودرو در جاده های کوهستانی و یا ازدیاد وزن و افزایش فشار بر موتور، طول عمر قطعات به صورت تقریبی حدود ۶۰٪ افزایش محسوس خواهد داشت و درنتیجه نیاز به تعمیرات دوره‌ای در زمان‌های مشخص را افزایش خواهد داد.

پیج اینستاگرام:
@greenfuelsu.s.a_hydrosystem

اطلاعات تماس:
۰۲۱-۸۸۹۸۴۱۷۰
۰۲۱-۸۸۹۸۴۱۷۱

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.